TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ההובלה הטכנולוגית של לידרטק מוצגת בשלושה אירועים גדולים במאי 2021


לידרטק
שמתמקדים בחישה סביבתית שמגדירה מחדש פתרונות של ADAS ונהיגה אוטונומית
קוויבק סיטי, 4 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, גאה להודיע על השתתפותה בכמה אירועים גלובליים דיגיטליים במאי כמציגה, מגישת מצגות וגם נותנת חסות. החברה תציג את הפלטפורמות מקצה לקצה המקיפות שלה שמאפשרות ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של שוקי הרכב והניידות. הפתרונות המוצגים האלה כוללים את פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה LeddarVision™ ואת פלטפורמת פיתוח הלידארים המשתלמת ומדרגית המבוססת על הטכנולוגיה הרשומה כפטנט LeddarEngine™.

RESO360o Online - 5 במאי (דיגיטלי)

עם מיקוד בשותפות ושיתוף פעולה, האירוע הזה נוצר על ידי ובחסות לשכת המסחר והתעשייה של קוויבק כדי להפגיש את הקהילה העסקית כדי לעסוק, לתרום וללמוד על המגמות העיקריות בעולם העסקים.

הפאנל: "בינה מלאכותית דרך עצמים מחוברים", דיון בפאנל (בצרפתית) בהשתתפות פרנץ סיינטלמי, נשיא ומנהל התפעול של לידרטק, 5 במאי, 17:05 - 16:20 שעון החוף המזרחי.

הירשמו כאן

EcoMotion Week 2021 - 18-20 במאי (דיגיטלי)
כנותנת חסות זהב, לידרטק מצטרפת לאקומושן כמציגה ודוברת. אקומושן הוא מיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות, היוזמה לתחבורה חכמה, משרד הכלכלה ותעשיות הרכב וההייטק. האירוע מפגיש את החברות המובילות בעולם שחלוצות בתחום התחבורה החכמה עם מאות חברות הזנק, משקיעים, מובילים בתעשייה, קובעי מדיניות ועוד שמשתתפים באופן וירטואלי ומציגים בשידור חי בפלטפורמה.

המצגת המרכזית: "Re-Imagining the Path to Autonomous Driving", בהשתתפות פייר אוליבייה, מנהל טכנולוגיות ראשי של לידרטק, ויובל נחמדי, מנהל ההנדסה, היתוך חיישנים ותפיסה, 19 במאי.

שוק החדשנות: לידרטק תציג את פתרונות החישה והתפיסה מגדירי השוק שלה ליישומי ADAS ונהיגה אוטונומית, כולל הפלטפורמה LeddarVision ורכיבי ותוכנת חישה שונים.

הירשמו כאן

Autonomous Vehicles Online 26-27 במאי (דיגיטלי)

לידרטק היא אחת מנותנות החסות הראשיות של האירוע בגרסה הדיגיטלית הזאת של Autonomous Vehicles Online והיא תארח מצגת מרכזית עם אנשי מקצוע עמיתים שמפתחים את הדור הבא של טכנולוגיית נהיגה אוטונומית.

המצגת המרכזית: "Robust Environmental Sensing Technology - Enabling Mass-Market Adoption of Safer and Smarter AD Technology", בהשתתפות פייר אוליבייה, מנהל טכנולוגיות ראשי של לידרטק, ורוני כהן, מנהל בכיר - פעילות והנדסה בישראל, 16 במאי, 10:00 - 09:10 שעון החוף המזרחי.

אודות לידרטק
LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.
למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube. .
ליצירת קשר:
Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications, and Product Management, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232
daniel.aitken@leddartech.com
Leddar, LeddarTech, LeddarEngine, LeddarVision, LeddarSP, LeddarCore, VAYADrive, VayaVision, and related logos are trademarks or registered trademarks of LeddarTech Inc. and its subsidiaries. All other brands, product names, and marks are or may be trademarks or registered trademarks used to identify products or services of their respective owners.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il