TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת RELS מקבוצת Top Group השלימה יישום מערכת ה- ERP של SAP ברשת הריהוט ניקולטי


ניקולטי. קרדיט ניקולטי
המערכת תשמש את הנהלת החברה, אנשי היבוא, הנה"ח, אנשי הלוגיסטיקה, מוכרנים באולמות התצוגה, שירות לקוחות ועוד. היקף הפרויקט נאמד בכ- 350,000 ₪

חברת RELS טכנולוגיות מקבוצת Top Group , שותפת זהב של SAP ישראל, השלימה לאחרונה פרויקט ליישום מערכת ה- ERP, SAP Business One, ברשת הריהוט הבינלאומית ניקולטי, שבבעלות חברת רהיטי חן איטליה. מערכת ה- ERP של- SAP תשולב עם חבילת: Furniture One, מערכת ייעודית של חברת RELS לניהול עסקים בענף הרהיטים.

יישום המערכת מאפשר דיגיטליזציה מקצה לקצה של המערך הפיננסי והלוגיסטי לאורך כל שרשרת האספקה ברשת ובכלל זה ניהול המלאי, ניהול המכירות, מערך הרכש והייבוא, הנה"ח, שירות הלקוחות ועמדות הקצה בכלל סניפי הרשת.


לפני ההטמעה, עבדו ברשת ניקולטי עם מערכת עם ממשק DOS ופנקסי הזמנות וקבלות ידניים. מחשוב רשת ניקולטי מאפשר כעת הפקת הזמנות והצעות מחיר ממוחשבות במעמד המכירה באולמות התצוגה, תוך גישה און-ליין לנתוני המלאי במחסנים, כולל מכירה ושריון המוצרים במעמד המכירה ובזמן אמת.


המערכת תשמש את הנהלת החברה, אנשי היבוא, הנה"ח, אנשי הלוגיסטיקה, מוכרנים באולמות התצוגה, שירות לקוחות ועוד. היקף הפרויקט נאמד בכ- 350,000 ₪.

בימים אלו מתחיל השלב השני של הפרויקט במסגרתו תבצע RELS פרויקט ליישום מערכת לניהול מרכזים לוגיסטיים של RELS מבוססת- SAP.

RELS נבחרה לביצוע הפרויקט בזכות ניסיונה הרב וה- Best Practices שפיתחה ליישום פתרונות מבוססי SAP בענף הרהיטים.

בליבת הפרויקט הוטמע קונפיגורטור פריטים, אשר הותאם במיוחד לצורך ייעול תהליך המכירה והרכש והשגת דיוק מקסימאלי בניהול המלאי. הקונפיגורטור הינו תוסף ייעודי אשר פותח בחברת RELS עבור חברות מענף הרהיטים, והוא מאפשר הקמת פריטים ותמחורם באופן אוטומטי בהתאם לקונפיגורציה אשר הוזנה ע" המשתמש במסמכי המכירה.


לדברי ניר רודמן, מנכ"ל ניקולטי, "חברת ניקולטי נמצאת בתהליך צמיחה מתמיד אשר חייב מעבר לסביבת עבודה ממוחשבת, מתקדמת ומלאה לצורך שיפור תהליכים, הגברת השליטה, קבלת תמונת מלאי בזמן אמת, התייעלות, שיפור חווית הלקוח ושירות הלקוחות. פרויקט הדיגיטציה של הרשת באמצעות RELS ומערכות SAP מסייעת לנו בין היתר לשפר משמעותית את תהליך היבוא ומילוי המכולות, ניהול המלאי ושווי המלאי, חישובי רווחיות ועוד.


"התייעלות נרשמה גם באגף שירות הלקוחות, אשר נמצא בראש סדר העדיפויות של החברה, ועבר למודול השירות המובנה של SAP, וגם בשרשרת האספקה, המאפשרת כעת קבלת מועד אספקה משוער מאיטליה כבר במעמד המכירה בסניף, תיאום אספקה מבוסס חלונות זמן, תוך גמר חשבון והתחשבנות עם קבלני הובלות", ציין רודמן.


לדברי ארז דהן, מנהל פעילות SAP Business One מחברת SAP Israel: "אנו גאים לצרף את ניקולטי לקהילת לקוחות SAP Business One, ובטוחים כי הבחירה ליישם מערכות SAP מקצה לקצה תספק לארגון ערך עסקי רב. שותפינו העסקיים, RELS, ביצעו את הפרויקט על הצד הטוב ביותר בזכות ניסיונם הרב בעולם הריהוט והפתרונות הטכנולוגיים שפיתחה בתחום זה המבוססים על מערכות SAP".

משה שטרית COO בחברת RELS: "הפרויקט חולל שינוי עצום בניהול התהליכים ברשת ניקולטי. נוצר תיאום מלא בין כל הגורמים לאורך שרשרת האספקה, כאשר עובדי המטה, המחסן והסניפים רואים את אותה תמונת מלאי ומקבלים מידע מלא אודות שלבי היבוא. החברה ביצעה כמה קפיצות מדרגה בתהליכי היבוא, הלוגיסטיקה, ההזמנות, המערך הפיננסי ושירות הלקוחות".

אודות ניקולטי (רהיטי חן איטליה)
רהיטי חן איטליה היא חברה מובילה ליבוא ושיווק רהיטי יוקרה. החברה היא המשווק הבלעדי של ניקולטי – מותג ריהוט בינלאומי המעצב ומייצר באיטליה מגוון רחב של מערכות ישיבה מעור ובד. למותג הנוכחות הגלובלית הגדולה ביותר בקרב צרכני מוצרי יוקרה עם אלפי נקודות מכירה מסביב לעולם. בישראל פועלות 6 חנויות של המותג בראשל"צ, בני ברק, נתניה, ירושלים, ב"ש וחיפה.


אודות RELS טכנולוגיות
RELS טכנולוגיות מתקדמות מקבוצת Top Group היא שותפת גולד של SAP, הפועלת בהצלחה למעלה משני עשורים בשיווק והטמעת מערכות ERP מבוססות SAP Business One במגוון רחב של ארגונים בענפים שונים. לחברה ניסיון רב ופתרונות ייעודיים לענף הריהוט.


אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP מעל ל-5,000 לקוחות בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il