TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת מזור רובוטיקה מתרחבת ושוכרת מבנה שלם בפארק העסקים קיסריה


שרון לוויטה ומיכאל כרסנטי צילום חנה ליברמן
הסכם השכירות הינו ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות

חתמה על הסכם להשכרת מבנה שלם בשטח כולל של כ-5,200 מ"ר מתוך 'קמפוס האשל' החדשני, אשר בנייתו הסתיימה בימים אלו על ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד בהשקעה של כ-77 מיליון ₪


הסכם השכירות הינו ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות


דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים נעים בין 45-50 ₪ למטר ברמת מעטפת


החברה לנכסי קיסריה ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה המהירה שלה. חתמה בימים אלה על הסכם שכירות עם חברת מזור רובוטיקה שנרכשה בספטמבר האחרון בעסקת ענק תמורת 1.6 מיליארד דולר ע"י מדטרוניק, תאגיד רב לאומי המוביל בטכנולוגיה, שירותים ופתרונות בתחום הרפואי.


מזור מתמחה בפיתוח מכשור רפואי וייצור מערכות טכנולוגיות פורצות דרך להנחייה רובוטיות ייחודיות של ניתוחי מוח ועמוד שדרה.


לפי ההסכם, מזור רובוטיקה תשכור כ-5,200 מ"ר ב'קמפוס האשל' המוקם בימים אלה בחלקו הדרומי של פארק העסקים קיסריה.


מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ציין: "עסקת מזור היא עסקה אסטרטגית עבורנו גם בקנה המידה הכלכלי שלה וגם במהותה. זו גם המחויבות שלנו לספק להנהלת החברה ועובדיה את רמת השירות הכי גבוהה בישראל וסביבת עבודה ותנאים להמשך הצלחה והתפתחות שנים ארוכות קדימה".


לדברי שרון לוויטה, מנכ"ל מזור רובוטיקה: "בחודשים האחרונים עם התרחבות הפעילות העסקית צוות החברה גדל באופן משמעותי, ואנו מאמינים כי המבנה החדש בפארק העסקים קיסריה יהפוך לבית נוח, משוכלל וחם בו נוכל להמשיך לפתח ולייצר מכשור רפואי ופתרונות רובוטיים איכותיים ומתקדמים".

"קמפוס האשל" הנבנה על ידי החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של כ-77 מיליון ₪, הינו קומפלקס הכולל 3 בנייני משרדים בני 3 קומות במפרט טכני מתקדם ומוקפד ובשטח כולל של כ-11,000 מ"ר. עם חתימת הסכם השכירות מצטרפת מזור רובוטיקה ל-Regus ישראל, מקבוצת IWG (International Workplace Group), ענקית השכרת המשרדים הבינלאומית, ששכרה בקמפוס שטח של כ-2,100 מ"ר.


העסקה לוותה על ידי חברת אינדקס נדל"ן הנציגה הישראלית של חברת שירותי הנדל"ן הבינלאומית SAVILLS באמצעות מנכ"ל החברה אלעד פוקס.

את החברה לנכסי קיסריה ייצגו במו"מ רן אלישע ואורן זילברשטיין מהחברה לנכסי קיסריה ועו"ד גליה זיסקינד – שפיגל ומעיין מילר ממשרד טולצ'נסקי שטרן מרציאנו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il