TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הסטארט-אפ Joyned גייסה 8 מיליון דולר


צוות Joyned ישראל. צלמת: נטשה זריקר
בסבב A כדי להפוך הזמנת חופשות לחוויה חברתית
חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה פתרון אשר הופך הזמנת חופשות באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון A בהיקף של 8 מיליון דולר. את הסבב הובילה Reach Markets, קרן פרייבט אקוויטי ובנק השקעות מאוסטרליה. בסבב השתתפו גם Sentor Investments, קרן פרייבט אקוויטי ובנק השקעות אוסטרלי ו-Velocity Ventures, קרן השקעות סינגפורית המתמקדת בהשקעה בפתרונות חדשניים בתחום התיירות. עד עתה הגיעו סך גיוסי ההון של Joyned ל-12 מיליון דולר.


Joyned נוסדה בשנת 2017 על ידי המנכ"ל יונתן אברהם ועל ידי מיכאל לוינסון, מנהל המוצר הראשי (CPO). החברה מעסיקה 26 עובדים. בכוונת החברה להסתייע בהון שגויס לפיתוח המוצר, ביסוס הצמיחה בשווקים הבינלאומיים כמו גם פיתוח עסקי והנעת תהליכי מכירה וצמיחה במגזרים חדשים.

Joyned מאפשרת למשתמשי הקצה באתרי התיירות לשתף יעדים, לדון, לקבל החלטות במהירות וביעלות ולהזמין חופשה או נסיעה ביחד. כל זה נעשה באופן אנונימי, ללא צורך בהרשמה, תוך שמירה מוחלטת על פרטיות המשתמש ובהלימה עם תקנות ה GDPR. ע״י עיבוד נתונים מבוסס AI, מקבלים מפעילי האתרים תובנות עסקיות לגבי פרמטרים כמו תפיסת המחיר, מה שמאפשר להם להציף למשתמשים דילים מותאמים אישית אשר מייצרים המרות גבוהות במיוחד. לקוחות מדווחים על שיפור מיידי במגוון רחב של פרמטרים (KPIs) כגון אחוזי המרה, גודל עסקה ממוצע, תנועה אורגנית ועוד.

Joyned מחוללת שיפור דרמטי בביצועים העסקיים של אתרי הנסיעות: חברות נסיעות משקיעות מידי שנה למעלה מ-10 מיליארד דולר במודעות בגוגל ובפייסבוק, שמניעות בממוצע רק 2% מהנחשפים אליהן להגיע לאתרי חברות התיירות. בעזרת השימוש ב-Joyned, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (Conversion Rate) שלהם צומח פי ארבעה – שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד.

ל-Joyned הסכמים מסחריים עם עשרות מותגי תיירות בינלאומיים, ביניהם: הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית טכנולוגיית התיירות אמדאוס (Amadeus), המספקת תשתיות תוכנה וטכנולוגיות לחברות תיירות בכל העולם; שיתוף פעולה מסחרי עם חברת ניהול היעדים המובילה NexusTours הפועלת ב-58 יעדים ב-16 מדינות באזור הקאריביים, מרכז וצפון אמריקה; הסכם מסחרי עם רשת בתי המלון RIU Hotels; שיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש – חברת OYO Vacation Homes (למעלה ממיליון חדרים ב-800 ערים, ב-80 ארצות), וכן שיתוף פעולה חדש עם סוכנות התיירות הדיגיטלית TravelUP.

יונתן אברהם, מייסד משותף ומנכ"ל Joyned: "הפתרון שפיתחנו מתמודד עם הצורך של משתמשים בעידן הדיגיטלי לחוות ביחד את תהליך ההזמנה של בתי מלון וחופשות. לפי סקר שערכה חברת Amadeus, כ- 80% מהנסיעות מתבצעות בקבוצות או בזוגות, אך הרכישה עצמה היא פעולה יחידנית בה אדם אחד מבצע רכישה ומשלם עליה. אנו מגשרים לראשונה על הפער בין רצון המשתמשים לחוויה משותפת לבין האפשרות לעשות זאת. בכך אנו מחוללים שינוי משמעותי בתעשיית האירוח הגלובלית שהכנסותיה ב-2023 מוערכות ביותר מ-4.6 טריליון דולר. על עוצמת הפתרון יעידו ההסכמים שחתמנו עם מותגי התיירות המובילים בעולם והאימפקט הדרמטי שחולל הפתרון בעסקיהם. אנו גאים בתמיכה שקיבלנו עתה מקרנות מובילות המצטרפות למסע שלנו".


ג'ונתן קוקס, שותף ב-Velocity Partners, אמר: "הגישה החדשנית של Joyned לחוויות שיתופיות של הזמנת חופשות והיכולת של החברה להביא למעורבות ולהמרות של משתמשים הופכות אותה לשחקנית יוצאת דופן בשוק. ההשקעה תסייע לחזק את מאמצי ההתרחבות של Joyned וליצור ערך ארוך טווח הן ללקוחות והן לבעלי עניין".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il