TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

וויביט מדווחת על הסכם עם יצרנית השבבים הדרום-קוריאנית DBH:


B1_DBH & Weebit embedded RRAM ReRAM NVM IP technology
תספק טכנולוגיית זיכרון התנגדותי שתשולב במוצרי IoT
מערכת טלנירי | 19/10/23, 18:37
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
DBH היא אחת מ-10 יצרניות השבבים הגדולות בעולם ומתמחה בשבבים אנלוגיים ואותות מעורבים

(הוד השרון, 19 באוקטובר 2023) מפתחת טכנולוגיות הזיכרון וויביט ננו (סימול: ASX: WBT) דיווחה היום כי טכנולוגיית הזיכרון ההתנגדותי (ReRAM) שפיתחה תשולב בשבבים של DB Hitek (DBH) הדרום-קוריאנית. DBH, אחת מ-10 יצרניות השבבים הגדולות בעולם, מתמחה בשבבים אנלוגיים וניהול צריכת הספק.
לפי ההסכם בין שתי החברות, טכנולוגיית הזיכרון ההתנגדותי של וויביט תשולב בתהליך ייצור של 130 ננומטר - המתאים לשבבים אנלוגיים, אותות מעורבים וניהול צריכת הספק (PMIC) המיועדים בין השאר למוצרי IoT ביתיים ותעשייתיים. כמו-כן, DBH תוכל ליישם את הטכנולוגיה של וויביט גם בתהליכי ייצור נוספים עבור לקוחותיה תמורת רישיון שימוש נוסף.
רישוי ותמלוגים
וויביט פועלת במודל של קנין רוחני. כך שמעבר לתשלום שתקבל עבור הרישיון לשימוש בטכנולוגיה שפיתחה ושירותי תמיכה, היא צפויה ליהנות גם מתמלוגים עבור כל מוצר בו תשולב הטכנולוגיה שפיתחה.
טכנולוגיית הזיכרון ההתנגדותי של וויביט מתאפיינת בצריכת הספק נמוכה, עמידות בטמפרטורות גבוהות, הטמעה מהירה ופשוטה בתהליכי ייצור קיימים ועלויות ייצור נמוכות משמעותית. בנוסף, היא מאפשרת דחיסת כמות גדולה יותר של תאי זיכרון בשבב ועמידות גבוהה יותר בהשוואה לטכנולוגיות זיכרון אחרות.
ביקוש לזיכרון מתקדם
מנכ״ל וויביט, קובי חנוך, אמר: ״DBH היא מיצרניות השבבים האנלוגיים וניהול צריכת ההספק הגדולות בעולם. בסיס לקוחותיה הרחב יוכל ליהנות מיתרונות משמעותיים הודות לשימוש בזיכרון שלנו במוצרים חדשים. ההסכם עם DBH נכנס לתוקף מיידי. הביקוש לטכנולוגיה שלנו חזק, ואנו צפויים לחתום על הסכמים נוספים בחודשים הקרובים עם יצרניות שבבים מהשורה הראשונה וחברות לתכנון שבבים״.
מנכ״ל DBH, קי-סאוג צ׳ו, הוסיף: ״הזיכרון ההתנגדותי של וויביט יספק ללקוחות המשתמשים בתהליך ייצור של 130 ננומטר צריכת הספק נמוכה מאוד, דחיסות גבוהה וזיכרון בעלות נמוכה. בהתחשב במאפייני התכנון המתקדם והיעיל של וויביט, אנו מאמינים שתהליכי העברת הטכנולוגיה וההכשרה יתקדמו במהירות. במבט קדימה, אנו שמחים לראות את מחויבותה העמוקה של וויביט לחדשנות טכנולוגית״
וויביט ננו (Weebit Nano)
וויביט מפתחת טכנולוגיות זיכרון מתקדמות מסוג ReRAM המיועדות למוצרי IoT, סמארטפונים, רובוטיקה, מכוניות אוטונומיות, תקשורת דור 5 ובינה מלאכותית. טכנולוגיות הזיכרון של וויביט מתאפיינות בביצועים גבוהים, צריכת הספק נמוכה ועמידות ארוכת שנים.
החברה מפתחת את מוצריה תוך שימוש בחומרים ותהליכי ייצור סטנדרטיים, המאפשרים ליצרנים לקצר תהליכי פיתוח ולהפחית משמעותית בעלויות הייצור, וכן ליישם תהליכי ייצור ידידותיים יותר לסביבה - בהשוואה לפתרונות זיכרון מבוססי פלאש ופתרונות אחרים. וויביט רשמה פטנטים המאפשרים לה למסחר את הטכנולוגיות שהיא מפתחת ולענות על הצורך הגדל בשבבי זיכרון ברמת ביצועים גבוהה.
למידע נוסף: http://www.weebit-nano.com/ // https://twitter.com/WeebitNano


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il