TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הסטארטאפ הישראלי פרפקטסקייל השלים גיוס סיד של 7.1 מיליון דולר


פרפקטסקייל
הפלטפורמה של פרפקטסקייל שמחוללת מהפכה באופטימיזציה של קוברנטיס מייעלת את העבודה בסביבת הפיתוח הפופולרית וחוסכת עלויות ענן. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון-סיכון בלאמברג קפיטל
חברת פרפקטסקייל (PerfectScale) הישראלית, המובילה בתחום ייעול סביבת הפיתוח הפופולרית קוברנטיס (Kubernetes), הודיעה היום (שלישי) כי השלימה סבב גיוס סיד של 7.1 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון-סיכון בלאמברג קפיטל. בסבב לקחו חלק גם הקרנות UpWest, Prelude Ventures, K2 Access Fund, Inner Loop Capital, Triangle Tweener Fund, ו-Firestreak Ventures. מאז הוקמה בשנת 2021, גייסה החברה כ-10 מיליון דולר בסך הכל. בסבב הפרה-סיד שהובל על ידי UpWest השתתפו אנג'לים רבים בהם רפי גדרון, זוהר אלון, רני נחמיאס, עמי גל ואחרים.

הפופולריות של קוברנטיס לניהול בארכיטקטורת micro-services רק הולכת וגוברת משנה לשנה. כיום, רוב העבודה בענן מתנהלת בקוברנטיס, והשוק צפוי להגיע ל-7.8 מיליארד דולר עד 2027 כאשר 90% מהחברות ישתמשו בקוברנטיס בפרודקשין. עם זאת, בעקבות קצב האימוץ המהיר של קוברנטיס, ארגונים רבים מתקשים להתמודד עם המורכבות בניהול המשאבים שמגיעים עם תשתית ענן בקנה מידה גדול. המפתח להצלחה טמון בייעול העלויות והביצועים והאתגר זה איך להשיג זאת בקלות.

פלטפורמת הבקרה והאופטימיזציה של פרפקטסקייל מייעלת את סביבות הקוברנטיס בכך שהיא מאפשרת לצוותים לשלוט ולנהל בקלות את סביבות הקוברנטיס שלהם. פתרון הענן, המבוסס AI, מאפשר לכל משתמש קוברנטיס, ממתחיל ועד מומחה, לזהות איפה ישנן בעיות קונפיגורציה ואיך לטפל בהן. עם פרפקטסקייל ניתן לבצע באופן אוטומטי את ההתאמות לארגון ולהימנע מסיכונים הקשורים בניהול משאבים לקוי. הפעולות האוטומטיות מייעלות את התשתית באופן בטוח, תוך התאמה לשינויים המשפיעים על הסביבה. כך, צוותי הדבאופס וצוותי ה-SRE (Site Reliability Engineering) יכולים ליהנות מיישומים עמידים וזמינים יותר עם פחות פגיעה בהסכמי רמת שירות (SLAs), תוך יותר ייעול ושליטה בעלויות ובקיימות הסביבתית של תשתית הקוברנטיס שלהם.

אמיר בנט, מנכ"ל ומייסד חברת פרפקטסקייל, הסביר כי ״זיהינו חוסר יעילות מדהים בפיקוח על תשתית קוברנטיס: ארגונים מקצים יותר מדי משאבי מחשוב לעבודתם וכך מגדילים את עלויות הענן ביותר מ-300% מהנדרש, או שהם מקצים פחות מדי משאבי מחשוב, דבר שפוגע בטיב השירות או מביא לקריסתו. הפתרון שלנו מהפכני כי הוא מאפשר לפשט את תהליך האופטימיזציה של העלויות והביצועים של קוברנטיס, כך שכל חברה, לא משנה מה גודלה או חוזקה בתחום יכולה להפיק בקלות את המיטב ממה שיש לקוברנטיס להציע״.

איליה שניידמן, סגן נשיא ומנהל השקעות בבלאמברג קפיטל, אמר כי "ככל שארגונים מאמצים יותר ויותר יישומים מבוססי קונטיינרים (יחידת הבסיס בקוברנטיס), האופטימיזציה של סביבת הפיתוח הופכת לקריטית. לחברת פרפקטסקייל יש את החזון האסטרטגי והצוות שיאפשרו לעצב את העתיד של יישום עבודה בענן. בלאמברג קפיטל מצפים לשותפות ארוכת הטווח עם הצוות של פרפקטסקייל והמשקיעים שלה, ושמחים על הצטרפותם לפורטפוליו של הקרן״.

את פרפקטסקייל הקימו ב-2021 אמיר בנט (CEO), אלי בירגר (CTO) ומיכאל סקלאר (VP R&D). בחברה עובדים כיום 24 עובדים מישראל, אירופה וארה״ב. פרפקטסקייל משכה תשומת לב מחברות מחקר טכנולוגיות גדולות, ולאחרונה זכתה בתואר "Cool Vendor" על ידי חברת המחקר גרטנר. מאז השיקה את המוצר שלה, לחברה יש עשרות לקוחות משלמים, בהם חברות כמו סרטי פרמאונט, טראקס, מאנדיי, פייבר ועוד.

סבב המימון הנוכחי יאפשר לחברה להתרחב בקנה מידה עולמי. החברה מתכננת להאיץ את קצב הפיתוח שלה, להרחיב את המכירות והשיווק של מוצריה ולגייס עובדים נוספים. החברה תתמקד בפישוט האופרציה של קוברנטיס Day 2, בכדי לתת מענה לאתגרים שעומדים בפני ארגונים וחברות. כמו כן, פרפקטסקייל תקדם את קשריה עם חברות ברחבי העולם על ידי חיזוק צוותי המכירות וצוותי customer success. בנוסף, החברה משיקה תוכנית שותפים מקיפה, שתכלול מפיצים, חברות ייעוץ וחברות שירותי ענן (Cloud MSPs) במטרה להרחיב את אפשרויות ההטמעה והתמיכה בקהילת הקוברנטיס ההולכת וגדלה. כך, פרפקטסקייל תמשיך להוביל בתחום האופטימיזציה של קוברנטיס, ותבטיח שהארגונים שומרים על ביצועי אפליקציות ברמה ביעילות ובעלות הרצוייה.

על PerfectScale:
פלטפורמת האופטימיזציה והאוטומציה של פרפקטסקייל מקלה על צוותי DevOps, Platform Engineering ו-SRE לשפר את היציבות והעלות-תועלת של סביבת הקוברנטיס (K8s) שלהם. זוהי פלטפורמת האופטימיזציה היחידה שזמינה כיום בתעשייה שיכולה להתאים בצורה בטוחה ואוטונומית את גודל תשתית המחשוב של הארגון כדי לשפר את החוסן והזמינות, למנוע בזבוז ולהפחית את פליטת הפחמן. באמצעות פרפקטסקייל, סביבת הקוברנטיס ניתנת להרחבה בצורה מושלמת כך שתענה על הביקוש על ידי אופטימיזציה של כל שכבה בסביבת הקוברנטיס. הפלטפורמה של פרפקטסקייל זמינה חינם בגרסת ניסיון ל-30 יום, ללא התחייבות. ההתקנה לוקחת דקות ספורות ומתחילה לספק תוצאות באופן מיידי, תוך צמצום טביעת הרגל הפחמנית ועלויות הענן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il