TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת מגדלי הים התיכון פותחת את שנת 2021 עם עלייה בקצב שיווק יחידות דיור


תמונתו של דורון ארנון, מנכל החבר
גידול דו-ספרתי ב-FFO ועלייה ברווחים: הרווח הנקי לבעלי המניות עלה לכ-12 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-13 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - בעיקר כתוצאה מעליית ערך של נכסי נדל"ן להשקעה
סך הפיקדונות שהתקבלו מדיירים במהלך הרבעון הראשון של השנה לעומת תקופה מקבילה עלה בכ-18% לכ-86 מיליון שקל – כתוצאה מעלייה בקצב שיווק יחידות הדיור; החברה מזהה גידול עקבי בביקושים מצד לקוחות וקהלים חדשים

ה-FFO ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל עלה בכ- 13% לכ-28 מיליון שקל

ההון העצמי מסתכם בכמיליארד שקל ומהווה כ-23.6% מסך המאזן; ההון העצמי בתוספת מיסים נדחים עומד על כ-1.42 מיליארד שקל

במקביל לפרסום הדוחות, הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-50 מיליון שקל

מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון: "אנו פותחים את שנת 2021 עם עלייה בקצב שיווק יחידות דיור, כמתבטא בגידול דו-ספרתי בסך הפיקדונות שהתקבלו מדיירים חדשים. משבר הקורונה האיץ את רמת ההתעניינות של לקוחות וקהלים חדשים להצטרף לדיור מוגן, מתוך הבנה שבתי הרשת, המציעים סביבה בטוחה ומוגנת, הינם מקום המגורים האופטימלי לבני הגיל השלישי. בהתאם לכך, בימים אלה אנו מזהים ביקושים הולכים וגוברים מצד לקוחות חדשים ומאמינים שמגמה זו תמשיך ותתעצם בעתיד. בימים אלה, אנו ממשיכים במלוא המרץ בהקמת הבית ברחובות, הצפוי לכלול 250 יחידות דיור, תחילת השיווק של הבית ברחובות צפויה במהלך החודש הבא. עם השלמת הבית, הרשת צפויה למנות כ-1,900 יחידות דיור ב-8 בתי דיור והרחבת הפריסה הארצית. אנו ממשיכים לבחון הזדמנויות עסקיות נוספות להרחבת היקף הפעילות של הרשת."

רשת מגדלי הים התיכון, בניהולו של דורון ארנון, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021, המלמדות על עלייה חדה ברווחים כתוצאה משערוך נכסי נדל"ן להשקעה, עלייה דו-ספרתית ב-FFO עם האצת מאמצי השיווק בסיום 'הסגר השלישי' ומעדכנת על גידול עקבי בביקושים מצד לקוחות חדשים.

עיקרי תוצאות רבעון ראשון של שנת 2021:
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 משקפות יציבות והסתכמו בכ-51.2 מיליון שקל, לעומת כ-52.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מפעולות רגילות ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה לכ-30.6 מיליון שקל, בהשוואה להפסד מפעולות רגילות בסך של כ-17.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר מהפסד לרווח מפעולות רגילות נבע בעיקר מעליית שווי נדל"ן להשקעה בסך של כ-25.4 מיליון שקל שנרשמה ברבעון הראשון השנה, בעוד שברבעון המקביל אשתקד נרשמה ירידת ערך בסך של כ-20.5 מיליון שקל בגין סעיף נדל"ן להשקעה, וכן אשתקד הכירה החברה בהוצאות חד פעמיות בגין היערכותה להתמודדות עם נגיף הקורונה.

ה-FFO של החברה ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה בכ-13% לכ-27.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-24.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ב-FFO מיוחסת בעיקר לגידול בתזרים מקבלת פיקדונות מדיירים, נטו, בסך של כ-6 מיליון שקל, כתוצאה משיווק יחידות דיור בבתי הרשת, וזאת לעומת התקופה המקבילה אשר התאפיינה בסגרים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

בשורה התחתונה, רשת מגדלי הים התיכון סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2021 עם עלייה חדה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות שהסתכם בכ-12.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-13 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר מהפסד לרווח נבע מהעלייה האמורה של שווי נדל"ן להשקעה, בקיזוז חלקי עם גידול בהוצאות המימון, נטו, כתוצאה מגידול בהוצאות מימון בגין שערוך פיקדונות דיירים וזאת בעקבות עליית מדד המחירים לצרכן הידוע ברבעון הראשון של השנה לעומת ירידתו ברבעון המקביל אשתקד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם בכ-33.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-21.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, והושפע בעיקר מהתזרים מתחלופת פיקדונות דיירים, נטו, שהסתכם ברבעון בכ-45.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-40.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הראשון של השנה נרשמה עלייה בקבלת פיקדונות מדיירים, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וזאת כתוצאה מעליית קצב שיווק יחידות דיור של בתי הרשת
לעומת התקופה המקבילה אשר התאפיינה בסגרים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

מאזן ליום ה-31.03.2021:
לחברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-518 מיליון שקל. מנגד, לחברה חוב פיננסי ברוטו בסך של כ-699 מיליון שקל. בהתאם לכך, לחברה חוב פיננסי, נטו, בסך של כ-181 מיליון שקל.

לחברה יחס חוב פיננסי נטו ל-CAP (בתוספת מיסים נדחים) של כ-11%.

ההון העצמי של רשת מגדלי התיכון הסתכם לכ-998 מיליון שקל (מתוכו כ-847 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות) המהווה כ-23.6% מסך המאזן. כמו כן, לחברה מיסים נדחים בהיקף של כ-426 מיליון שקל, כך שההון העצמי של הרשת בתוספת מיסים נדחים מסתכם בכ-1.42 מיליארד שקל.

אירועים מהותיים בתקופת הדוח:
במקביל לפרסום הדוחות, הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-50 מיליון שקל שישולם בחודש יוני הקרוב. החלוקה משקפת תשואת דיבידנד של כ-3.3%.
בחודש מרץ 2021, רשות מקרקעי ישראל הודיעה לחברה על השבת מלוא הפיקדון בסך של כ-14.5 מיליון שקל בהמשך לביטול זכייתה של החברה במכרז להקמת בית דיור מוגן בפארק איילון באור יהודה.
בחודש מרץ 2021, חתמה החברה על הסכם עם קבלן לביצוע עבודות "השלד" להקמת בית הדיור מוגן ברחובות, בתמורה לתשלום כולל בסך של כ-69 מיליון שקל, כאשר תקופת הקמת הפרויקט כולו צפויה להימשך עד תחילת שנת 2024.
בחודש ינואר 2021, חילקה החברה דיבידנד לבעלי מניותיה בסך של כ-30 מיליון שקל.

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בצומת סביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה – בהיקף כולל של כ-1,650 יחידות דיור. בנוסף, החברה מקימה בימים אלה בית דיור מוגן ברחובות שיכלול 250 יחידות דיור וחתמה לאחרונה על הסכם אופציה להקמת בית דיור מוגן בחיפה. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום. מר מוטי קירשנבאום מכהן כיו"ר החברה ודורון ארנון מכהן כמנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il