TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

CES 2020: ביום ג' הבא תיפתח תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם


CES_Logo
בין החברות הישראליות אשר ישתתפו בתערוכה: מובילאיי, אורקם, AdaSky, Innoviz, Arrive, DataGen, IronSource, WaterGen, Anagog, Takaro Tech, מכון היצוא ועוד

התערוכה תתקיים בין התאריכים 7-10 בינואר בלאס וגאס


תערוכת CES 2020, האירוע הטכנולוגי הגדול והמשפיע ביותר בעולם, מייצגת את כל עולמות הטכנולוגיה היום ובעתיד – מבינה מלאכותית ועד 5G, טכנולוגיות רכב, מציאות מדומה ורבודה, רובוטיקה ותחומים רבים נוספים. השנה צפויים לקחת בה חלק למעלה מ-170,000 מבקרים, 4,500 מציגים ומעל ל-1,100 מובילי דעה. בעברה הייתה התערוכה תצוגת טכנולוגיה מסורתית ועם השנים התפתחה לאירוע גלובלי אשר מיועד לכלל התעשיות.


61% מהמותגים הכלולים ברשימת Fortune Global Brands ישתתפו ב-CES 2020, מה שמחזק את העובדה כי כל חברה כיום היא חברת טכנולוגיה. CES 2020, בבעלותה ובהפקתה של Consumer Technology Association (CTA), תתקיים בין התאריכים 7-10 בינואר בלאס וגאס, נבדה.


"חברות מכל ענפי התעשייה העיקריים משתמשות בטכנולוגיה כדי לשנות ולהתאים את העסקים שלהן, ו-CES 2020 תהיה הבמה העולמית עליה תוצג החדשנות העדכנית ביותר בכל המגזרים. התערוכה תייצג את כל ההיבטים של עולם העסקים הגלובלי והמבקרים בה יוכלו לצפות לבלתי צפוי", אמרה קארן צ'ופקה, סגנית נשיא בכירה ב-CES.


קטגוריות מוצרים:
CES יצאה לדרך ב-1967 עם 110 מציגים אשר הציגו מכשירי רדיו לכיס וטלוויזיות עם מעגלים מוכללים.
CES 2020 תציג לראווה את כל מרחב החדשנות עם למעלה מ-4,500 חברות ב-30 קטגוריות מוצרים שונות, כולל חברות שאינן טכנולוגיות מיסודן כמו Bell, BMW, Bosch, Doosan, Daimler, Ford, John Deere, Impossible Foods, Toyota, Turner ו-WWE, יחד עם חברות צרכניות מובילות כמו Proctor & Gamble, Johnson & Johnson ועוד.


רחבות CES ייעודיות ידגישו את השפעות הטכנולוגיה על ענפים מסוימים, כולל תחום התיירות, וכן תצוגות מורחבות המתמקדות בבריאות דיגיטלית, טכנולוגיות ספורט, ערים חכמות וקיימות.


משתתפים:
CES הוא המקום בו עסקאות גלובליות מתרחשות. משתתפי התערוכה עורכים בממוצע 33 פגישות, אשר חוסכות למנהלים כ-5.5 מיליארד קילומטרים של נסיעות עסקיות.


מספר המנהלים הבכירים המגיעים לתערוכה עלה ביותר מ-100% מאז שנת 2008, עם למעלה מ-79,000 מנהלים בכירים אשר השתתפו ב-CES בשנת 2019.


תערוכת CES זהו המקום אליו מגיעים מותגי B2B ו-B2B2C כדי לקבל החלטות, לבנות מערכות יחסים וליצור שותפויות. כ-48% מהמשתתפים מתכוונים לבצע רכישה או ליצור שותפות אסטרטגית במהלך CES.


בין החברות הישראליות המשתתפות:
מכון היצוא:
22 סטארטאפים וחברות טכנולוגיה ישראליות יציגו בביתן הישראלי בתערוכת CES בהובלת מכון היצוא ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה. הביתן הישראלי מציג בתערוכה הבינלאומית כחלק ממתחם החדשנות והסטראטאפים זו השנה השישית, ובמהלך כל השנים היווה פלטפורמה בינלאומית לעשרות חברות ישראליות.


השנה, הנבחרת הישראלית תהיה הגדולה ביותר בתולדות הביתן הישראלי ותכלול 22 חברות ישראליות, המציגות פיתוחים פורצי דרך בתחומי סייבר, בידור, ספורט, רכב, גאדג'טים ועוד. החברות המשתתפות נבחרו על פי קריטריונים שונים, ביניהם מוכנות ליצוא, רלוונטיות לתערוכה ולקהלי היעד, עמידה בקריטריונים של CES ושל אזור החדשנות בו הביתן מציג ועוד. מטרת הפעילות הינה לייצר לחברות הישראליות קשרים עסקיים עם השחקנים הגלובליים.


מובילאיי
מובילאיי, חברת בת של אינטל, היא חברה עולמית המובילה בפיתוח ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה, ניתוח נתונים, לוקליזציה ומיפוי עבור מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית. ייחודה של הטכנולוגיה טמון בשילוב הדוק של תוכנה וחומרה. אלגוריתמים לראייה ממחושבת מהמתקדמים בעולם יחד עם שבבי EyeQ® פרי פיתוחה מספקים פתרונות לכל אחת מדרגות האוטונומיה ברכבים, החל ממערכות עזר לנהג ובטיחות לנהיגה סמי-אוטונומית ועד נהיגה אוטונומית (רמה 4) מקצה לקצה. עד היום, סיפקה מובילאיי טכנולוגיה ליותר מ-50 מיליון רכבים ברחבי העולם ואילו מרבית מיצרני הרכב נמנים על בסיס לקוחותיה, בהם ג'נרל מוטורס, פורד, במוו, קבוצת פולקסווגן, יונדאי, קיה, מאזדה ועוד.


לאחרונה הודיעה החברה על כוונותיה להתרחב לתחום התחבורה כשירות (Mobility-as-a-Service) כספק של שירות הסעת המונים אוטונומיים בפריסה עולמית. בתוך כך, בשנת 2022 צפויה החברה להשיק את שירות המוניות האוטונומיות המסחרי הראשון בישראל יחד עם פולקסווגן וצ'מפיון מוטורס.


אורקם
חברת אורקם הוקמה בשנת 2010 על ידי פרופסור אמנון שעשוע ומר זיו אבירם, מייסדים ומנכ"לים משותפים בחברה. אורקם מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות לבישות מבוססות ראייה ובינה מלאכותית המיועדות לאנשים עם לקויות ראיה ועיוורון. מוצר הדגל של החברה – OrCam MyEye 2 – הינו מכשיר לביש עם מצלמה קדמית, הנצמד לכל מסגרת משקפיים ומסייע ללקויי ראייה ולעיוורים בקריאת טקסטים, בזיהוי פנים, שטרות, צבעים, ברקודים ועוד. לחברה עשרות אלפי משתמשים עיוורים ולקויי ראייה ב-48 מדינות, הדוברים 25 שפות.


בתערוכת CES הקרובה החברה תשיק יכולות חדשות ומהפכניות למכשיר ה-Orcam MyEye 2 הקשורים בהתמצאות במרחב וקריאה חכמה, וכן טכנולוגיה פורצת דרך בתחום לקויות השמיעה.


Arrive
פלטפורמה המחברת בין נהגים ובין חניונים באלפי חניונים בארה״ב. החברה מבוססת בשיקגו ולפני שנה וחצי רכשה את קודיפארק הישראלית של היזמים תומר בינמוביץ' ותבור אילן. לאחרונה הכריזה החברה על פתיחה של מרכז מחקר ופיתוח בישראל וצפויה לגייס עשרות עובדים. החברה מייצרת פתרונות וטכנולוגיות חנייה חדשניים בתחום ה-connected vehicle בארה"ב ובעתיד בעולם הרכבים האוטונומיים.


המערכת של Arrive קיימת כבר בכל הרכבים של יצרניות כמו: הונדה, ג'נרל מוטורס, קדילק, פיאט קרייזלר ופורד. לחברה שיתוף פעולה עם אמזון, אשר השקיעה בחברה ובקרוב הפתרון יוטמע ויושמע באלפי רכבים בארה"ב דרך אלקסה. החברה גייסה עד היום 60 מיליון דולר והצליחה להביא שוק חדש לעולם החניות, שמגלגל מיליוני דולרים בשנה ואיתו דיגיטציה למוצר שלא היה קיים. כיום, דרך השותפים והאפליקציה שלה, השירות פתוח ליותר מ-40 מיליון משתמשים.


Takaro Tech
חברת Takaro Tech צומחת בחממת הסטארט-אפים המובילה "דה טיים" הנתמכת על ידי המדען הראשי, מציגה את הקונסולה המהפכנית QNI. QNI היא קונסולת משחק חדשנית וראשונה מסוגה בעולם, הבנויה ממשטח של אריחים מודולריים ואינטראקטיביים הנפרשים על הרצפה, ומופעלת באמצעות אפליקציית הנייד.
הקונסולה נוצרה לצרכני העידן הדיגיטלי, ומנתבת אותם לפעילות טבעית, באופן בו בני אדם אמורים לפעול. כיום, מרבית העיסוק של הילדים סובב סביב הסמארטפון שלהם והמשחקים הנמצאים בו. עם QNI יוכלו ילדים לשחק את אותו המשחק באופן ממשי, אמיתי ופיזי על גבי המשטח המיוחד. ניתן לשחק לבד ועם חברים ואפילו קיימת האפשרות להזמין את חברייך הנמצאים רחוק ממך לשחק איתך ביחד באופן מקוון.
חברות ישראליות נוספות שיציגו בתערוכה: Innoviz, AdaSky, DataGen, IronSource, WaterGen, Anagog ועוד רבות.

אודות CES:
CES הוא האירוע הטכנולוגי הגדול והמשפיע ביותר בעולם – השטח שבו מנסים טכנולוגיות פורצות דרך וחידושים גלובליים. זהו המקום שבו המותגים הגדולים ביותר בעולם עושים עסקים ופוגשים שותפים חדשים, מקום בו הממציאים החדשניים ביותר מקבלים את הבמה המרכזית. תערוכת CES נמצאת בבעלות CTA – Consumer Technology Association, אשר מפיקה את האירוע ומציגה את כל התעשיות בתחום הטכנולוגיה. למדו עוד ב-CES.tec ועקבו אחרינו ברשתות החברתיות.


אודות Consumer Technology Association:
CTA הוא איגוד הסחר הטכנולוגי הגדול ביותר בצפון אמריקה. החברים באיגוד כוללים את אנשי החדשנות המובילים בעולם – החל מסטארטאפים ועד למותגים גלובליים – אשר מסייעים לתמוך במעל ל-18 מיליון משרות בארה"ב. CTA היא היוזמת והמפיקה של CES – האירוע הטכנולוגי הגדול והמשפיע ביותר בעולם. קראו עוד ב-CTA.tech ועקבו אחרינו - @CTAtech.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il