TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Addressable משלימה גיוס של 13.5 מיליון דולר תוך שנה


אדרסבל-קרדיט צילום-שרית ציילר כהן
הגיוס החדש בסך 6 מיליון דולר, מגיע כהרחבה לסבב הגיוס הקודם בתוך פחות משנה ויאפשר לחברת Addressable להמשיך בפיתוח המוצר שלה בקצב מואץ. כבר היום היא מאפשרת למפרסמים לטרגט בעלי ארנקי קריפטו בטוויטר וב-400 אלף אתרים, ביניהם בלומברג, הניו יורק טיימס ויאהו פייננס
חברת Addressable, המאפשרת פרסום ממוקד למשתמשי בלוקצ׳יין מכריזה היום, ה', 21.12.23 על סבב גיוס SAFE בסך 6 מיליון דולר אשר הובל על ידי קרן ההון סיכון Bitkraft, המתמחה בהשקעות בתחום הגיימינג ופלטפורמות ספורט אלקטרוני ובהשתתפות קרן ההשקעות האסטרטגית Karatage, והמשקיעים הקיימים Fabric Ventures, Mensch Capital, Viola Ventures ו-North Island Ventures. הגיוס מצטרף אל הודעת החברה בתחילת השנה על גיוס seed בסך 7.5 מליון דולר ומעמיד את סך גיוסי החברה על 13.5 מיליון דולר.
ההון הנוסף שגויס מאפשר בניית יכולות מדידה ופרסום ממוקד לקמפיינים דיגיטליים, האצת פיתוח איסוף הדאטה ומתן פילוחים נוספים על משתמשי הבלוקציין לרשתות חברתיות נוספות.
יכולותיה של Addressable התרחבו משמעותית במהלך השנה, ומאפשרות כעת הצגת מודעות מפולחות לבעלי ארנק קריפטו ב-400 אלף אתרי אינטרנט, ביניהם בלומברג, הניו יורק טיימס ו-Yahoo Finance . בנוסף, פועלת החברה ב-3 רשתות פרסום חדשות: Unity, Pubmatic, ו-Magnite, בנוסף לפעילותה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). ההרחבה הזו מאפשרת ל-Addressable לספק קמפיינים ממומנים וממוקדים ברשתות החברתיות, אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל.


בנוסף, המערכת של Addressable מספקת מידע המאפשר פילוח רכישות ברשתות בלוקצ׳יין ושיוך שלהן לקמפיינים דיגיטליים. הדבר מתבצע בין היתר דרך אינטגרציות עם Twitter Pixel וכן עם מוצרי אנליטיקס מובילים כמו Mixpanel ו-Google Analytics. בנוסף, התקנת תוסף ה-SDK של Addressable, שאושרה על ידי גוגל וזמינה ב-Google Tag Manager, מפשטת את תהליך האינטגרציה עבור מנהלי שיווק ומפרסמים דיגיטליים ומאפשרת התקנת בקליק אחד ומעקב אחרי מודעות פרסום, חיבורי ארנקים והמרות בסביבת הבלוקצ'יין.


המערכת של Addressable מאפשרת למצוא קהלים מאוד ספציפיים בתחום הקריפטו, ליצור קהלים לפי הפעולות שביצעו בארנק שלהם לאחרונה, לזהות אילו מוצרים הם רכשו או סחרו בהם ואפילו לגלות את שווי הארנק שברשותם – ואת אלו לקשר לקהלים הרלוונטיים ברשתות החברתיות. הנתונים המתקבלים שומרים על אנונימיות הפרופיל האישי והחברה משתמשת בתקני אבטחה מחמירים והצפנות מתקדמות, וכן מיישמת במלואן את הנחיות ה- GDPR.


חברת Addressable נוסדה בשנת 2022 על־ידי ד"ר אסף נדלר, תומר שרוני (המכהן כמנכ"ל) ותומר שלמה - כולם מגיעים מעולמות הדאטה ולמידת מכונה ועם ניסיון של יותר מ־15 שנה בחברות מובילות בשוק וביחידות טכנולוגיות בצבא. החברה מעסיקה כ- 24 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון ומדריד‎.‎‎


"הטכנולוגיה של Addressable הביאה השנה לשינוי דרמטי ביכולת הצמיחה של חברות Web3, והביאה לשינוי אמיתי אצל מעל 50 לקוחות תוך זמן קצר. היא הופכת לחשובה אף יותר בשוק הנוכחי בו כל החברות מנסות לצמוח באופן אפקטיבי ורווחי, ומאפשרת צמיחה של התעשיה כולה למקום מתקדם ונכון יותר. אנו מודים לBitkraft על התמיכה והאמון בדרך ובצוות שלנו", אמר תומר שרוני, מייסד ומנכ"ל של Addressable.


"אנו נרגשים להוביל את סבב הגיוס החדש של Addressable", אומר Malte Barth, השותף המייסד של Bitkraft. "ככל שתעשיית המשחקים ממשיכה להתפתח ולהרחיב את ההשפעה הדיגיטלית שלה, ברור כי טכנולוגיות Web3 ימלאו תפקיד מכריע בעיצוב העתיד של תעשיה זו. הטכנולוגיה של Addressable חדשנית, מהווה מכפיל כוח עבור אנשי שיווק ומציעה מערכת כלים חזקה לצמיחה רווחית ובקנה מידה גדול".


אודות Addressable

Addressable היא חברת טכנולוגיה אשר עוסקת באיסוף מידע על משתמשים בפלטפורמת הבלוקצ'יין ומאפשרת בפעם הראשונה לאנשי שיווק להתאים עבורם קמפיינים דיגיטליים ברשתות החברתיות. מדובר על נתוני צריכה בפלח שוק מרכזי שלא היה גלוי עד היום: קוני טוקנים, סוחרי NFT, גיימרים וכל מי שביצע אינטראקציה כלשהי ברשתות הקריפטו. החברה הוקמה בשנת 2022 על ידי 3 מייסדים:
תומר שרוני המשמש כמנכ״ל, בוגר תלפיות ובוגר תואר שני בהרווארד. שירת 18 שנים במשרד ראש הממשלה והצוותים עליהם פיקד זכו ב-3 פרסי בטחון ישראל. עד לאחרונה, היה Product VP ביוניקורן Security Salt.

תומר שלמה משמש כ-CTO ומנהל את פיתוח המוצר, בוגר הנדסת חשמל מהטכניון ומנהל עסקים מאונ׳ תל אביב. שירת כ-10 שנים במשרד ראש הממשלה. לאחר מכן, היה ראש המחקר ביוניקורן At-Bay ,עבד בחברת אקמאי והקים קבוצה בחברת סינמדיה בה ניהל קבוצת מחקר ופיתוח של 50 אנשים כסמנכ״ל טכנולוגיות.

ד״ר אסף נדלר המשמש סמנכ״ל תפעול, שירת כ-10 שנים בחיל המודיעין ולאחר מכן כ-7 שנים בחברת אקמאי. בתפקידו האחרון היה דירקטור של מדעי הנתונים בחברה וניהל למעלה מ-20 חוקרים ברחבי בעולם. אסף השלים דוקטורט בהנדסת תוכנה מטעם אונ׳ בן-גוריון ופירסם למעלה מ-10 מאמרים ופטנטים בתחומים של בלוקצ׳יין, ניתוח מידע ובינה מלאכותית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il