TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מרגשת ומתחדשת!


בריטיש איירווייס
בריטיש איירוייס שבקרוב תציין 100 שנות פעילות בשמיים מציגה 19 חידושים בהיקף של 6.5 מיליארד דולר לכבוד 2019, השנה העמוסה מזה עשור בפעילות החברה

שנה חדשה היא תמיד סיבה למסיבה, ומה טוב אם השנה תסתיים בחגיגות. בריטיש איירווייס, חברת התעופה המובילה, תציין השנה 100 שנים להיווסדה, ועד אז, מפרסמת לא פחות מ-19 חידושים לקראת 2019. יעדים חדשים ומפתיעים, שדרוג מחלקות העסקים ושיפורים טכנולוגיים לרווחת הנוסעים.

שנת 2019 מתוכננת להיות השנה העמוסה ביותר בפעילותה של חברת התעופה מזה כעשור, ואל היעדים המוכרים שאליהם טסה בריטיש איירווייס ברחבי העולם, הצטרפו יעדים חדשים ומסקרנים במיוחד. לצד היעדים הפופולאריים בארה"ב ובקנדה, נוסעי החברה יוכלו לטוס השנה לאזורים חדשים נוספים כמו העיר פיטסבורג, בעלת המורשת ההיסטורית מימי מלחמת האזרחים האמריקנית, חיי לילה תוססים ותרבות טכנולוגית עשירה. מחפשי הרומנטיקה יוכלו להינות מ"פריז" של אמריקה הלא היא העיר צ'ארלסטון בדרום קרוליינה, בין הערים הציוריות והאוטנטיות שבארצות הברית.

ברטיש איירווייס השקיעה לא פחות מ-6.5 מילאירד דולר לקראת השנה החדשה; 15 מטוסים חדשים יצטרפו לצי המטוסים של החברה, בינהם ארבעה מטוסי איירבאס 350A רחבי גוף ושני מטוסי בואינג 777 חדישים. בנוסף, רשת WiFi מתקדמת תופעל לרווחת הנוסעים אשר רוצים להירגע במהלך הטיסה עם צפייה בסרט או בפרק מסדרת טלוויזיה אהובים עליהם, או לקרוא חדשות ולהתכתב עם חבריהם.

החברה תבצע השנה מהפך ושדרוג לכל מחלקות היוקרה החל ממחלקת הWorld Traveller Plus מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה: תצורת המושבים עוצבה מחדש בשלוש המחלקות, לצדם, כל המצעים, כלי המיטה, מוצרי השינה וערכות הנוחות יעוצבו מחדש על ידי מעצבים בריטיים מובילים, כאשר גם תפריטי המנות והמשקאות יוחלפו, זאת לאור שיתוף הפעולה עם ענקית המזון המובחרתDo&Co שתנצח על הכנת המנות היוצאות מנמל הבית בהית'רו. כמו כן, בריטיש איירווייס תציג מגוון רחב של שיתופי פעולה חדשים לחברי מועדון הלקוחות Executive Club ושלל דרכים חדשות לצבירת נקודות זכות ומיילים (Avios). בנוסף, תציע החברה טרקלינים חדשים לטובת נוסעי היוקרה בשדות התעופה של סן פרנסיסקו, יוהאנסבורג, ג'נבה וגיי אף קיי.

החידושים וההשקעה של בריטיש איירווייס בשנת 2019 לא יוגבלו רק לאוויר: גם בכל הקשור לשירותי הקרקע ביצעה החברה שדרוגים משמעותיים לטובת לקוחותיה. אתר האינטרנט של החברה עוצב מחדש בכדי להפוך את תהליך הזמנת הכרטיסים ליעיל ופשוט יותר. כמו כן, החברה הציגה תגי כבודה דיגיטליים מיוחדים, המאפשרים לטסים מלונדון לסמן את הכבודה שלהם באמצעות אפליקציה ייעודית המסתנכרנת באופן אוטומטי עם מערכות החברה ומאפשרת קיצור תהליכי הצ'ק אין בשדה התעופה, קיצור משמעותי של תורים וזמני המתנה וכן מעקב אחר המזוודות בכל רגע נתון.


בנוסף, בעקבות ההצלחה של הפיילוט בשדה התעופה הית'רו שבלונדון, בריטיש איירווייס הודיעה כי תפרוש אמצעי זיהוי ביוטמריים בשדות תעופה מרכזיים נוספים ברחבי העולם: גטוויק, גיי אף קיי, אורלנדו, לוס אנג'לס, מיאמי ועוד. החברה תצטייד גם ברכבי פושבאק (דוחפים) בלתי מאוישים, נשלטים מרחוק וידידותיים לסביבה, אשר יקצרו את זמני הסבב של המטוסים ויפחיתו איחורים בכ-70%. חידוש נוסף שתציע החברה יהיה הזמנת חדרים במלונות דרך אפליקציה ייעודית עבור נוסעים שפספסו את טיסתם.

כל שנותר הוא לספור לאחור לקראת שנת הפעילות ה-100 של החברה, שתחגוג בריטיש איירווייס עם המון סטייל וססגוניות כמיטב המסורת הבריטית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il