TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אפלייד מטיריאלס פרסמה את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2023


קמפוס אפלייד מטיריאלס קרית המדע רחובות קרדיט יח''צ
הכנסות לרבעון 4 6.72 מיליארד דולר, ללא שינוי לעומת רבעון מקביל אשתקד
מערכת טלנירי | 19/11/23, 18:07
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
רווח רבעוני למניה GAAP של 2.38 דולר ורווח רבעוני למניה Non-GAAP של 2.12 דולר, עלייה של 29% ו- 4% לעומת רבעון מקביל אשתקד, בהתאמה.
רווח שנתי של 26.52 מיליארד דולר, גידול של 3% משנה לשנה.
רווח שנתי למניה GAAP של 8.11 דולר ורווח שנתי למניה Non-GAAP של 8.05 דולר, עלייה של 9% ו- 5% משנה לשנה, בהתאמה.
אפלייד מטיריאלס (נאסד"ק: AMAT) פרסמה ביום ה' את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנה כולה שהסתיימו ב-29 באוקטובר 2023.
תוצאות הרבעון הרביעי
אפלייד הניבה הכנסות של 6.72 מיליארד דולר.
על בסיס GAAP, החברה דיווחה על רווח גולמי בשיעור שעמד על 47.1%, רווח תפעולי של 1.97 מיליארד דולר או 29.3% מהמכירות נטו, ושיא ברווח למניה (EPS) שעמד על 2.38 דולר.
על בסיס מותאם שלא לפי GAAP, החברה דיווחה על רווח גולמי של 47.3%, רווח תפעולי של 1.98 מיליארד דולר או 29.5% מהמכירות נטו, ושיר ברווח למניה שעמד על 2.12 דולר.
החברה הניבה 1.56 מיליארד דולר במזומנים מפעולות וחילקה 968 מיליון דולר לבעלי המניות כולל 700 מיליון דולר ברכישה חוזרת של מניות ו-268 מיליון דולר בדיבידנדים.

תוצאות השנה כולה
בשנת הכספים 2023, אפלייד הניבה הכנסות שיא של 26.52 מיליארד דולר. על בסיס GAAP, החברה רשמה רווח גולמי בשיעור של 46.7%, רווח תפעולי של 7.65 מיליארד דולר או 28.9% מהמכירות נטו, ושיא ברווח למניה שעמד על 8.11 דולר.
על בסיס מותאם שלא לפי GAAP, החברה דיווחה על רווח גולמ של 46.8%, רווח תפעולי של 7.72 מיליארד דולר או 29.1% מהמכירות נטו, ושיא ברווח למניה שעמד על 8.05 דולר.
החברה הניבה 8.70 מיליארד דולר במזומנים מפעולות וחילקה 3.16 מיליון דולר לבעלי המניות כולל 2.19 מיליון דולר ברכישה חוזרת של מניות ו-975 מיליון דולר בדיבידנדים.
"אפלייד מטיריאלס רשמה שיא בהכנסות, ברווחים ובתזרים מזומנים בשנת הכספים 2023 עם צמיחה גבוהה מזו של שוק הציוד לייצור שבבים, זו השנה החמישית ברציפות", אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל. "פורטפוליו המוצרים הרחב של אפלייד, קשרי הלקוחות החזקים והמובילות שלנו בכיוונים הטכנולוגיים המשמעותיים, מציבים אותנו בעמדה מצוינת להצמיח את החברה בצורה רווחית, בשעה שמגמות חזקות מעודדות את התרחבות תעשיית המוליכים למחצה בשנים הבאות."
תחזית עסקית
ברבעון הראשון של שנת הכספים 2024, אפלייד מצפה למכירות נטו של כ-6.47 מיליארד דולר, בטווח של פלוס/מינוס 400 מיליון דולר. הרווח המתואם המדולל למניה ESP, שלא לפי GAAP, צפוי להגיע לטווח של 1.72 דולר עד 2.08 דולר.
תחזית זו עבור EPS מדולל, שלא לפי GAAP אינו כולל חיובים ידועים הקשורים לרכישות שהושלמו בסך 0.01 דולר למניה וכולל הטבת מס הכנסה נטו הקשורה להעברות נכסים בלתי מוחשיים בסך 0.02 דולר למניה, אך אינה משקפת פריטים שאינם ידועים נכון למועד זה, כגון חיובים נוספים הקשורים לרכישות או פריטים אחרים שאינם תפעוליים או חריגים, כמו גם פריטים אחרים הקשורים למס, שאיננו יכולים לחזותם ללא מאמצים בלתי סבירים בשל אי הוודאות המובנית בהם.

2,300 עובדי ועובדות אפלייד בישראל
בישראל פועלת חטיבת (PDC) Process and Diagnostic Controlהמנוהלת על ידי רפי בן עמי. החטיבה עוסקת בפיתוח וייצור מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים המאפשרות ללקוחותיה הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר, וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום.
כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך מכונותיה בפיתוח וייצור כחול-לבן של אפלייד מטיריאלס. מרכז המו"פ והייצור של אפלייד בישראל הוא הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה"ב. אפלייד מעסיקה כיום כ- 2,300 עובדים ועובדות בישראל.
במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה לאחר פרסום הדו"חות התייחס דיקרסון בתחילת דבריו לאירועים האחרונים בישראל: "כפי שרבים מכם יודעים, לאפלייד מטיריאלס נוכחות משמעותית בישראל כבר קרוב ל- 30 שנה. אנחנו המומים מהתקפות הטרור של ה-7 באוקטובר ומהמלחמה ומהסבל והאובדן שאין להם גבול. הצוות שלנו בישראל מוכיח את חוסנו בזמנים אלו, ואנו באפלייד מטיריאלס מחוייבות לעשות את חלקנו כדי לסייע למשפחותינו להישאר בטוחות עד לחזרתם של זמנים שלווים יותר."


הנוסח המחייב והמלא של הדוחות ושל שיחת הוועידה מופיע באתר החברה - כאן
אודות אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות של אפלייד בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של החברה מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב עתיד טוב יותר. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל. אפלייד מטיריאלס היא אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il