TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרית ים : עשרות בעלי הדירות ברחוב שדרות ירושלים מתארגנים לקידום פרויקט פינוי בינוי באופן עצמאי


תכנון כנען שנהב אדריכלים הדמיה SIMPLEX
ערכו כנס ראשון עם החברה לפיתוח והתחדשות עירונית המתמחה בייצוג בעלי דירות משלב ההתארגנות, דרך קידום התוכניות ועד לסיום הבנייה
החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, המתמחה בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי בינוי, ערכה בשבוע שעבר כנס בעלי דירות ראשון בקרית ים.
החברה תסייע לבעלי דירות המתגוררים בבניינים ישנים בשדרות ירושלים 5 עד 11 לקדם תוכנית פינוי בינוי במסגרתה יהרסו כ7 מבנים בני 50 יח"ד ו14 חנויות ובמקומן ייבנה פרויקט חדש, כולל תשתיות חדשות, חניה תת קרקעית, גג ירוק מעל לחזית המסחרית והתייחסות תכנונית לשימור סמטת המייסדים.

עו"ד שבות רענן, שותפה ומנהלת של סניף המרחב הצפוני של החברה לפיתוח והתחדשות עירונית. ציינה כי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית מומחית בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי בינוי היא פועלת כבר למעלה מ15 שנים ועד כה אכלסה כ- 1000 משפחות בדירותיהם החדשות לאחר כל התהליך, אישרה 9 תב"עות, היא מקדמת כ- 30 פרויקטים בהליכים שונים ומייצגת כ- 2500 משפחות ברחבי הארץ.

לדבריה ההתחדשות העירונית בקרית ים עוד נמצאת בחיתוליה. בעיר הוכרזו רק 5 מתחמי פינוי בינוי, ארבעה מהם במסלול רשויות ואחד במסלול מיסוי, רק בשניים מהם החל ביצוע בפועל.
יחד עם זאת המגמה חיובית. העירייה תומכת ומקדמת התחדשות עירונית, אך על מנת להגיע לתוצאות בפועל בעלי הדירות שהם למעשה בעלי הקרקע צריכים לקח את המושכות לידיים ולקדם פרויקטים המותאמים לצרכים ולחזון שלהם, עם מעטפת מקצועית מנוסה.

במסגרת הכנס, שנערך בתאום וברשות העירייה הוצג לבעלי הדירות ה"מודל החברתי ®" בפינוי בינוי של החברה המיישם ומשלב מרכיבים חברתיים וכלכליים וממזג אותם לכדי תהליך אחד באמצעות ליווי ונתינת כל המעטפת המקצועית לבעלי הדירות כך שהם מובילים את התהליך, ורק לאחר התכנון ואישור התב"ע יוצאים למכרז יזמים. הוודאות שנותן המודל של החברה מאפשרת רתימת יזמים רציניים בנקודת זמן שבה הם זמינים לביצוע מיידי של הפרויקט. דבר המהווה יתרון משמעותי למימוש פרויקט ההתחדשות על הצד הטוב ביותר עבור בעלי הדירות.

עו"ד שבות רענן ציינה כי עד היום התחדשות עירונית יושמה בהצלחה בגוש דן כי המודל מבוסס כדאיות כלכלית. הכדאיות הכלכלית במרחב הצפוני פחותה ולכן אין התחדשות עירונית בשטח. עם זאת בעיקר בעת הזאת אחרי שהמלחמה הוכיחה את חשיבותו של הממ"ד, אנחנו לא רוצים להמתין לפתרונות של המדינה להתחדשות במרחב הצפוני וקוראים לבעלי דירות לפעול איתנו לקידום תוכניות בשיתוף הרשויות המקומיות, לייצר פתרונות מהשטח ולרתום את הסיוע של המדינה באופן נקודתי במקומות בהם זה יהיה הכרחי למימוש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il