TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נדחה ערעור המעסיק: יו"ר ועד עובדי טאואר סמיקונדקטור ימשיך בתפקידו


לוגו ההסתדרות-01
בית הדין הארצי לעבודה דחה את הערעור שהגישה החברה, שטענה כי פיטורי יו"ר הוועד לא באו על רקע פעילותו בהתארגנות
בית הדין הארצי לעבודה דחה את ערעורה של חברת טאואר סמיקונדקטור על פסק דינו של בית הדין האזורי לעבודה בנצרת מלפני חודשיים, במסגרתו חויבה טאואר להשיב לעבודה את יו"ר ועד הפעולה במפעל שבמגדל העמק, ולשלם להסתדרות 120 אלף שקל בשל הפגיעה בזכות ההתארגנות של עובדי המפעל. ביה"ד הארצי אישר את קביעת ביה"ד האזורי כי טאואר לא הוכיחה שפיטוריו של יו"ר הוועד לא באו על רקע פעילותו בהתארגנות הראשונית של העובדים במפעל.

בין נימוקי פסק הדין נקבע כי טאואר לא נתנה הסבר מניח את הדעת לעובדה שחקירה פנימית נגד יו"ר הוועד כללה בחינה של צילומי מצלמות האבטחה במפעל במשך למעלה מחודשיים לפני פתיחת החקירה, למרות שנהלי המפעל קובעים כי הצילומים יושמדו אחרי 7 ימים.

כמו כן, העילה המוצהרת לפיטורים של יו"ר הוועד – חריגה מנהלי ההפסקות – שיקפה את התנהגותם של יתר עובדי המשמרת בה עבד. למרות זאת רק הוא פוטר, וטאואר לא הראתה שערכה בירורים בנוגע ליתר העובדים שפעלו באותו אופן. ביה"ד הארצי קבע כי הדבר מחזק את המסקנה כי פעולתה הנחרצת של טאואר בעניינו של יו"ר ועד הפעולה קשורה לתפקידו בהתארגנות.

לכך מתווספת העובדה שלקראת השימוע לפני פיטורים טאואר הסתירה מיו"ר הוועד את ההקלטה של שיחת הבירור המקדימה שנערכה עמו. ביה"ד הארצי קבע כי הדבר מחליש את טענתה של טאואר כי פעלה לפיטוריו משיקולים ענייניים והדבר עורר סימני שאלה אודות תום ליבה.

ביה"ד הארצי לא התערב בהתרשמותו של ביה"ד האזורי מהראיות, ואף קבע כי היה מקום לבחון בקפידה רבה את הראיות מטעם טאואר, וזאת בשל המסכת הקודמת של אירועי הפגיעה בהתארגנות במפעל, לגביה ניתן בשנה שעברה פסק דין נגד טאואר בו היא חויבה שלם להסתדרות מעל חצי מיליון שקל.

יו"ר מרחב עמקים צפוני בהסתדרות לאון פרץ: "אני מרוצה מפסק הדין ומבהיר כי ההסתדרות לא תיתן למעסיקים להצר את צעדיהם על עובדים שמתנדבים לשמש חברי ועד פעולה. אני מקווה שההחלטה תביא לסיום הסאגה ושנצא לדרך חדשה".

את ההסתדרות ייצגו עו"ד ד"ר מור ארזי גלבוע ועו"ד גלי רואש, מן הלשכה המשפטית לאג"מ במרחב נוף הגליל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il