TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אפולו פאוור מדווחת על שיתוף פעולה עם DSV מחברות השילוח הגדולות בעולם


אפולו פאוור
בנוסף מדווחת החברה כי קיבלה תו תקן ישראלי ממכון התקנים הישראלי (מת"י) למוצרי החברה מדור ב' המיוצרים במפעל החברה במבוא כרמל. התקן שהתקבל מאפשר לחברה לחבר את הפאנל הסולארי פרי פיתוחה לרשת החשמל גם בישראל
מערכת טלנירי | 20/11/23, 17:45
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "הבחירה ב-DSV כספק המוביל של החברה למתן שירותים לוגיסטיים באתר במבוא כרמל הינו חלק מאסטרטגיית הגידול של החברה. DSV היא חברה מובילה הפועלת בשווקים הבינלאומיים אליהם מכוונת אפולו פאוור, בדגש על אירופה וארצות הברית"

חברת אפולו פאוור המפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, מדווחת היום (ב'), על הסכם שיתוף פעולה למתן שירותים לוגיסטיים עם חברת DSV, לתקופה של עשר שנים. במסגרת ההסכם תקים DSV מרלו"ג בשטח מפעל "אפולו כרמל" של החברה, ותספק לה שירותי לוגיסטיקה על פי צרכיה.

בכפוף לקבלת היתר בניה להקמת המרלו"ג (אשר צפוי להתקבל בימים הקרובים), DSV תקים על חשבונה, ותשלים את הקמת המרלו"ג עד ה 15 באפריל 2024. להערכת החברה, עלות הקמת המרלו"ג נאמדת בסך של כ- 4 מיליון ₪. את קידום העסקה, המו"מ ובניית המתווה הוביל סמנכ"ל הכספים של אפולו פאוור, רם בר גיל שציין כי הבחירה ב- DSV הינה החלטה אסטרטגית לשיתוף פעולה עם ספק לוגיסטי מוביל בפריסה בינלאומית שיש לו את היכולות והידע לתמוך בגידול שאנחנו צופים בפעילות החברה. ההצעה של DSV נבחרה לאחר תהליך ארוך בו נבחנו מספר הצעות מחברות לוגיסטיקה ושילוח מובילות בארץ ובעולם אשר התחרו על מתן שירותים לוגיסטיים לחברה באתר החברה במבוא כרמל.

חברת DSV הינה חברת שילוח בין לאומי השלישית בגודלה בעולם. החברה מציעה פתרונות לניהול שרשרת האספקה בלמעלה מ-80 מדינות. חברת DSV ישראל מובילה בענף שילוח בינלאומי והעמילות מעל 50 שנה.
החברה מפעילה 13 סניפים ברחבי הארץ, מרכז לוגיסטי באיירפורט סיטי ומנהלת מרכזים לוגיסטים עבור לקוחותיה.

בנוסף, מדווחת אפולו פאוור הבוקר כי קיבלה תו תקן ישראלי ממכון התקנים הישראלי (מת"י) למוצרי החברה מדור ב' המיוצרים במפעל החברה במבוא כרמל שנחנך בתחילת השנה. התקן ניתן ליריעה הסולארית שפיתחה החברה המבוסס על תאים סולאריים גמישים, הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.
המשמעות היא שמעתה ניתן יהיה לחבר את היריעה הסולארית פרי פיתוחה של החברה לרשת החשמל בישראל. רק לפני כחודשיים דיווחה החברה על קבלת אישור למוצריה ממעבדת Solar PTL , המהווה תו תקן למערכות סולאריות התקף בארה"ב ובאירופה.

אפולו פאוור (באמצעות חברת הבת סולארפיינט), הינה חברה המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il