TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פנטזי נטוורק מודיעה על מינויה של מריס קוט, מנכ"לית חברת רדפאנד קפיטל, כיועצת השקעות בתחום הקנאביס


גב' מריס קוט
גב' מריס קוט עוסקת בבנקאות להשקעות וייעוץ פיננסי מעל ל- 25 שנה תוך מתן דגש על ייעוץ גלובלי ובינלאומי.

חברת פנטזי נטוורק בע"מ המתמקדת בהשקעות בתחום הקנאביס, מודיעה על מינויה של גב' מריס קוט (Ms. Meris Kott) לתפקיד יועצת להשקעות בתחום הקנאביס. גב' קוט, שהנה מנכ"לית החברה הציבורית הקנדית Redfund Capital (CNSX:LOAN), מצטרפת לד"ר קובי בוקסדורף, ראש הוועדה המייעצת של פנטזי נטוורק, בתחום הקנאביס.

גב' מריס קוט עוסקת בבנקאות להשקעות וייעוץ פיננסי מעל ל- 25 שנה תוך מתן דגש על ייעוץ גלובלי ובינלאומי. גב' קוט החלה בייעוץ פיננסי בהולנד בשנת 1983 וייעצה עבור קבוצות השקעה בינלאומיות. בשנת 1985 עברה גב' קוט לארה"ב והתמחתה במימון חברות צמיחה מתפתחות והשקעות ורכישות עבור תאגידים רב לאומיים גדולים.

כיום גב' קוט מכהנת כמנכ"לית ודירקטורית בחברת רדפאנד קפיטל, המהווה חברת חממה למימון חברות בתחום הקנאביס הרפואי, ה- CBD, וה-HEMP המעוניינות להאיץ ולהרחיב את עסקיהן באופן גלובלי על ידי מימון פרטי, מימון ציבורי או מיזוגים ורכישות ישירים. גב' קוט הינה בעלת תואר בכלכלה מאוניברסיטת מקגיל במונטריאול, קנדה.

גב' מריס קוט: "זוהי זכות לקבל את המינוי הזה. דני וצוותו הרשימו אותי ביכולת ליצור חיבורים לפרויקטים ישראלים בתחום הקנאביס, אשר ייצוא ה-IP שלהם מחוץ לישראל עשוי לשנות את תעשיית הקנביס בעולם. לכבוד הוא לי לשתף פעולה בוועדה המייעצת עם ד"ר בוקסדורף ואני מצפה לתחילת שיתוף פעולה ולסייע לו לקדם את הפלטפורמות החדשניות שפיתח בזירה הבינ"ל יחד עם פנטזי נטוורק. רדפאנד תהיה שותפה של פנטזי נטוורק להשקעה במיזמים ופרוייקטים. אני מצפה לשיתוף הפעולה הראשונה שלנו בקרוב מתוך כוונה להוביל שיתופי פעולה ישראלים-קנדיים."


דני צדוק, מנכ"ל משותף בפנטזי נטוורק: "אנו שמחים על צירופה של גב' מריס קוט לוועדה המייעצת של החברה. ניסיונה העשיר בייעוץ פיננסי ובבנקאות להשקאות וכן בתחום ההשקעות לפיתוחי קנאביס בפרט יסייעו ליצור הזדמנויות להשקעות הקיימות והעתידיות שלנו בתחום. הפיתוחים הטכנולוגיים הישראליים בתחום הקנאביס מעוררים עניין רב בשוק הקנדי, ואנו מאמינים שהחיבור עם גב' קוט המנהלת חממה למימון חברות בתחום זה יביא ערך משמעותי לשני הצדדים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il