TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הכשרת הישוב: לאומית שירותי בריאות נכנסת כשותפה


פרו מדיקל טאואר בני ברק. הדמיות - viewpoint
בחברה שתפעיל את המרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי שבפרויקט ה-Medical Center שמקדמת החברה בבני ברק
לאחר השלמת העסקה, לאומית תחזיק 20% מחברת ההפעלה, השותף המתמחה ובעל ניסיון בניהול מרכזים גריאטריים יחזיק 60% מחברת ההפעלה, והכשרת הישוב תחזיק 20% מהחברה
לפני מספר חודשים קיבלה הכשרת הישוב היתר בניה להקמת הפרויקט והיא תחל בהקמתו בחודשים הקרובים
ה-NOI החזוי מהפרויקט נאמד בכ-40 מיליון שקל
עודד סתר, סמנכ"ל פיתוח עסקי הכשרת הישוב: "הכשרת הישוב סיימה בשנה האחרונה הקמה של שני נכסים מניבים משמעותיים - מגדל המשרדים נמרודי בבני ברק, והמרכז המסחרי שבעת הכוכבים באילת. שני הנכסים נמצאים בשיעור השכרות גבוה. המרכז הרפואי שאנו מתחילים את הקמתו בקרוב במתחם ה-BBC הינו פרויקט אסטרטגי משמעותי נוסף של הכשרת הישוב, והוא צפוי להרחיב עוד את הכנסות הכשרת הישוב מנכסים מניבים. המרכז הרפואי צפוי להתחיל באכלוס בסוף 2026, ואנו מזהים היום את הצורך ההולך וגובר בנדל"ן ייעודי לצרכים רפואיים, אשר עומד בדרישות המיגון, הנגישות והסטנדרטים המתקדמים ביותר של עולם הרפואה. ההסכם עם לאומית שירותי בריאות, שתצטרף כשותפה במרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי בפרויקט, לצד השותף המוביל שמקים את המערך הגריאטרי-שיקומי בפרויקט, הינו צעד משמעותי בקידום הפרויקט, עם פוטנציאל להמשך הרחבת השירותים הרפואיים בפרויקט. אנו בוחנים ביחד עסקאות עם שוכרים פוטנציאליים נוספים מתחומי הרפואה השונים".

חיים פרננדס, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: "המחסור במיטות אשפוז בתחום הגריאטריה מחייב אותנו בלאומית, כקופה האחראית לאספקת השירותים גם בתחום זה, לפעול על מנת לשפר את המצב. בית החולים שיוקם יאפשר לאוכלוסייה, בעיקר מבוגרת, מכלל הקופות, לקבל שירותים בתחומים שאינם זוכים להשקעה מספקת ולתשומת הלב המלאה במערכת הבריאות: אנשים במצב סיעודי, סיעודי מורכב, מונשמים, אנשים שזקוקים לשיקום ואנשים שזקוקים לעזרה בתחום בריאות הנפש. הענקת השירותים בבית החולים תעשה על ידי צוות מיומן ומקצועי בהובלת שותפים מנוסים ובתנאי מלונאות נאותים ומכבדים. אני מודה לשותפים שלנו על ייזום הפרויקט החשוב ומצפה לתחילת הפעילות בבית החולים החדש בהקדם."


הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, ממשיכה לפתח את פעילותה בתחום הנדל"ן המניב ומעדכנת היום על חתימת הסכם עם לאומית שירותי בריאות שתיכנס כשותפה במרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי (המר"ג) שבמגדל ה- Medical Centerשמקדמת החברה במתחם ה-BBC בבני ברק.
המר"ג צפוי להתפרש על פני 6.5 קומות (עם אופציה להגדלה לקומות נוספות) במגדל ה- Medical Center שבבעלות הכשרת הישוב. תחילת הקמת הפרויקט צפויה בחודשים הקרובים.
לאחר השלמת העסקה תחזיק לאומית ב-20% מהחברה שתפעיל את המר"ג, 60% (חלף 66% כיום) יוחזקו על ידי השותף המוביל שיתפעל את המרכז והינו מתמחה ובעל ניסיון בניהול מרכזים גריאטריים, והכשרת הישוב תחזיק ב-20% נוספים (חלף 33% היום).
המר"ג צפוי כאמור להתפרש על פני 6.5 קומות במגדל ה-Medical Center שבבעלות הכשרת הישוב, אשר יוקם בשטח של כ-57 אלף מ"ר ב-20 קומות, כאשר המר"ג יכלול 11 מחלקות אשפוז ובריכה שיקומית-טיפולית. על יתר שטחי הפרויקט מנהלת החברה משאים ומתנים עם שוכרים, בעיקר מתחום הרפואה. מועד סיום הקמת המגדל צפוי לסוף שנת 2026, והחברה צופה NOI של כ-38 עד 43 מיליון שקלים בשנת אכלוס מלאה.
דמי השכירות שישולמו להכשרת הישוב על ידי החברה שתתפעל את המר"ג יעמדו על למעלה ממיליון שקל בחודש, ובסך הכל על כ-13 מיליון שקל בשנה. כמו כן, ניתנה לחברת הפרויקט האופציה להגדלת שטחי ההפעלה של המרכז ב-3 קומות נוספת, אשר יגדיל את דמי השכירות לכ-16 מיליון שקל בשנה. יצוין, כי הכשרת הישוב תחזיק ב-20% מהזכויות חברת הפרויקט, ובכך תהנה גם מהפוטנציאל הטמון בהשבחת השווי שעשויה להיווצר בשנים הבאות מהפעילות בתחום השיקום והגריאטריה, תחום המתאפיין בצמיחה עקבית במהלך השנים.
אירוע החתימה על ההסכם עם לאומית התקיים במעמד בכירי הנהלת הכשרת הישוב בהם מנכ"ל החברה עופר נמרודי, המשנה למנכ"ל שמשון מרפוגל וסמנכ"ל הפיתוח העסקי עודד סתר, בכירי קופת חולים לאומית בהם היו"ר שלמה מור יוסף ומנכ"ל הקופה חיים פרננדס, והשותפים שמובילים את הקמת המר"ג שמואל רייכמן וטל תורג'מן.
מטעם הכשרת הישוב והשותף המוביל ניהלו את המשא ומתן עודד סתר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בהכשרת הישוב ומר טל תורג'מן, נציג השותף המוביל, ומטעם לאומית ניהל את המשא ומתן מנכ"ל החברות הבנות, רו"ח אבידן שור. את הכשרת הישוב והשותף המוביל ייצג עורך הדין אלעד שולמן ממשרד ליפא מאיר ושות', ואת לאומית ייצגו עורכי הדין מיטל לדרמן ואסי מורבצ'יק ממשרד נשיץ ברנדס אמיר ושות'.
קבוצת הכשרת הישוב מקדמת כיום יזום של פרויקטים מניבים נוספים, שהבולט שבהם הוא מגדל יעקב נמרודי (לשעבר בית מעריב) בצומת הרחובות קרליבך-החשמונאים בתל-אביב, לצד פרויקטים ללוגיסטיקה באירופה (באמצעות חברת הבת MLP), וכן שורה של פרויקטים למגורים בפולין ופרויקטי התחדשות עירונית בישראל.
הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il