TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סלקום השלימה פרויקט לשדרוג מערך הגנת נתונים והגיבוי באמצעות Commvault Cloud


גיל הרשברג. קרדיט צילום יחצ סלקום
הפלטפורמה של קומוולט נבחרה לאחר שהוכיחה את יכולות גבוהות ביותר בהגנה על נתונים מפני מתקפות מסוגים שונים, בהתאם לדרישות המחמירות של חברה בענף הטלקום
חברת התקשורת סלקום השלימה פרויקט רחב היקף ליישום פלטפורמת הגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור Commvault Cloud עם מערך אחסון הגיבוי Hyperscale X של קומוולט. את הפרוייקט ביצעה BeLocal, שותפה עסקית של קומוולט בישראל.
סלקום כגוף המעניק שירות למיליוני לקוחות, הן פרטיים, הן גופים עסקיים מובילים במשק והן גופי בטחון, חירום והצלה, נדרשת לשמור על המשכיות עסקיות ולעמוד איתנה בפני איומי סייבר, בשגרה ובחירום ובייחוד בעת הנוכחית. על מנת לבצע זאת בצורה המיטבית ביותר, סלקום ממשיכה לעבוד בחיזוק ובשיפור התשתיות הקיימות, על מנת לעמוד בקדמת הטכנולוגיה שיאפשרו לה להמשיך ולהעניק ללקוחות את השירות ואת הפתרונות המהימנים והמובילים בשוק.
סלקום מפעילה מספר דאטה סנטרים במספר אתרים בארץ, Commvault Cloud תשמש כמערכת הגיבוי המרכזית לדאטה סנטרים המקומיים של סלקום בהם פועלות מערכות ה- IT בארגון.
מערכת Commvault Cloud תחליף מערכת גיבוי ותיקה שפעלה בסלקום. מכיוון שבסלקום פועלות מערכות לגאסי ותיקות לצד מערכות חדשות, בחברה חיפשו פתרון הגנת נתונים, גיבוי ושחזור התומך בכל הסביבות וקומוולט ענו על כל הדרישות המחמירות של חברות בענף הטלקום.
לדברי גיל הרשברג, מנהל מחלקת תשתיות באגף מערכות מידע בסלקום, "לאחר תהליך POC נוכחנו לדעת כי המערכת של קומוולט תומכת בכלל הפלטפורמות ומערכות ההפעלה באתרים השונים של סלקום. התרשמנו שזהו פתרון מודרני שייתן לנו מענה מתאים לצרכים שלנו, הן בהיבט הביצועים, הן ביציבות והן בדרישות האבטחה".
"מדובר בפתרון פשוט לניהול ותפעול. המערכת פועלת בסטנדרטים גבוהים של אבטחה, כולל הגנות ייעודיות מפני מחיקה, או הצפנת נתונים במקרים של מתקפות כופר. בנוסף, חלונות הגיבוי התקצרו באופן משמעותי עם Hyperscale X והם מסתיימים בזמן וללא נפילות.
הרשברג הוסיף ואמר: "לא רק הפתרון הטכנולוגי של קומוולט הוכיח את עצמו, אלא גם נושא התמיכה והשירות של קומוולט ושל Belocal ניתנים ברמה הגבוהה ביותר. אם יש בעיות הן נפתרות מהר ובתהליך מסודר, הפרוייקט נעשה בצורה מהירה והצלחת הפרוייקט עמדה בראש מעייניהם".
לדברי שמואל ששון , מנהל מכירות בכיר ב- BeLocal, הפתרון של קומוולט הוא המהיר והאמין בתחום ומתאים לצרכים של ארגונים בסביבות לגאסי וסביבות חדשות. הוא מעניק מגוון יכולות ופונקציונליות כגון: גיבויים אוטומטיים, דוחות שחזור, כלי הגנה מתוחכמים נגד הצפנה וגניבת מידע, דוחות אבטחת מידע ועוד".
כפיר שפיר, מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז בקומוולט ישראל, אומר כי "סלקום היא אחת מן החברות הגדולות בישראל והיא מחזיקה מערך של דאטה סנטרים שההמשכיות העסקית שלהם קריטית וחיונית במשק הישראלי ולכן הם דורשים פתרון ללא פשרות. פתרונות הגנת הנתונים שהוטמעו הם המקיפים והמתקדמים ביותר בשוק וענו על כל הצרכים של הארגון, גם מבחינת יכולות וביצועים, גם מבחינת הגמישות ויכולת הגידול וגם מבחינת עמידה בתקנות האבטחה המחמירות ביותר בעולם"
אודות Commvault
קומוולט (NASDAQ: CVLT) היא סטנדרט הזהב בעולם חוסן הסייבר (cyber resilience). החברה מעצימה לקוחות באמצעות פתרונות לגילוי, נקיטת פעולה והתאוששות במקרה של מתקפת סייבר, תוך שמירה על בטיחות והחוסן של הארגון. הפלטפורמה הייחודית של קומולט, המשלבת יכולות AI, משלבת את הטכנולוגיות הטובות מסוגן להגנת נתונים, אבטחת מידע יוצאת דופן, תובנות נתונים מתקדמות, ויכולות התאוששות מהירה של כל עומס עבודה על יישומים ונתונים בענן בעלות בעלות כוללת (TCO) הנמוכה ביותר. במשך למעלה מ- 25 שנה, 100,000 ארגונים ומערך שותפים נרחב סמכו על קומוולט על מנת להפחית סיכונים, לשפר את השליטה ולעשות יותר עם הנתונים. בישראל פועלים סניף מכירות של קומוולט כמו גם מרכז פיתוח, המוביל את טכנולוגיות הגנת הנתונים באמצעות יכולות הונאת תוקפים. פתרונות קומוולט מגינים על ארגונים המובילים בישראל מכל ענפי המשק. www.commvault.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il