TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קרנות הנאמנות רשמו פדיונות של 1.7 מיליארד שקל בשבוע האחרון


מיטב
תעשיית קרנות הנאמנות ציינה בשבוע החולף את אחד השבועות הקשים שידעה מאז המשבר העולמי של לפני שנתיים. הקרנות המסורתיות רשמו פדיונות ענק של כ-1.7 מיליארד שקל – הסכום הגבוה ביותר מאז קריסתו של "ליהמן ברדרס" בספטמבר 2008
תעשיית קרנות הנאמנות ציינה בשבוע החולף את אחד השבועות הקשים שידעה מאז המשבר העולמי של לפני שנתיים, לפי נתוני מיטב בית השקעות. הקרנות המסורתיות רשמו פדיונות ענק של כ-1.7 מיליארד שקל – הסכום הגבוה ביותר מאז קריסתו של "ליהמן ברדרס" בספטמבר 2008.

"מי שבלטו לשלילה היו הקרנות המתמחות במניות בישראל, לאחר שציינו פדיון שבועי גבוה במיוחד של כ-190 מיליון שקל, בעוד הקרנות הגמישות פדו סכום נמוך יותר, של כ-60 מיליון שקל. עוד נציין את הקרנות המתמחות במניות בחו"ל, שבתקופה האחרונה הצליחו להתבלט לחיוב עם גיוסים בניגוד למגמה, אך השבוע הן לא יכלו לאירועים הדרמטיים ונפדו מהן כ-60 מיליון שקל".

"הסיפור המרכזי השבוע מגיע מכיוונן של קרנות אג"ח חברות וכללי, אלו שהצטיינו חודש בחודשו בגיוסים הגבוהים ביותר בתעשיית הקרנות. לפיכך, אנו לא מופתעים, שעל רקע המשבר האחרון ואי-הוודאות הגוברת, הן הפכו להיות גם הפודות הגדולות ביותר של השבוע החולף. בסיכום שבועי רשמו קרנות אג"ח חברות וכללי פדיונות ענק של כ-860 מיליון שקל – הפדיון השבועי הגבוה ביותר מאז ספטמבר 2008, אז על רקע קריסת ליהמן ברדרס. יש לציין כי, על אף הפדיונות הגבוהים של השבוע החולף, הן עדיין נמצאות עם גיוס מרשים מתחילת השנה שעומד כרגע על כ-3.5 מיליארד שקל".

"הקרנות המתמחות באפיק הממשלתי, שהיו עד כה, באופן די עקבי, הפודות הבולטות של תעשיית הקרנות, סיימו אמנם את השבוע החולף בפדיונות נוספים, אך יחסית לקטגוריות השונות, מצבן עוד היה "סביר". בסיכום שבועי רשמו קרנות אג"ח מדינה וצמוד מדד פדיונות של כ-290 מיליון שקל ואילו הקרנות השקליות פדו כ-220 מיליון שקל. מתחילת החודש פדו שתי הקטגוריות הללו כ-0.8 מיליארד שקל יחדיו".

"הקרנות הכספיות, חוף המבטחים של תעשיית הקרנות, נהנו בשבוע החולף מגיוסים נאים של כ-370 מיליון שקל, שמובילים אותן לגיוס מדהים של כ-1.0 מיליארד שקל מתחילת החודש, אחד הסימנים המעידים על חששות המשקיעים ולקיחת "פוזיציית בונקר" עד יעבור זעם".

"מתחילת החודש, צנחו נכסי תעשיית קרנות הנאמנות בכ-2.6 מיליארד שקל המיוחסים לפדיונות נטו של כ-1.2 מיליארד שקל ולירידת ערך נכסי הקרנות בכ-1.4 מיליארד שקל. זאת, על רקע ירידה של כ-0.85% במדד מיטב לקרנות הנאמנות מתחילת החודש", נכתב בסקירת מיטב.

תעשיית הקרנות מנהלת נכון לסוף השבוע האחרון כ-159.8 מיליארד שקל, סך הנכסים הנמוך ביותר מאז ה-12 בינואר 2011.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il