TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פעיל שוק ההון רונן יוסטר מתכוון להשקת תעודות סל על רקע מיזמי כריית זהב


רונן יוסטר
בשינוי בולט בשוקי ההון, רונן יוסטר, דמות ותיקה ומוערכת בשוק ההון הישראלי עם רקע עשיר בניהול פיננסי והשקעות אסטרטגיות, עולה לכותרות עם תוכניותיו להשקת תעודות סל בבורסה של הונג קונג.

בשינוי בולט בשוקי ההון, רונן יוסטר, דמות ותיקה ומוערכת בשוק ההון הישראלי עם רקע עשיר בניהול פיננסי והשקעות אסטרטגיות, עולה לכותרות עם תוכניותיו להשקת תעודות סל בבורסה של הונג קונג. מסלולו של יוסטר בעולם הפיננסי  כמנכל"ה של מנורה גאון וסמנכ"ל בכיר בקבוצת הראל, ובשנים האחרונות כדירקטור של מספר חברות ציבוריות.



המיזם האחרון של רונן יוסטר נוגע לעבר מגזר כריית הזהב, שם הוא לקראת סגירת מספר עסקאות לפי הדיווחים בשווי מוערך של 15 מיליארד דולר. מהלך זה לא רק מדגיש ציר אסטרטגי לעבר נכסים מוחשיים אלא גם משקף עניין רחב יותר בפוטנציאל הרווחי של שוק הסוחורות והחוזים העתידיים.



מוקד המאמץ הנוכחי של יוסטר הוא סדרה של השקעות במכרות זהב אפריקאים, כאשר עסקה ראשונית מסמנת את תחילתה של מה שצפוי להיות רביעיית השקעות משמעותיות במגזר זה. "התהליך של סגירת שלוש עד ארבע עסקאות במגזר הזהב נמצא לקראת סיום", חשף יוסטר, ושפך אור על מיזם מבטיח במיוחד הכולל מכרה זהב באפריקה. מכרה זה, הבולט במיקומו האסטרטגי, נהנה מתשתית קיימת שמבטיחה לייעל את תהליך הכרייה, ובכך לשפר את הרווחיות והיעילות.



הגישה של יוסטר להשקעה זו היא אסטרטגית, וממנפת את היתרונות הגיאוגרפיים של המכרה ואת מערכות התעלות הקיימות כדי להקל על תהליכי מיצוי חסכוניים ובשילוב עם נסיונו הפיננסי לחבר את ההשקעה לשוק ההון. הקצאת משאבים אסטרטגית זו צפויה להניב תשואות גבוהות, לאפשר פירעון מהיר יותר של ההתחייבויות הפיננסיות הנלוות ולסלול את הדרך להשקעות נוספות.


במבט קדימה, השאיפות של יוסטר מתרחבות לשווקים הפיננסיים העולמיים, עם תוכניות להנפיק תעודות סל ומכשירי השקעה אחרים הקשורים למיזמי כריית הזהב בבורסת הונג קונג. יוזמה זו נועדה למשוך משקיעים מקצועיים למגזר, להציע תשואות גבוהות בפוטנציה על חוזים עתידיים ומכירה בסופו של דבר של מניות זהב בשוק ההון.



המיזם בכריית זהב והשקת תעודות הסל הנלוות בהונג קונג מייצגים שינוי משמעותי באסטרטגיית ההשקעות של יוסטר, המעבר ממוצרים פיננסיים מסורתיים לנכסים מוחשיים בעלי ערך אינהרנטי. השינוי הזה נעשה בשיתוף עם קרן השקעות גלובלית מובילה, שלוקחת נתח של 50% בעסקה, ומציינת את היציאה הראשונה שלה להשקעות בזהב. יוסטר מחזיק ב-45% מניות במיזם, כאשר 5% הנותרים בידי שלומי ינאי, מעידים על שיתוף פעולה בפרויקט שאפתני זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il