TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי בכיכר העצמאות ליד הים בנתניה הכולל 94 דירות במגדל בן 29 קומות


פרוייקט אוסישקין בנתניה הדמיה 3dvision
פרויקט UP TOWN אושר למתן תוקף בוועדה המקומית נתניה, ויכלול קומת קרקע מסחרית, 5 קומות משרדים וקומה לשטחים ציבוריים
קבוצת איציק תשובה תקים את פרויקט UP TOWN - פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים בכניסה לכיכר העצמאות ליד חוף הים בנתניה, בצומת הרחובות אוסישקין, רמז ותפארת בנים במרכז העיר. במסגרת הפרויקט, החברה תבנה מגדל מגורים בן 29 קומות ובו 94 יחידות דיור חדשות, במקום שני בניינים ישנים משנות ה-60 של המאה הקודמת שבהם 34 יחידות דיור שייהרסו ויפונו.
תמהיל הדירות שיוצעו למכירה בפרויקט כולל דירות 2, 3, 4, 5 ו-6 חדרים. כן ייבנו בפרויקט שטחי מסחר בקומת הקרקע בשטח כ-750 מ"ר ומעליה כ-4,500 מ"ר לשטחי תעסוקה ב-5 קומות משרדים ו-900 מ"ר בקומה לשטחים ציבוריים. התוכנית משתרעת על שטח של כ-2.5 דונם במרכז העיר נתניה, בסמיכות לכיכר העצמאות ומרחק כ-300 מטר מרצועת החוף. על התכנון אחראי האדריכל המוביל אילן פיבקו.
הוועדה המקומית נתניה אישרה את תוכנית הפרויקט למתן תוקף, וציינה כי היא תואמת למדיניות העירונית ומאפשרת ניצול מיטבי של הקרקע, בהתאם לתוכנית הכוללנית נת/2035. החברה השיגה זה מכבר את הסכמתם של הדיירים לפרויקט והחתימה אותם על הסכמי פינוי בינוי.
לדברי אודי שוורץ, סמנכ"ל השיווק של קבוצת איציק תשובה, "אנו שמחים לקבל אישור לפרויקט, ונפעל כעת להוצאת היתר בנייה מהרשות המקומית. אנו מודים לעיריית נתניה על שיתוף הפעולה גם בימים מאתגרים אלה של מלחמה, על כל השלכותיה, ומודים כמובן גם לדיירים על שנתנו בנו את אמונם. הפרויקט מצטרף לפעילות ענפה של קבוצת איציק תשובה בעיר נתניה, מדובר בפרויקט יוקרתי בכניסה לכיכר העצמאות, עם דירות מפוארות שצופות לים, המשלב גם שטחי מסחר ותעסוקה, והוא ישפר משמעותית את נראות האזור כולו ואת איכות חייהם של הדיירים הקיימים והחדשים".
קבוצת איציק תשובה פעילה בעיר נתניה עם פרויקטים מגוונים, ביניהם: פרויקט החלוצים שאוכלס לאחרונה הכולל משרדים ומסחר; פרויקט מטרופולין הנבנה בימים אלה באזור התעשייה פולג, ויכלול משרדים ומסחר; וכן פרויקטים עתידיים כמו חידוש מתחם השוק וקולנוע שרון. הקבוצה מקדמת ובונה למעלה מ-20 פרויקטים של התחדשות עירונית בנתניה בהיקף של כ-2,600 יחידות דיור, ולאחרונה חתמה על עסקת קומבינציה להקמת פרויקט מגורים בעירוב שימושים בשכונת נוף השרון שיכלול כ-300 יחידות דיור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il