TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קב' קסטרו-הודיס מרחיבה פעילות לארה"ב:


רון רוטר מנכל זרוע חול צלם Serban_Lupu
קבוצת קסטרו הודיס קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת 'איב רושה' בארה"ב
רון רוטר ימונה כמנכ"ל זרוע פעילות חו"ל ובמסגרת זו יכהן כמנכ"ל המיזם איב רושה ארה"ב; יאיר אוחיון, שכיהן כסמנכ"ל הכספים בחברה, ימונה כמנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס
קסטרו שתחזיק ב-80.2% במיזם איב רושה ארה"ב ואבי גולדפינגר, שותף אסטרטגי (9.9%), ישקיעו בשלב הראשון סך כולל של כ-25 מיליון ש"ח במיזם. העסקה כפופה לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה.
ההשקעה תשמש את המיזם בארה"ב להקמת אתר און-ליין ייעודי, פתיחת חנויות בארה"ב והקמת מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי בהובלת אנשי טכנולוגיה מהשורה הראשונה, שיתמוך באמצעות בינה מלאכותית AI בהתאמת המותג לשוק האמריקאי והתאמה לצרכי הלקוחות לפי מאפיינים ביולוגיים אישיים

גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום: "אני גאה על הכרזת המהלך וההסכם פורץ הדרך בו קבוצת קסטרו-הודיס חוברת למותג מוביל ומצליח, ומאמין בשילוב העסקי אשר יוביל לפריצת שווקים חדשים. כחלק מהמהלך אנו גם מכריזים היום על שורת מינויים בכירים בקבוצה, שתמשיך להוביל אותה לצמיחה והצלחה."


יוסי גביזון, מבעלי קבוצת קסטרו-הודיס , אמר היום:
"אנו ממשיכים להוביל את קבוצת קסטרו-הודיס בפני יעדים חדשים. החדרת מותג חזק ומוביל לשוק האמריקאי היא מהלך משמעותי עבור הקבוצה. אין לי ספק כי החיבור בין היכולות והנחישות יובילו להצלחה."
רון רוטר המנכ"ל הנכנס למיזם איב רושה ארה"ב אמר היום: "אנו גאים לציין היום אבן דרך לקבוצת קסטרו-הודיס עם קבלת הזיכיון הבלעדי למותג איב רושה YVES ROCHER, מוביל גלובלי בתחום הקוסמטיקה הבוטנית, שיופץ וישווק לראשונה בתפוצה נרחבת בארה"ב. החיבור של קסטרו עם חברת איב רושה YVES ROCHER הצרפתית, החל לפני כעשור עם השקתו המוצלחת בישראל, בעוד כיום המותג ממשיך בצמיחתו וגדל בכל שנה בישראל ובעולם."
"איב רושה הינו מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת, תוך התמחות בתחום הקוסמטיקה הבוטנית בעלת המוניטין היוקרתי. תהליך השקת המותג בארה"ב יחל השנה כאשר במהלך השנים הקרובות מתוכננות להיפתח עשרות נקודות מכירה בארה"ב. בכוונתנו להקים מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי שישתמש בכלי בינה מלאכותית וביג דאטה, שיתמכו בהשקת המותג בארה"ב תוך התאמתו לצרכנים בשוק האמריקאי."
רוטר הוסיף: "קבוצת קסטרו בוחנת כל העת הזדמנויות עסקיות חדשות שיקדמו את היעדים העסקיים שלה. החדרת איב רושה לשוק הענק בארה"ב מבוססת על הניסיון שלנו במודל התפעול המוכח של נקודות מכירה יעילות ופעילות דיגיטל ו-E-com חזקה. הפעילות החדשה בארה"ב מהווה חדירה לשוק משמעותי של 100 מיליארד דולר ובכוונתנו למצות את הפוטנציאל המסחרי הגלום בשוק יעד מרכזי זה."
"אני מסיים את תפקידי לאחר 4 שנים מלאות בעשייה ואתגרים בזמנים מורכבים ועובר להתמקד במנוע צמיחה חדש לחברה שאני מאמין שיקח אותנו להישגים חדשים ומשמעותיים. רק לפני כחודשיים הצגנו לדירקטוריון את תוכנית העבודה לשנת 2024 ואני גאה בעבודה שנעשית בכל חלקי הקבוצה אשר באה לידי ביטוי בצמיחה ורווחיות בדוחות הכספיים האחרונים שלנו שפורסמו ואין לי ספק שתוכנית העבודה שלנו לשנת 2024 תבטיח את המשך המגמה בכל מותגי הקבוצה".
קבוצת קסטרו הודיס מרחיבה את פעילותה בשווקים הבינלאומיים. החברה הודיעה היום כי היא התקשרה בהסכם זיכיון בלעדי להפצת מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת "איב רושה", בארה"ב. מדובר באחד המותגים המצליחים ביותר באירופה בתחום הקוסמטיקה, המהווה מנוף עסקי חדש לקבוצת קסטרו בשווקי ארה"ב. לראשונה מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של ''איב רושה'' יופצו לנקודות מכירה וחנויות בתפוצה נרחבת בארה"ב תוך שיווק ממוקד, וזאת לאחר שחברת איב רושה בחרה בקסטרו כמפיץ הבלעדי תוך הבעת אמון מלאה של הנהלת קבוצת רושה בקבוצת קסטרו-הודיס. הזיכיון נחתם לתקופה של 20 שנה.
לפי ההסכם, תוקם חברת בת ייעודית `RADIXIS` בארה"ב כשבין בעלי מניותיה נמנים: קסטרו, שתחזיק מניות בכורה בשיעור של 80.2%, אבי גולדפינגר, שותף אסטרטגי - יזם שיווק דיגיטלי ותיק, שיחזיק מניות בכורה בשיעור של 9.9% ויוביל כמנהל דיגיטל וטכנולוגיה של מרכז הפיתוח ורון רוטר, שיוקצו לו מניות רגילות בשיעור של 9.9% כאשר על מניותיו יחול מנגנון Reverse Vesting למשך שלוש שנים.
לחברת הבת יוזרם בשלב הראשוני סך של כ-25 מיליון ש"ח (כ-7 מיליון דולר), כשחלקה של קסטרו בהשקעה מסתכם בכ-22 מיליון ש"ח (כ-6 מיליון דולר) עם אפשרות להגדלת ההשקעה לכ-50 מלש"ח, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה. ההשקעה מיועדת להשקת אתר אונליין ייעודי מתקדם בארה"ב, פתיחת חנויות והקמת מרכז פיתוח טכנולוגיD CENTER &R RADIXIS בתל אביב, שיתמוך בהשקת המותג והתאמתו באופן מקסימלי לשוק האמריקאי.
מרכז הפיתוח ירתום את הטכנולוגיה הישראלית של בינה מלאכותית AI, ביג דאטה, למידת מכונה Machine learning בתחומי ה-E-Com, קמעונאות וקוסמטיקה כדי לשפר את חווית הלקוח ברכישה באונליין ובחנויות. טכנולוגיות הבינה המלאכותית ישפרו את שביעות רצון הלקוחות על ידי התאמת המרכיבים הטבעיים הפעילים במוצר של איב רושה לצרכי הלקוחות לפי נתונים ביולוגים אישיים. בצוות הועדה המייעצת של מרכז הפיתוח יכהנו היזמים, פורצי דרך ישראלים, אסף חפץ ורמי לכטר, שישקיעו במיזם וייעצו בתחום הטכנולוגי והתפעול הדיגיטלי.
כמו כן, בהמשך לקבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של איב רושה בארה"ב, הודיעה החברה על שורת מינויים בתפקידי ההנהלה הבכירה: רון רוטר ימונה כמנכ"ל זרוע פעילות חו"ל של הקבוצה ובמסגרת זו יכהן כמנכ"ל המיזם ו-"איב רושה" ישראל ויסיים את כהונתו כמנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס. רון יוביל את השקת המותג והחדרתו לשוק האמריקני, תוך הקמת מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי, כאמור, הקמת אתר און ליין ייעודי לארה"ב ופתיחת חנויות. יאיר אוחיון, שכיהן כסמנכ"ל הכספים בקבוצה, יחליפו וימונה כמנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס. איתמר בלום שכיהן כמשנה לסמנכ"ל הכספים בקבוצה עד לחודש מאי 2023, ימונה כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.

אודות איב רושה Yves Rocher
מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת שנוסד על יד היזם איב רושה בשנת 1959 ומחויב לטיפוח ויופי על בסיס רכיבים בוטניים בלבד (המתבססים על תמציות צמחים). המותג מבוסס על רכיבים מהטבע כשכל הצמחים גדלים בשדות שבבעלותה של חברת איב רושה. לאיב רושה מגוון רחב של מוצרים: מוצרי טיפוח פנים, טיפוח גוף, בישום, איפור, אמבט ורחצה ומארזים מיוחדים. המותג מפעיל כ-2,300 חנויות וכ-3,500 נקודות מכירה אשר מתפרסות ב-90 מדינות בחמש יבשות. מחזור המכירות של החברה מוערך בכ-1.5 מיליארד דולר ומספר המועסקים בה מסתכם ב-7,500 עובדים ברחבי העולם. חברת איב רושה החלה את פעילותה בישראל ביולי 2015 בשיתוף פעולה בלעדי עם קבוצת קסטרו וכיום יש בישראל 15 חנויות של המותג Yves Rocher.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il