TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פופקורן בחדר ישיבות?


ATEN VP1421
חברת ATEN תשיק בישראל ממתגי 4K לחדרי ישיבות

דרור מערכות תקשורת, הנציגה הבלעדית של חברת ATEN בישראל, המציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות AV מתקדמים, תשיק בקרוב בישראל שני ממתגי 4k חדשים לחדרי ישיבות. פתרונות אלה מקלים משמעותית על אופן ניהול המערכות, שכן הם מאפשרים ממשק ניהולי יחיד ונח לתפעול.


שני הממתגים החדשים בקו מוצרי ה-VP של ATEN לחדר ישיבות מעניקים חוויית צפייה מרבית המותאמת להעברת תוכן באיכות 4k מתקדמת, בין אם מדובר בחדר ישיבות קטן ואינטימי או בחדר ישיבות מערכתי גדול:


ממתג ווידאו 4X2 לתצוגת 4K אמיתי (ATEN VP1420) המאפשר מיתוג מטריצות AV אנלוגי/דיגיטלי בין 4 כניסות (HDMI ו-VGA) ל-2 יציאות HDMI, מגיע עם מגוון אופציות שליטה, מספק פתרונות שונים לשילוב אודיו ואיכות 4k אמיתית - עד 4096 x 2160@60Hz 4:4:4. ממתג זה מאפשר שליטה יעילה על ידי לחצנים בלוח הקדמי, שלט IR, RS232 וממשק GUI מבוסס אינטרנט. שמקל על אופן התפעול. ממתג זה מתאים לסביבות תצוגה שונות בין אם מדובר בחדרי הדרכה, חדרי ישיבות או לצורך תערוכות.


ממתג ווידאו 4X2 לתצוגת 4K אמיתי עם Scaling, DSP ו- HDBaseT ATEN VP1421)) הוא מתג רב שימושי המשלב בתוך התקן קומפקטי אחד מטריצת וידאו 4k scaler, מאריך HDBaseT, פונקציות שמע DSP ופונקציות של ממיר אנלוגי דיגיטלי. ממתג זה נועד להגביר את היעילות והאפקטיביות של מצגות מקצועיות, זאת באמצעות ארבע כניסות אנלוגיות/דיגיטליות המחוברות ל- HDBaseT אחד ו- יציאת HDMI המספקת שידור תוכן 4K איכותי.


ממתגים אלה מצטרפים לממתגים נוספים ש- ATEN השיקה בעבר, במסגרת קו מוצרי ה-VP שלה וביניהם:

ממתג וידאו לחדרי ישיבות תומך 4K-UHD (ATEN VP1920). ממתג זה נועד להגביר את היעילות והאיכות של מצגות מקצועיות ומתאים לסביבות תצוגה שונות בין אם מדובר בחדרי ישיבות, כיתות לימוד, או חדרי הדרכה. בין יתרונותיו: יכולת שילוב טכנולוגיות וידאו ישנות (אנלוגיות) וחדשות (דיגיטליות) והמרה לשתי יציאות HDMI דיגיטאליות, גמישות בשליטה (RS-232, OSD, IR מרוחק וכפתורים בחזית המוצר), מיתוג אוטומטי בין מקורות ו- selectable display המאפשר מספר תצורות להצגת התוכן בשני המסכים (Matrix, Mirror או PiP). כמו כן, מאפשר שליטה של מקלדת ועכבר על מספר פורטים ומתנהג גם כ KVM.

ממתג מתקדם לחדרי ישיבות עם יכולות Streaming ותמיכה ב- 4K משולבת Sacler ומיתוג מהיר (ATEN VP2730). ממתג זה מגיע עם OSD ישיר וממשק GUI על מנת לייעל את הפעולה הן עבור משתתפים מקומיים והן עבור משתתפים מרוחקים באופן אלחוטי. הוא כולל גם פונקציות מתקדמות יותר לניהול פגישות ולשליטה על זרימת המפגש, באמצעות הקלטה והקפאת תמונה.

לדברי רותם מנהל המחלקה הטכנולוגית : "כל המתגים המוזכרים, ניתנים לשליטה חיצונית ע״י הבקרים החכמים מסדרת VK של ATEN. מוצרי ה-VP המתקדמים של ATEN עומדים בקנה אחד עם המחויבות והשאיפה שלנו לספק ללקוחותינו מטריצות ופתרונות AV טובים ביותר במחירים תחרותיים ובאיכות בלתי מתפשרת. מאז היווסדה, דרור תקשורת מקפידה ללוות את לקוחותיה באופן צמוד, החל משלב הקנייה ועד לאחר ההטמעה ולאורך כל חיי המוצר בחברה. מוצרי ה- VP של ATEN מיישרים קו עם תו התקן המקצועי שדרור מערכות תקשורת הציבה לעצמה מאז הקמתה לפני כ- 40 שנה: להעניק ללקוחותיה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לצד שירות ותמיכה מקצועיים ואדיבים״.

לפרטים ולמידע נוסף: https://www.drorlp.com/aten-vp-ad




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il