TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פינרג׳י מקיימת מו״מ מסחרי מול ענקית הענן האמריקאית


פינרג׳י
זאת בהמשך להתקדמות משמעותית בתהליך ה- RFP שהחל בחודש יוני השנה
מערכת טלנירי | 28/12/23, 17:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
לדברי אביב צידון, יו״ר דירקטוריון פינרג׳י, ״אני שמח להביא בפניכם, משקיעי החברה, עדכון אודות ההתקדמות במו״מ מול ענקית הענן שהינה אחת מחמש המובילות בעולם.

זו עסקה עם פוטנציאל כלכלי עצום אשר מקדמת את פינרג׳י לשווקים ולקוחות חדשים.


כל שלב בהתקשרות מקדם אותנו לקראת היעד שלנו: מכירת מוצר שמכיל את בסיס הטכנולוגיה שפיתחנו ומיוצר על ידי חברות האינטגרציה והייצור המובילות בעולם – יחד נוכל לספק לענקיות הענן מוצר גיבוי ירוק,
״Phinergy-Inside״, ללא צורך בהשקעות ענק להגדלת כושר הייצור שלנו. אנו צופים כי השיח המסחרי בין החברות יבשיל לכדי הסכם מחייב במהלך החציון הראשון של שנת 2024.״



• בהמשך להצלחת שני הפרויקטים שביצעה פינרג׳י עבור חברת הענן מעדכנת החברה כי החליטה להתקדם עם אחת מהחברות המובילות בדירוג.



• חברה הענן דירגה את ההצעות המשולבות עם טכנולוגיית פינרג׳י, לאחר שקיבלה מהמציעים הפוטנציאלים (חברות אינטגרציה וייצור מובילות) כחלק מה-RFP שחל בחודש יוני השנה.


• בנוסף, החל תהליך של מו"מ בין פינרג'י לחברת הענן על סוגיות מסחריות וסוגיות קניין רוחני הנוגעות לתוצאות הצפויות של פרויקט הפיתוח.




ישראל, תל אביב, 28 לדצמבר 2023 - חברת פינרג׳י (ת״א: פנרג), מתכבדת לעדכן כי בהמשך לפגישות שהתקיימו בימים האחרונים בין הנהלת פינרג׳י לבין חברת הענן (חברה אמריקאית שהיא אחת מחמש החברות הגדולות בעולם בתחום שירותי מחשוב ענן) בנוגע לתהליך RFP לבניית אב טיפוס של מערכת גיבוי האנרגיה של פינרג'י למרכזי הנתונים (Data Centers) של חברת הענן, נודע לפינרג'י כי חברת הענן דירגה את ההצעות שהתקבלו מהמציעים הפוטנציאלים (חברות אינטגרציה וייצור מובילות) כמענה ל- RFP הנ"ל, וכי היא החליטה להתקדם עם אחת מהחברות המובילות בדירוג.



כזכור, חברת הענן הוציאה RFP למספר מציעים פוטנציאלים למימוש הטכנולוגיה של חברת פינרג׳י בגדלים המתאימים לצרכי מרכזי הנתונים של חברת הענן.


בנוסף להתקדמות זו, פינרג'י וחברת הענן החלו במשא ומתן בנוגע לסוגיות מסחריות וסוגיות קניין רוחני הנוגעות לתוצרי הפרויקט נשוא ה-RFP. פינרג'י צופה כי השיח המסחרי בין החברות יבשיל לכדי הסכם מחייב במהלך החציון הראשון של שנת 2024.


החברה רואה בהתפתחויות אלו התקדמות משמעותית לקראת פרויקט אשר תוצאותיו יובילו למוצרים בממדים של מגה-וואטים המתאימים למרכזי נתונים בשיתוף פעולה עם חברת הענן, אשר עשויה להיות לקוח ראשון בשוק זה.


למיטב ידיעת החברה, רוב חברות הענן המובילות התחייבו להפסיק את שימושן בגנרטורים מזהמים כמקור לאנרגיית גיבוי למרכזי נתונים שלהם בעשור הקרוב, כחלק ממדיניות האחריות הסביבתית שלהן. מתוך כך הן מחפשות פתרונות חלופיים נקיים שיעמדו בדרישות של אמינות ועלות, ויספקו אנרגיה למשכי זמן ארוכים של 24 עד 48 שעות. ההתקדמות המתוארת לעיל מהווה אינדיקציה חזקה להתאמת טכנולוגיית האלומיניום-אויר לשוק זה. נכון לשנת 2022, קיימים כ-42 גיגה-וואטים של מרכזי נתונים בעולם, והפתרון הרווח לגיבוי האנרגיה שלהם הינו שימוש בגנרטורים מזהמים, כך שהחלפתם מהווה פוטנציאל שוק של עשרות מיליארדי ש"ח.


פיתוח מערכות גיבוי אנרגיה גדולות למרכזי נתונים וכן חדירה לשוק זה, מהווים אחד מהיעדים של החברה בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלה ועל כן החברה ממשיכה בהעמקת הקשרים והפניית משאבים, ידע ופיתוח לאפיק זה.


דיווח זה נמסר בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 11 ביוני 2023, המובא על דרך ההפניה, בדבר פנייתה של חברת הענן למציעים פוטנציאליים במסגרת ה-RFP.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il