TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אוגווינד נכנסת לשוק באירופה עם מערכת ה - AirSmart


אוגווינד
אוגווינד בהסכם למכירת מערכת אגירה לחברת Sibelco בהיקף כספי של 210 אלפי יורו לחברת Sibelco מעל ל-120 מפעלים ברחבי העולם
מערכת טלנירי | 25/10/23, 23:11
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
• המערכת, תכלול מיכל אגירה אחד ותותקן במפעל של Sibelco, הממוקם בצפון מערב איטליה וזאת למטרות התייעלות אנרגטית של המפעל.

• Sibelco הינה חברה בינלאומית אשר הוקמה ב-1872. החברה מייצרת מגוון פוספטים ומינרלים לתעשייה.

ישראל, יקום, 25 לאוקטובר 2023 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד מתכבדת לעדכן כי בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 30 ביולי, בדבר התקשרותה עם חברת Renovis, מתכבדת החברה לעדכן כי ביום, 24 באוקטובר 2023, אוגווינד מימשה את זכותה על פי הסכם Renovis והתקשרה ישירות עם חברת Spa Italia Sibelco בהסכם למכירת המערכת בהיקף כספי של 210 אלפי יורו.

על-פי הסכם Renovis, בקרות מקרים מסוימים, אוגווינד תהא זכאית להתקשר ישירות מול Sibelco באופן שבו Sibelco תרכוש את המערכת מאוגווינד באופן ישיר, באותם תנאים ובאותו המחיר של עסקת הליסינג. ביום 24 באוקטובר 2023, אוגווינד הודיעה ל-Renovis על סיום הסכם Renovis בהתאם לתנאיו והתקשרותה באופן ישיר עם Sibelco.

בהתאם להוראות ההסכם עם Sibelco, המערכת, אשר תכלול מיכל אגירה אחד, תותקן במפעל של Sibelco, הממוקם בצפון מערב איטליה וזאת למטרות התייעלות אנרגטית של המפעל.

התמורה, כהגדרתה לעיל, תשולם בשישה תשלומים שווים בסך של 35 אלפי אירו כל אחד, הראשון במועד חתימת הסכם המכירה עם Sibelco ולאחר מכן חמישה תשלומים שנתיים שווים שהראשון ביניהם ישולם כשנה לאחר מועד התקנת המערכת. כנגד התשלומים הדחויים Sibelco תספק לחברה ערבויות בנקאיות בסך של 185 אלפי אירו.

בנוסף, הוסכם בין הצדדים כי אוגווינד תעניק ל-Sibelco תקופת אחריות של שנה אחת ממועד סיום התקנת המערכת. מועד ההתקנה הצפוי של המערכת הינו במהלך החודשים הקרובים.

Sibelco הינה חברה בינלאומית ותיקה המייצרת מגוון מוצרי פוספטים ומינרלים לתעשייה. על-פי דיווחיה הפומביים של Sibelco, ל- Sibelco כ- 120 מפעלים הפרוסים ביותר מ-31 מדינות והיא מעסיקה כ- 5,000 עובדים. לחברה פריסה נרחבת באיטליה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il