TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת ההזנק הישראלית אינפינידום בע"מ שעוסקת באבטחת GPS סוגרת סיבוב סיד

חברת אבטחת ה-GPS, הודיעה היום על סגירת סבב מימון סיד של 1.6 מיליון דולר ופתיחת סבב קדם סדרה A. המשקיעים שמשתתפים בסבב הסיד כוללים את Boundary Holding מהודו ולוקסמבורג, Next Gear Ventures מישראל ו-Aston Partners מניו יורק.

הספקית של פתרונות להגנה מפני התקפות סייבר על GPS מגייסת 1.6 מיליון דולר


 


 


קיסריה, 10 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):


 


infiniDome Ltd., חברת אבטחת ה-GPS, הודיעה היום על סגירת סבב מימון סיד של 1.6 מיליון דולר ופתיחת סבב קדם סדרה A. המשקיעים שמשתתפים בסבב הסיד כוללים את Boundary Holding מהודו ולוקסמבורג, Next Gear Ventures מישראל ו-Aston Partners מניו יורק. השקעת הסיד תעזור לאינפינידום לחזק את החזון העסקי שלה להגן על רכב ללא נהג מחובר ומצויד בבינה מלאכותית.


 


"אנחנו עובדים באופן קרוב עם אינפינידום בשנה וחצי האחרונות, תוך שימוש בניסיון שלנו והקשרים הקרובים עם שותפי רכב מקומיים וגלובליים כדי לעזור לחברה לממש את המוצר שלה, ההתאמה לשוק ופוטנציאל הצמיחה", אמר טל כהן, המייסד והשותף המנהל של Next Gear. "אינפינידום מספקת פתרונות ייחודיים המבוססים על טכנולוגיית אבטחת הסייבר החדשנית המוכחת שלה לענף ההובלה, ציי רכב מחוברים, מובייל ותשתיות קריטיות. יחד עם צוות מצוין, יתרונות טכנולוגיים והזדמנויות צמיחה בשוקי קצה רבים, אנחנו בטוחים בפוטנציאל ההצלחה של אינפינידום", הוסיף כהן.


 


לאחרונה אינפינידום הכריזה על OtoSphere™, הפתרון הראשון בעולם לגילוי ומניעה של התקפות סייבר על GPS, שמותאם לרכב מסחרי וצרכני. OtoSphere אידיאלי להעברת מזומנים, הובלת מטענים יקרים ויישומים של רכב אוטונומי שתלויים ב-GPS למיקום, תזמון וניטור. OtoSphere מגן על יישומי ההעברה האלה שמנוטרלים על ידי משבשי GPS זולים שקונים אותם באינטרנט. טכנולוגיית מערך המופע נגד שיבוש הרשומה כפטנט של אינפינידום פותרת את הבעיה הזאת בקלות ובאופן משתלם.


 


"הסגירה של סבב מימון הסיד הזה חשובה להמשך החדירה של אינפינידום לשוקי ה-UAV/UAS, ציי רכב ותשתיות קריטיות", אמר עומר שרר, מנכ"ל אינפינידום. "מכרנו כבר יחידות מרובות בעשרים מדינות ואנו מתכוונים להגדיל מאוד את בסיס הלקוחות, המפיצים והשותפים האסטרטגיים הכלל עולמי שלנו. כספי הסיד ישמשו להגדלת המכירות והשיווק שלנו ולתכנון המוצר הבא שלנו", הוסיף שרר.


 


אודות אינפינידום בע"מ


 


אינפינידום מספקת פתרונות סייבר קדמיים שמגינים על תקשורת אלחוטית מהתקפות שיבוש והתחזות. המוצרים של אינפינידום מגינים מפני התקפות על מערכות מבוססות GPS, שחיוניות לרכב אוטונומי, רחפנים, ציי רכב מחוברים ותשתיות קריטיות. המוצרים של אינפינידום הוכחו בהצלחה בשטח ונמכרים ללקוחות בכל העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il