TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מרכזיה בענן עם מספר שלוחות? מצלמות שיודעות לזהות תווי פנים או מספרי רכב? ובקרת כניסה שיודעת כמה אנשים נכנסו בשעה? מה חדש בתחום?


פז-סיסטם
איתן פריינטה, מנכ"ל פז-סיסטם

בין אם אתם עסק של איש אחד ובין אם אתם מנהלים חנות ענק. כל בעל עסק רוצה מצד אחד לשמור על עצמו ועל הציוד ומנגד לדעת עד כמה שניתן מי הלקוחות שנכנסו אליו והאם ביצעו רכישה או לא. הטכנולוגיה הקיימת היום מציעה מגוון רחב מאוד של אמצעים שיוכלו להתאים לכבל בעל עסק – מרמת האיש הבודד ועד חנויות ענק ורשתות. איתן פריינטה, מנכ"ל פז – סיסטם העוסקת בשיווק, התקנה ושידרוג מערכות אבטחה מתקדמות מציג את החידושים בנושא:

מרכזיה בענן – מרכזיה בענן מאפשרת ניתוב שיחות עם אין ספור שלוחות ותתי שלוחות. כך, גם אם מדובר במשרד עו"ד קטן או רו"ח הנתב עדיין ישאל את המתקשר לאיזו שלוחה ירצה להגיע ויציע לו מספר רב של שלוחות, דבר שיקרין על העסק כגדול יותר. בנוסף, אפשר לתכנת את המרכזייה שבסופו של התהליך תוביל לבעל העסק בכל מקרה. העלויות למערכת כזו הן זניחות ונעות בין 50 – 100 ₪ בחודש.

מערכת בקרת כניסה – בעוד שרוב העסקים משתמשים בקודן ותו לא הרי שהמבחר העדכני היום בשוק רחב היקף ואף יכול לסייע לבעל העסק. הבעיה העיקרית בקודן הוא שהקוד ידוע ללא מעט אנשים שבאים במגע עם העסק ולכן פחות בטוח. במערכות המקדמות היום ניתן לבחון כמה אנשים נכנסו במהלך היום (ואז לבחון את המצב בקופה ביחס לכך, למשל), מהן השעות הפופולאריות לכניסת לקוחות, מי היו האחרונים להיכנס ועוד. בנוסף, ניתן להגדיר כניסות ייעודיות, כלומר, להגדיר שהמנקה תיכנס בין 19 – 20 ולא מעבר. כך שאם מישהו ינסה להיכנס בזמן שלא הוגדר לו המערכת תדע להתריע על כך.

מצלמות – כבעל עסק מצלמות יכולות להניב לנו מידע רב שיוכל לסייע לנו לא רק ברמת הביטחון והשמירה אלא גם מבחינה שיווקית. כך, למשל, יש מצלמות שיודעות לזהות תווי פנים ובכך בעל העסק יוכל לדעת כמה פעמים הגיע לקוח כזה או אחר ובכך להציע לו הצעות ייחודיות כדי שימשיך לבוא.


בנוסף, יש מצלמות אנליטיקה, שיודעות לזהות דברים חריגים, לצלם את פני השטח ולסקור אותו כך שאם משהו קורה בטווח שהוגדר המצלמה שולחת התראה מיידית. לדוגמא, ניתן להגדיר למצלמה קו דמיוני סביב כספת וברגע שמישהו חוצה אותו מופעלת אזעקה או נשלחת התראה וכן סרטון של האירוע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il