TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

OurCrowd תאתר עבור Toyota Tsusho טכנולוגיות חדישות והזדמנויות השקעה בסטארט-אפים בישראל וברחבי העולם


ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd
Toyota Tsusho היא אחת מחברות הסחר הגדולות ביפן והיא נמנית עם 17 החברות המרכיבות את Toyota Group וביניהן Toyota Motor, Daihatsu ו-Denso

OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, ו-Toyota Tsusho, מקבוצת Toyota, הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עסקי ולאיתור טכנולוגיות מבטיחות (סקאוטינג) בישראל וברחבי העולם.


Toyota Tsusho היא אחת מחברות הסחר הגדולות ביפן והיא נמנית עם 17 החברות המרכיבות את Toyota Group וביניהן Toyota Motor, Daihatsu ו-Denso.


במסגרת ההסכם תאתר OurCrowd עבור Toyota Tsusho טכנולוגיות חדישות והזדמנויות השקעה בישראל וברחבי העולם. ההסכם משלב בין עוצמתה של רשת המשקיעים הגלובלית והמקומית של OurCrowd, שגייסה התחייבויות להשקעה בהיקף של 1.28 מיליארד דולר, זרם ההשקעות שהיא מבצעת ו-200 חברות הסטארט-אפ המבטיחות בפורטפוליו שלה לבין מעמדה של Toyota Tsusho בשווקים הבינלאומיים וחתירתה המתמדת לחדשנות בתחומים שבהם היא פעילה: רכב ותחבורה, משאבי טבע וסביבה, בריאות ורפואה.


הסכם הסקאוטינג מתמקד בראש ובראשונה באיתור סטארט-אפים מובילים בתחומי הרכב האוטונומי ובמיוחד חיישנים, זיהוי דימות, דחיסת נתונים ואבטחה. נוסף על כך, השותפות תחתור לאתר טכנולוגיות משבשות בתחומים נוספים ובהם: ערים חכמות, רפואה חכמה לרבות בדיקות סרטן, בריאות דיגיטלית, טכנולוגיות סביבתיות וביג דטה לצרכים חקלאיים.


Minoru Murata, סגן נשיא, מנכ"ל אזורי והמדען הראשי, Toyota Tsusho: "העתיד שייך לאמיצים שמיישמים טכנולוגיות המשנות את כללי המשחק. Toyota Tsusho, על 58,000 עובדיה ברחבי העולם גאה להיות מובילה בתחומי הפעילות שלנו, אך כדי לשמור על מעמדנו, עלינו לגלות סטארט-אפים שמשנים את העולם שבו אנו חיים ולהשקיע בהם. באמצעות OurCrowd נקבל גישה לטכנולוגיות המפתח הללו ולסטארט-אפים מובילים שיחד אתם נתמודד עם הדור הבא של האתגרים העולמיים".


ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: "אנו גאים לשתף פעולה עם חברת סחר כמו Toyota Tsusho. הם מייצגים לא רק מסורת של מצוינות בסחר בינלאומי במשך 70 שנה אלא גם מצוינות בפתרון בעיות אמיתיות של העולם. ביחד נוכל להפוך סטארט-אפים לעסקים עולמיים צומחים – זאת באמצעות גישה לפלטפורמה של Toyota Tsusho שמאפשרת פריסה של טכנולוגיות ומוצרים חדשים ביותר מ-120 שווקים ברחבי העולם. זו היא בשורה מצוינת לסטארט-אפים ובשורה מצוינת לעולם".


ללי דוד, שותפה, מנהלת הפיתוח העסקי של OurCrowd, שתוביל את יישום ההסכם בשיתוף עם 13 המשרדים הגלובליים של OurCrowd: "אנו מאמינים בתפישת העולם של Toyota Tsusho שמנוסחת ביפנית במלים: Genchi, Genbutsu, Genjitsu דהיינו, "במקום, עם היד על הדופק ובתקשורת בין אישית". לתפישה זו יש משמעות רבה בעינינו והיא תנחה את עבודתנו להגשמת המשימה המשותפת עם שותפינו ב- Toyota Tsushoועם הסטארט-אפים בקהילה שלנו".


OurCrowd ממשיכה להרחיב את תכנית החדשנות שלה שהושקה לאחרונה שמאפשרת לחברות רב לאומיות שפועלות בישראל להתעדכן במגמות החדשנות האחרונות פרי הפיתוח של סטארט-אפים.


אודות OurCrowd
OurCrowd היא פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם, והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון. OurCrowd, גייסה עד כה התחייבויות להשקעות של 1.28 מיליארד דולר בכ-200 חברות וקרנות, ורשמה 35 אקזיטים, ביניהם: Beyond Meat שהונפקה השנה בנאסד"ק, Jump Bikes שנמכרה ל-Uber, מכירת Briefcam ל-Canon, מכירת Argus ל-Continental, מכירת Crosswise לאורקל, מכירת Replay לאינטל, ומכירת Corephotonics לסמסונג.

OurCrowd נוסדה בירושלים בשנת 2013 והציעה לראשונה בעולם מודל מימון המונים מוסדי, המגובה בידע של 170 עובדי החברה - שמסננים ובוחרים יעדי השקעה מבטיחים עבור משקיעיה. מודל זה פתח את עולם ההשקעות בפני עשרות אלפי משקיעים כשירים שעד עתה לא הייתה להם כל גישה להשקעות איכות בעולם ההיי-טק. כיום רשומים בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd קרוב ל 37,000 משקיעים כשירים מ-183 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il