TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת טראקנט מתחילה לפעול בערב הסעודית


טראקנט
חברת לוגיסטיקה מבחריין, תחל להשתמש בטכנולוגיה של טראקנט במשאיות שנותנות שירות לצבא ארה"ב בערב הסעודית
החתימה נערכה במהלך השתתפות מנכ"ל טראקנט, מר חנן פרידמן, במשלחת רשמית לבחריין, בראשות שר החוץ, אלי כהן

הסכם זה מגיע לאחר שצה"ל הוציא החודש מכתב כוונת רכישה לממיר הקטליטי של החברה, ולאחר גיוס הון של 1.4 מיליון שקל שערכה החברה

ישראל 5 לספטמבר 2023, ישראל, (ת״א: טראנ) טראקנט מתכבדת לדווח כי בהמשך לדיווח מידי של החברה מיום 3 בספטמבר 2023 (מס’ אסמכתה 2023-01-083275) בדבר השתתפות החברה במשלחת לבחריין וכוונת החברה להתקשר במזכר הבנות והסכם לשיתוף פעולה עם Cox Logistics W.L.L., חברת התובלה, לוגיסטיקה, ניהול ושילוח מטענים, הפועלת ברחבי המזרח התיכון, אפריקה אירופה והקווקז, ומקום מושבה הראשי בבחריין, מתכבדת החברה לעדכן כי ביום 4 בספטמבר 2023 נחתם מזכר ההבנות האמור בין החברה לבין חברת השילוח.
על פי מזכר ההבנות הצדדים יבצעו אינטגרציה בין פלטפורמת טראקנט וה-Trucknet Smart Catalyst לבין המערכות של חברת השילוח על מנת שלקוחות כל צד יוכלו להשתמש בשירותי הצד האחר.
לאחר השלמת האינטגרציה הצדדים עשויים לחתום על הסכמים לכניסה לתקופת הוכחת יכולת למשך 90 יום במסגרתה הצדדים ישתפו פעולה ביחס לשימוש ההדדי של לקוחות כל צד בשירותי טראקנט ובמערכות חברת השילוח.
בסיום תקופת ה- POC, במידה ושיתוף הפעולה יהא מוצלח, הצדדים ימשיכו בשיתוף הפעולה, באחת או יותר מהחלופות הבאות: (1) יסכימו על הארכת תקופת שיתוף הפעולה העסקי; (2) יסכימו על רכישת שירותי טראקנט או (3) יכנסו למשא ומתן בתום לב לבחינת האפשרות למיזם משותף, ו/או ביצוע השקעה בחברה או כל צורה אחרת של שיתוף פעולה, כפי שיוסכם בין הצדדים.
הצדדים הסכימו כי כל צד יהא אחראי להוצאות החלות עליו בתקופת ה POC
חנן פרידמן, מנכ"ל החברה אמר: "לכבוד הוא לנו להיכלל כחלק ממשלחת אנשי העסקים לבחריין בראשותו של שר הכלכלה, אלי כהן. התקבלנו בסבר פנים חמות על ידי מארחינו, שגילו סקרנות רבה והתעניינות אמיתית בטכנולוגיות ישראליות וביכולות שלנו כאומת סטארט אפ. מדובר לא רק בשוק פוטנציאלי גדול מאוד, אלא גם בממלכה מתקדמת שמעוניינת לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה העולמית ועבור אנשי עסקים ישראלים בחריין היא נקודת מוצא מעולה לאזור נסיכויות המפרץ כולו. שווי השוק הלוגיסטי במועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC) עמד בשנת2018 על סך של 47.5 מיליארד דולר והוא צפוי להגיע ל-66.3 מיליארד דולר עד 2026".

עוד הוסיף פרידמן: "לנורמליזציה שחלה לאחרונה ביחסים שבין חלק מהמדינות החברות ב-GCC
לבין ישראל, עשויה להיות השפעה משמעותית בתחום הלוגיסטיקה בכל הנוגע לפיתוח
וייעול שווקים, נתיבי תחבורה ורגולציה מאפשרת. הרעיון להקמת גשר יבשתי מסחרי שיחבר בין נמל חיפה, דרך ירדן, לערב הסעודית ונמלי איחוד האמירויות ובחריין, יקדם את תעשיית הלוגיסטיקה, שממלאת תפקיד מכריע במתן אפשרות לתנועת סחורות ואנשים באזור, ותסייע
לחבר את מדינות המפרץ והמזרח התיכון לשרשראות האספקה של השווקים הגלובליים".

אודות הממיר החכם:
טראקנט מפתחת במשותף עם חברת RENTAR בארה"ב, ומשווקת, קטליסט דלק חכם (פטנט מספר 7156081B2) שמטרתו להפחית את צריכת הדלק והפליטות במנועי דיזל של כלי רכב כבדים.
פטנטים דומים נרשמו באירופה, אסיה וישראל. הממיר מתחבר למערכות טראקנט המחשבות את מספר הפליטות המזהמות.
הדאגה להפחתת צריכת הדלק ופליטת הפחמן נמצאת בראש סדר היום של ממשלות וחברות, ומכאן שהפתרון המשולב של טראקנט ו-RENTAR יכול לסייע בקידום שינוי כלכלי וסביבתי.
משאית, הפולטת בממוצע 12-16 טון מזהמים בחודש, יכולה לחסוך כ-25% מהפליטות המזיקות, וזאת במקביל לחיסכון הנוסף שיושג משימוש במערכת התאמת הנסיעות (Matching) החכמה שפיתחנו. בעקבות ההתייקרות בעלויות שרשרת האספקה העולמית, משאית המפחיתה פליטות תוכל לקבל כסף עבור כל טון של פליטות מזהמות שנחסכו באמצעות ממיר הדלק, שמחשב את הפליטות באמצעות כלי חישוב הפליטות המקוון של טראקנט.
בנוסף להשפעה הסביבתית החיובית, לממיר הדלק יתרונות כלכליים למשתמש הקצה, שכן התקנתו יכולה להפחית את הוצאות הדלק בשיעור של עד – 7.4% ולהראות הפחתה של עד 52% בפליטות גזי חממה. משאית אירופאית צורכת סולר בממוצע של כ-60,000 יורו בשנה.
אודות החברה:
טראקנט אנטרפרייז (Trucknet Enterprise) הנה חב המפתחת פלטפורמת All In One, דיגיטלית, מבוססת ענן, המאפשרת לחברות תחבורה ולוגיסטיקה הפחתה בעלויות ההובלה וחסכון במשאבים באמצעות אופטימיזציה של משלוחים בכל סוגי התחבורה.
הפלטפורמה – ששמה לה למטרה לייסד מערך מקצועי ייחודי בתחום התחבורה השיתופית – כוללת ממשקי ניהול המותאמים עבור הנהגים והלקוח הסופי, מערכת מכרזים חכמה, יכולת התאמה אוטומטית על בסיס מיקום בין משאיות למטענים, פתרון תשלום קל ומהיר לשוק ה-B2B, ומערכת מקוונת לחישוב פליטות CO2 של ציי רכב.
התוכנה של טראקנט, מתממשקת עם כלל מערכות סידור העבודה (TMS) ומערכות הטלמאטיקה המובילות, או מאפשרת הטמעת מערכת TMS מקורית, ובכך מאפשרת לחברות ההובלה אופטימיזציה וויזביליות מלאה בניהול ציי הרכב, תוך שימוש במסמכי שילוח דיגיטליים ((e-CMR, המקנים חיבוריות מלאה, ניטור ושקיפות.
הפתרון של טראקנט, שהנו פתרון המותאם אישית עבור צרכיו של כל לקוח (Tailor Suite), מאפשר אוטומציה ואופטימיזציה מושלמת עבור תובלה יבשתית לחברות המנהלות ציי רכב מסחריים וצרכנים של שירותי לוגיסטיקה, תוך שיפור היעילות, שיפור הניטור והמעקב אחר תהליך השילוח בזמן אמת, וכתוצאה מכך, הוזלה משמעותית בעלויות, הגדלת הרווחיות ואפשרות להוזלת מחיר השירות עבור החברות המשתמשות.
האקוסיסטמה השיתופית המחברת בין משאיות למטענים, מקטינה את הנסועה הריקה (Empty Miles) וכפועל יוצא, את כמות המשאיות בכבישים ועל כן גם את פליטת המזהמים, הפגיעה באיכות הסביבה, ומספר תאונות הדרכים בהן מעורבות משאיות. היא עושה כן באמצעות ממשק תיעדוף אוטומטי של רכבים זמינים עם חברות אחרות בתחום התחבורה והלוגיסטיקה, על ידי ביצוע התאמה חכמה על בסיס מיקום בין משאיות ריקות לבין מטענים. נתוני המשאיות הריקות בעולם עומדים כיום על 27% באירופה, 36% בארצות הברית ו-46% באסיה.
סקר שנערך ב-2021 על ידי ה-TIAA-CREF Teachers Insurance and Annuity Association of) America College Retirement Equities Fund) מצא כי כמחצית מהמשקיעים מחזיקים כיום ב”השקעות אחראיות” (ESG), המבקשות לקדם ערכים חברתיים וסביבתיים (Impact Investing), בהבינן כי שווי ההשקעה אינו נמדד כיום בתשואה לבדה. הפתרון שמציעה טראקנט הוא, לפיכך- WIN WIN WIN מושלם, עבור חברות המטמיעות את הפלטפורמה שלה, כמו גם עבור המשקיעים בה, וכמובן לאיכות הסביבה.
טראקנט פועלת בשוק התחבורה והלוגיסטיקה הבינלאומי ששווי מוערך בכ-19.36 טריליון דולרים, ונכון לשנת 2021 לחברה כחצי מיליון משאיות וכ-5,000 חברות רשומות מרחבי העולם.
מאז הנפקתה בבורסת תל אביב באפריל 2021, חתמה החברה על שורת הסכמים עם מפעלים, חברות וארגוני לוגיסטיקה משמעותיים ברחבי אירופה וארה”ב, ביניהם הסכמי פעילות מול: C.S PPG ROMANIA S.A, Saint Gobain, DSV, KYNITA, HOCHLANS ,FARMEC ,CARPATINA BEVERAGES S.A.
החברה משווקת בנוסף פתרונות המשולבים בטכנולוגיה שלה לחסכון בדלק והפחתת פליטות בציי רכב גדולים, בהם: Trucknet smart catalyst, ממיר הדלק הקטליטי שנמצא בניסוי מעבדה שערך צה”ל, כחוסך 7% מתצרוכת הדלק במנועי סולר, המתבטאת בירידה של עד 45% בפליטות המזהמות.
טראקנט היא גם המשווקת של מערכת מיפוי מקוונת מקצועית של PTV group, המיועדת לגופים, אתרים ואפליקציות העושים שימוש בשירותי מיפויי מקוונים, לאופטימיזציה של תכנון נתיבי תנועה, סנכרון לוחות זמנים של תנועה, שילוח, עבודות בכבישים, וכן מערכת מיפוי וחישוב נתיבים ייעודית למשאיות ואוטובוסים.
החברה שהוקמה בשנת 2016 על ידי מר חנן פרידמן, המכהן כמנכ״ל החברה, מעסיקה למעלה מ-40 עובדים הפרוסים במשרדים בצרפת רומניה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il