TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מישורים מוכרת את שטחי המסחר במגדל ויטה בבני ברק תמורת כ-13 מיליון שקלים


אלון וקסמן קרדיט אבירם ולדמן
מחיר המכירה של הנכסים שנמכרו ושטחם עומד על 869 מ"ר, זהה לשווי בספרי החברה. לאחרי השלמת העסקה, לחברה ישאר תזרים פנוי של 10.2 מיליון שקלים.
מישורים, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב, נמצאת בשליטתו של Alex Shnaider ומנוהלת ע"י אלון וקסמן הודיעה למשקיעיה על חתימת הסכם למכירת שטחי המסחר במגדל ויטה בבני ברק תמורת כ-13.2 מיליון שקלים. העסקה מבוצעת במחיר דומה למחיר שטחי המסחר בספרי החברה והיא מתוכננת להשלמה במהלך הרבעון השני של השנה. לאחר השלמת העסקה, לחברה ישאר תזרים פנוי של 10.2 מיליון שקלים אחרי קיזוז מס השבח.

השטח הכולל של נכסי המסחר שנמכרו, כולל שטחים מוצמדים, עומד עד 869 מ"ר וכולל שתי חנויות בשטח מסחר של כ-810 מ"ר ושטחים צמודים.

מישורים רכשה 75% משטח מגדל ויטה (מעל הקרקע) במהלך 2022 במסגרת עסקה משולבת בהיקף של כ-104 מיליון שקלים, עם ספרה Park In שרכשה את החניון התת קרקעי.

בנוסף, החברה חתמה על 2 עסקאות שכירות במגדל בקומה החמישית עבור משרדים. 451 מ"ר ו-178 מ"ר שנחתמו ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות כאשר תכנון וביצוע חלל המשרדים נעשה על ידי מישורים.

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים, מסר: "העסקה הנוכחית, יחד עם עסקאות קודמות דוגמת העסקה למכירת מרכז מישורים בביל"ו מהוות עדות לאיכות פורטפוליו הנכסים של החברה. פעם אחר פעם מישורים מצליחה להציג יכולת מימוש נכסים, בהתאמה או מעל שווים בספרים, לרבות בתקופות מאתגרות. מישורים ממשיכה להתנהל באחריות, להצטייד בהון ולשמור על נזילות לצורך ניצול הזדמנויות לצד שירות החוב של החברה."

אודות מישורים
מישורים, שבשליטת אלכס שניידר Alex Shnaider, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב במדד ת"א נדל"ן, עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב. מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ-52.75%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בארה"ב וכן מחזיקה כ- 29% מארבעה ריזורטים בקנדה ונסחרת בבורסה בתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il