TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

SAP ישראל מינתה את אינפורד תים לשותף עסקי בתחום הפרויקטים וייעוץ לפתרונות SAP


אתי גור אריה צילום רוני נתן, קצת אחרת
חברת SAP ישראל, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, מינתה את אינפורד תים (Inford Team) כשותף עסקי בתחום הפרויקטים וייעוץ לפתרונות SAP בעולמות הפיננסיים (Office of the CFO) והאנליטיקה
אינפורד תים תסייע ללקוחות לאמץ את הפתרונות העדכניים והמתקדמים ביותר מבית SAP בצורה המיטבית ביותר עבורם, לקבלת הערך המקסימלי עבור פעילותם העסקית.
חברת אינפורד תים הוקמה על ידי קבוצה של יועצי SAP מנוסים במטרה לספק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות SAP בארץ ובחו"ל. אינפורד תים היא חברת פרויקטים המספקת פתרונות מקצה לקצה במגוון תחומים עסקיים, תוך התמקדות ב-SAC Planning & Analytics, PaPM לניתוחי רווחיות, Group Reporting ו-SAP BTP. בנוסף למומחי אינפורד תים המקומיים, החברה מייצגת חברות בינלאומיות מאירופה, ארה"ב ומקסיקו עם ניסיון עשיר בתחומים הללו.
צוות החברה מורכב ממנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, יועצים, אנשי פיתוח תוכנה ואינטגרציה, מה שמאפשר לבצע פרויקטים מקצה לקצה באופן מלא, תוך שמירה על איכות גבוהה ומצוינות לאורך כל מחזור חיי הפרויקט. לצוות עשרות שנות ניסיון מצטבר בביצוע מוצלח של פרויקטים ויישום מערכות בחברות ביטוח, בנקים, חברות מזון, תעשייה, היי-טק ועוד.
אתי גור אריה, מייסדת ומנכ"לית אינפורד תים, אמרה כי, "כחברה המתמחה בפרויקטים וייעוץ לפתרונות SAP, מדובר בשותפות אסטרטגית עבורנו. הערך שלנו עבור לקוחותינו הינו היכולת לבצע פרויקטים להכנסת פתרונות חדשניים של SAP באמצעות הצוות שלנו ובשילוב יועצים מובילים ומנוסים מחו"ל".
שרון בן ארי, מנהלת שותפים ב-SAP ישראל, אמרה כי, "אנו גאים לומר כי השותפים של SAP ישראל מהווים את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה ושמחים על הצטרפותה של אינפורד תים למעגל השותפים המתרחב שלנו. לצוות של אינפורד תים ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם מגוון הפתרונות של SAP והם מביאים עימם ערך רב עבור לקוחות המחפשים ליישם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבית SAP".


אודות אינפורד תים
אינפורד תים הוקמה על ידי קבוצה של יועצי SAP מנוסים במטרה לספק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות SAP בארץ ובחו"ל. באינפורד תים אנו מאמינים כי הטכנולוגיה מאפשרת את השינוי העסקי של הארגון באמצעות שילוב של כלים מתקדמים, טכנולוגית ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים על ידי היועצים המובילים בתחום. החברה שמה לה כערך עליון את שביעות רצון הלקוחות, תוך הוגנות ושקיפות עסקית, מקצועיות ומומחיות בתחומי עיסוקה ותפיסת העובדים כשותפים מלאים להצלחתה.

אודות SAP
כמובילת שוק יישומי התוכנה הארגוניים, SAP מסייעת לארגונים בכל הגדלים ובכל ענפי התעשייה להתנהל בצורה הטובה ביותר. טכנולוגיות למידה המכונה, האינטרנט של הדברים (IoT) והניתוח המתקדם של SAP הופכות עסקים לארגונים חכמים וברי-קיימא, כאשר היישומים והשירותים של SAP מאפשרים לעסקים וללקוחות ציבוריים על פני 25 תעשיות ברחבי העולם לפעול בצורה רווחית ולהסתגל לשינויים באופן קבוע. באמצעות רשת גלובלית של לקוחות, שותפים, עובדים ומובילי דעה, SAP מסייעת להתנהלות עולמית טובה יותר ומשפרת את חייהם של בני האדם. SAP ישראל משרתת כיום כ-6,000 לקוחות בכל הגדלים והתעשיות. בין לקוחות החברה בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות ארגונים נוספים. למידע נוסף, בקרו באתר www.sap.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il