TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לקראת פתיחת עונת הפרפרים בחודש מרץ פארק "אגם הפרפרים" בקליל בבשורה משמחת

לפארק הגיעו באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור.
פארק "אגם הפרפרים" בקליל הינו הפארק האקולוגי הטבעי הראשון מסוגו בעולם הוקם על שטח של כ-15 דונם בשטח מפעל קליל בכרמיאל. ההקמה הייתה בשיטת שחזור טבע המאפשרת הגעה טבעית של פרפרים.
בהקמתו השקיעו כ-3 מיליון ₪.

פארק הפרפרים הינו מתחם פתוח ולא חממה סגורה כדי לאפשר לפרפרים באזור לשהות ולהתרבות בפארק. הפארק כולל ביוטופים טבעיים כולל כ-180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים למשיכת הפרפרים באזור.
צורי דבוש יו"ר חב' קליל : "לאור העובדה שסמל הפרפר מתנוסס בלוגו של החברה החלטנו להקים את פארק הפרפרים כהגשמת חזון מתוך מחויבות לא רק לשמור על הטבע, אלא גם להחזיר לטבע."
לקראת פתיחת עונת הפרפרים בחודש מרץ פארק "אגם הפרפרים" בקליל בבשורה משמחת – לפארק הגיעו באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור. הזן האחרון שהגיע לפארק כַּחְלִיל הציקס | Chilades pandava נצפה ב2.11.23
התנאים המיטיבים שהוקמו בפארק לטובת פרפרי האזור הפכו את הפארק לאטרקטיבי ביותר עבור הפרפרים וככל הידוע אין עוד מקום בעולם שבו יש מגוון פרפרים גדול שכזה יחסית לשטח הקטן במושגי שטחי טבע של הפארק.
פארק "אגם הפרפרים" בקליל הינו הפארק האקולוגי הטבעי הראשון מסוגו בעולם הוקם על שטח של כ-15 דונם בצמוד למפעל קליל בכרמיאל. ההקמה הייתה בשיטת שחזור טבע כשמורה מוגנת לפרפרים. בהקמתו השקיעו כ-3 מיליון ₪. הפארק זכה בשנה שעברה בפרס תרומה לקהילה.
הפארק נבנה כפארק פתוח שמטרתו למשוך פרפרים, בפארק יצרנו מראה טבעי ככל האפשר, לגרום לתחושה שכך הפארק היה מאז ומעולם. התהליך כלל מיפוי מיני הפרפרים באזור, שינוי טופוגרפי; הקמת גבעה, שבילים, ערוצי נחלים, אגם קבוע ואגם עונתי (שלולית חורף) ושתילת צמחייה לטובת אוכלוסיית הפרפרים. הקמת הפארק הסתיימה במרץ 2021 ומאז כמות הפרפרים הולכת וגדלה משנה לשנה.
פארק הפרפרים הינו מתחם פתוח ולא חממה סגורה כדי לאפשר לפרפרים באזור לשהות ולהתרבות בפארק. הפארק כולל ביוטופים טבעיים הכולל כ-180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים לצרכי הפרפרים באזור.



בעוד הפרפרים הולכים ונעלמים מעולמנו בגלל מצוקה סביבתית מעשה ידי האדם – הנובעים מזיהום אוויר ומים שימוש בחומרי הדברה בחקלאות ובבית שהורגים גם את הפרפרים. פארק הפרפרים ישמש מקלט למיני הפרפרים – בפארק הם יוכלו לחיות ולהתרבות ולאזן במקצת את תהליך היעלמותם מסביבת חיינו.
הפארק הוקם ביוזמת חברת קליל (הסמל המסחרי של קליל הינו פרפר) בשיתוף עיריית כרמיאל, ודובי בנימיני מומחה עולמי לפרפרים. בתהליך תכנון הפארק נעשה סקר חי וצומח בשטח המיועד לפארק מתוך כוונה לשחזר את הטבע המקומי. הסקר נעשה בסטנדרטים בין לאומיים והוכיח את אפקטיביות הפארק באופן מדעי בהגדלת אוכלוסיית הפרפרים באזור, תוך הנחיות איזה צמחים ישתלו כצמחי פונדקאות לפרפרים השונים ואיזה לצורך צוף.

צורי דבוש יו"ר חב' קליל : "לאור העובדה שסמל הפרפר מתנוסס בלוגו של החברה החלטנו להקים את פארק הפרפרים כהגשמת חזון מתוך מחויבות לא רק לשמור על הטבע, אלא גם להחזיר לטבע."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il