TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת SQLINK רכשה את חברת Interjet


שלי מחרז סמנכל טכנולוגיות SQLINK צילום רועי שור
כחלק מהרחבת פעילות הדיגיטל של הקבוצה בסכום של 2.5 מיליון ₪
קבוצת SQLINK, אשר מעניקה קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות טכנולוגיית המידע, ה- Data Analyticsוהדיגיטל, רכשה את חברת Interjet כחלק מהרחבת פעילות הדיגיטל של הקבוצה בסכום של 2.5 מיליון ₪.

חברת Interjet מתמחה בתכנון, עיצוב ופיתוח מוצרים דיגיטלים, ארכיטקטורת מערכות אינטרנט מבוססת ענן, תכנון ועיצוב ממשקי משתמש, בניית אתרי סחר (אי-קומרס), ותחזוקת מערכות באינטרנט.

במסגרת המהלך, אדיר לומברוזו, מייסד חברת Interjet ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעולמות הטכנולוגיה, אשר משמש כיום גם כיועץ בכיר בתחום חווית לקוח וטכנולוגיה במשרד האוצר, עתיד להשתלב בקבוצתSQLINK בתפקיד ארכיטקט פתרונות. במסגרת תפקידו ילווה את היחידות העסקיות והלקוחות בתהליכים חדשים ובדגש על עולמות הדיגיטל, הסייבר וה-AI.

רכישת הפעילות של חברת Interjet מרחיבה את תחום הדיגיטל ב- SQLINK ומוסיפה לפתרונות הקבוצה מספר מוצרים משלימים שישמשו את מגוון לקוחותיה.

אחד הנכסים הבולטים ברכישה הוא Hover Lead™, מוצר SAAS בינלאומי לניהול לידים המיועד לניטור קמפיינים למשרדי פרסום ולמנהלי דיגיטל בארגונים. המערכת מאפשרת לבצע אגרגציה של לידים מכל מקורות ההגעה ומשם לבצע חיבור אוטומטי למערכות ה-CRM השונות.

חברת Interjet, שהוקמה על ידי אדיר לומברוזו, פועלת מאז שנת 2005 בתחום הדיגיטל בצמוד למשרדי פרסום, מותגים בינלאומיים, חברות דיגיטל וחברות מובילות בארץ ובעולם. לחברה מאות נכסים דיגיטליים בתחומים רבים לרבות, תחום הביטוח, תחום הלימודים, תעשייה ותחום הייצור, חברות נדל"ן, ייבואני רכב ועוד. בין לקוחותיה של החברה ניתן למנות את חברת סמלת, הראל חברה לביטוח ורשת מכללות אורט.

שלי מחרז, סמנכ"ל אגף טכנולוגיה ופיתוח עסקי של קבוצת SQLINK: "אנו גאים להודיע על רכישת חברת Interjet שמצטרפת לשאר החברות בקבוצה. המהלך הינו חלק מהרצון שלנו להרחיב את חטיבת הדיגיטל. באמצעות הרכישה, נעניק מענה רחב בעולמות התכנון, הפיתוח באינטרנט, תכנון ועיצוב ממשקים, בניית מערכות אינטרנט מבוססות ענן ומוצרי SaaS".

קבוצת SQLINK הוקמה לפני 30 שנים והינה בעלת תשתית נרחבת ופתרונות מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה במגוון תחומי התמחות: פיתוח תוכנה, AI, אבטחת מידע, QA ובדיקות אוטומציה, BI/BIG DATA, תשתיות, דיגיטל ועוד. הקבוצה מונה כ-2,700 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il