TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דאק קריק טכנולוגיות מעריכה את חיבורי האקוסיסטם הטכנולוגי


Duck Creek
מרחיבה את השותפות עם Hyland כספונסרית לכנס המשתמשים CommunityLIVE
מערכת טלנירי | 3/10/23, 18:48
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בוסטון, (Globe Newswire):
Duck Creek Technologies - דאק קריק טכנולוגיות, ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מרחיבה את התמיכה לשותפת האקוסיסטם Hyland ונותנת חסות לכנס המשתמשים CommunityLIVE שלה, שיתקיים בתאריכים 3-5 באוקטובר 2023 בלאס וגאס, נבאדה. Duck Creek ממשיכה לחזק את מיקוד הלקוחות שלה על ידי שיתוף פעולה עם חברות מובילות בתעשייה, כגון Hyland, ומילוי מחויבותה לספק חוויות טכנולוגיות אנושיות יותר ברחבי תעשיית הביטוח.
כחלק מ-CommunityLIVE, חברת Hyland, ספקית שירותי תוכן מובילה למבטחים, תארח מבטחי P&C באירוע נטוורקינג אינטראקטיבי שיתמקד בתפקיד המרכזי של טרנספורמציות דיגיטליות במודרניזציה של תעשיית הביטוח. ל-Duck Creek יש שלוש אינטגרציות מנוהלות בכל מקום (AMI) עם Hyland OnBase, המאפשרות ללקוחות התביעות, המדיניות והחיובים שלה לפשט את הגישה והשליטה שלהם במסמכים באמצעות מערכת ניהול התוכן המאובטחת. במהלך המפגש הממומן "Insurance Interactive", לקוחות Hyland OnBase יקבלו תובנות חשובות לגבי האופן שבו AMI של Duck Creek מאיצה את הפיתוח של מוצרים ותהליכים חדשים. האצה זו מושגת באמצעות שירותי ניהול, תחזוקה ותמיכה מקיפים, המדגישים את מסירותה של החברה.
" Duck Creek גאה בשותפות ארוכת השנים שלנו עם Hyland ובאסטרטגיית האינטגרציה החזקה שלנו, המאפשרת לנו לתת חסות לאירועים בתעשייה כגון CommunityLIVE", אמר רוברט פלטשר, מנהל שותף בכיר, Duck Creek Technologies. "באמצעות אינטגרציות משמעותיות, אנו יכולים להביא ערך נוסף ללקוחותינו עם חוויות משתמש משופרות ויעילות תפעולית שמורידות את הנטל מהמבטחים".
"השותפות שלHyland ו- Duck Creekהייתה חשובה מאוד עבור הלקוחות המשותפים שלנו, ואנחנו אסירי תודה לדל- Duck Creekשהעמיקה את השותפות הזו על ידי מתן חסות ל-CommunityLIVE", אמר בריאן שלוסר, סגן נשיא לתוכניות שותפים גלובליות ב- Hyland. "האירוע הוא כנס דיגיטלי ראשון במעלה בכל שנה, והנוכחות של Duck Creek רק מעצימה את החוויה שהמשתתפים שלנו ייתקלו בה".
אודות Hyland
Hyland מספקת יסודות טכנולוגיים מובילים בתעשייה המעצימים את לקוחותיה ליצור קשרים אנושיים טובים יותר. אלפי ארגונים ברחבי העולם סומכים עליהם, כולל יותר ממחצית מחברות Fortune 100, והפתרונות החכמים של Hyland משלבים בצורה חלקה תוכן, נתונים ותהליכים כדי לשפר כל אינטראקציה.
אודות Duck Creek Technologies
דאק קריק טכנולוגיות - Duck Creek Technologies היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand.
בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין וטוויטר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il