TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סלברייט מייצרת שינוי מהפכני בתהליכי העבודה של חקירות


cellebrite סלברייט
באמצעות פלטפורמה פורצת דרך 'מקצה לקצה' לפענוח מהיר יותר של מקרי פשע
חבילת הפתרונות החדשה של מובילת הפורנזיקה הדיגיטלית מאפשרת לקיים את ההבטחה: להאיץ את עשיית הצדק ברמה הגלובלית

חברת סלברייט (נאסד"ק: CLBT), מובילה עולמית בפתרונות לתהליכי חקירה דיגיטליים עבור המגזר הציבורי והפרטי, מכריזה על Case-to-Closure (C2C) - פלטפורמה מורחבת עם מענה "מקצה לקצה" (end-to-end) עבור בוחנים וחוקרים, המאפשרת פענוח מהיר ואמין יותר של מקרי פשע, כדי להאיץ את תהליכי עשיית הצדק ברחבי העולם.

"C2C היא מימוש המשימה של סלברייט הלכה למעשה: פלטפורמה זו מספקת לרשויות האכיפה סטנדרט חדש בתעשייה למצוינות בתהליכי הבדיקה והחקירה. היא מציידת את המקצוענים בתחום במגוון רחב של יכולות כדי להפחית את עומס תיקי החקירה באופן חסר תקדים", אמרה ליסה קול, סמנכ"לית שיווק בסלברייט. "פלטפורמה זו תאפשר ללקוחות במגזר הציבורי והפרטי ברחבי העולם להאיץ את חקירותיהם, להגן על אזרחים ולהציל חיים בקהילות השונות ברחבי העולם. עם היסטוריה ארוכה של חדשנות המשנה את כללי המשחק, סלברייט גאה להיות גם החברה הראשונה להוביל את תחום החקירות הדיגיטליות וגם זו שהטכנולוגיה שלה נוסתה והוכחה יותר מכל אחת אחרת".

אנשי המקצוע ברשויות אכיפת החוק ובתאגידים מתמודדים כיום עם כמויות עצומות הולכות וגדלות של מכשירים דיגיטליים ודאטה, מה שמשפיע על המהירות והיעילות של החקירות. פלטפורמת C2C מציעה להם מגוון פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך, ביניהם:

Cellebrite Inseyets – טכנולוגיית תוכנה אוטומטית לפורנזיקה דיגיטלית, המביאה מהפכה בתחום הגישה לנתונים, חילוץ והפיענוח של נתונים דיגיטליים במגוון הרחב ביותר של טלפונים ניידים ומקורות דיגיטליים אחרים. Cellebrite Inseyets מציידת את לקוחותינו ביכולות להפיק יותר תובנות מעשיות במהירות רבה יותר, כתוצאה מחילוץ מלא של מערכות קבצים, כולל נתוני ענן, וכך ממזערת את הסיכון של השארת ראיות חשובות מאחור. Cellebrite Inseyets מבוססת על טכנולוגיית UFED ו-PA Ultra המובילות של סלברייט, והיא נועדה להפחית את זמן בחינת הנתונים בשיעור של עד 40% ולאפשר לסוכנויות אכיפת החוק גדולות וקטנות כאחד להגדיל את הגישה שלהן לנתונים בשיעור של עד 60%. היא גם מאפשרת לבוחנים למיין את המכשירים במומחיות כדי לקבוע רלוונטיות שלהם לחקירה, וכך לחסוך זמן יקר ולמקסם משאבים נדירים.

הודות למודול האוטומציה המשופר של תהליכי העבודה במערכת, מעבדות פורנזיות ויחידות חקירה יכולות להאיץ את חילוץ הנתונים והזמן להפקת הראיות, ליהנות מתמונה כוללת של נתוני החקירה שלהן, יעילות מוגברת, ולהפחית טעויות אנוש תוך שמירה על שלמות הראיות להצגה בבית המשפט.

שיפורים ב-Cellebrite Pathfinder המחברים נקודות נתונים (data points) מכמות בלתי-מוגבלת של מקורות ומעניקים לחוקרים את "התמונה הגדולה" של קישורים בין מכשירים. באמצעות פיצ'ר חדש להמרת דיבור לטקסט, החוקרים יכולים לאתר בקלות מילים או ביטויים ספציפיים הקשורים לחקירות שלהם, שאחרת היו נקברים או מוסתרים בתוך הרים של נתונים לא מובנים. נקודת מבט מועשרת זו היא קריטית כדי ליצור ולהשלים את סיפור המקרה עבור חוקרים ,שהצלחתם מסתמכת על ניתוח מעמיק.

פיצ'רים נוספים בפתרון Cellebrite Guardian - מספקים אחסון ראיות מאובטח, שיתוף פעולה בין הגורמים השונים ביחידה, ואת שרשרת ההשגחה הדרושה כדי להבטיח שהמקרים יעמדו בכל ביקורת. עם Guardian, כל גורם פעיל בתהליך החקירה יכול לגשת באופן מאובטח וחוקי לנתונים הדרושים לו, מכל מקום, תוך ייעול תהליך איסוף ועיבוד הראיות.

אודות סלברייט
החזון של סלברייט (נאסד"ק: CLBT) הוא לאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם לפעול להצלת חיי אדם והגנה עליהם, בטיוב תהליכי מיצוי ראיות תוך שמירה על פרטיות המידע. סלברייט היא המובילה הגלובלית בשוק פתרונות ה-Digital Intelligence בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים משתמשים בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק. למידע נוסף, בקרו ב-www.cellebrite.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il