TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ג'ייפרוג משיקה כלי ראשון מסוגו בעולם לניהול מודלים של AI ו- ML

שוק ה- AI צפוי לצמוח בלמעלה מ-500 מיליארד דולרים עד סוף שנת 2023
חברת ג'ייפרוג (נאסד"ק: FROG), מודיעה היום בכנס המפתחים השנתי שלה, SwampUp שמתקיים בקליפורניה ובו משתתפים מאות מפתחים, על השקת יכולת חדשה בפלטפורמה שלה באמצעותה ארגונים, חברות וממשלות יוכלו לנהל ולאחסן בצורה אופטימלית מודלים של בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) בתוך הפלטפורמה הקיימת של החברה - Artifactory.

עד לפני שנתיים, פיתוח מודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה היוו חלק קטן יחסית בחברות וארגונים. עתה, תהליכי הפיתוח של מודלים נהיים יותר משמעותיים וקריטיים בארגונים ובעלי תפוצה רחבה מאוד ולכן נדרשות יכולות וכלים לניהול ושימור הנכסים הדיגיטליים החדשים שהם פיתחו. היכולות החדשות של ניהול מודלים של ML ב-JFrog Artifactory יאפשרו למפתחים לגשר על הפער בין Data scientist , DevOps ודרישות האבטחה בכדי לאפשר בניית וניהול מודלים מאובטחים ויעילים.

צמיחה צפויה בשוק של 500 מיליארד דולר בשימוש ב- AI עד סוף שנת 2023

דו"ח של IDC Research מצביע על כך ששוק ה-AI העולמי, כולל תוכנה, חומרה ושירותים, צפוי לצמוח ב-19.6%, למעלה מ- 500 מיליארד דולר עד סוף שנת 2023. עם זאת, בעוד שהאימוץ העולמי של טכנולוגיות AI/ML הולך וגובר, הוא אינו חף מאתגרים. ככל שיותר מודלי ML נכנסים לשימוש, המפתחים, ובמיוחד אנשי DevOps, מתמודדים לעתים קרובות עם אתגרים הכוללים חוסר יעילות בעלויות, חוסר אוטומציה, וחוסר במומחיות .

כעת לראשונה בעולם, מציגה ג'ייפרוג, יכולת AI ו- ML, המוטמעת בתוך הפלטפורמה שלה לניהול, אבטחה והפצת תוכנה - ה-Artifactory. יכולת זאת בפלטפורמה תאפשר ניהול ואבטחת מודלים של AI ו- ML

"המפתחים נשענים על מוצר הדגל שלנו - JFrog Artifactory, שהפך לתקן בתעשייה לניהול תוצרי התוכנה והקבצים הבינאריים - כבר יותר מעשור", אמר שלומי בן חיים, מייסד משותף ומנכ"ל JFrog. "כל רכיבי התוכנה האחרים כבר מנוהלים ב-Artifactory, כך שזה רק טבעי שארגונים ישלבו בתהליך גם את פיתוח, שמירת ואבטחת המודלים של AI/ML. והם יהיו חלק אינטגרלי מתהליך פיתוח התוכנה של החברה ותתקבל תצוגה אחידה של כל פרויקטי התוכנה של הארגון".

יכולות ניהול מודל ML החדשות ב-JFrog Artifactory ו-JFrog Advanced Security (מוצר האבטחה של JFrog) מאפשרות :

Proxy Hugging Face : ארגונים רבים פונים היום לhugging face שמספק ספריית מודלי AI בקוד פתוח ומנגיש אותם למפתחים. היכולות החדשות שJFrog מספקת מאפשרות לארגון ליצר ספריה מקומית שתהווה proxy ותשמור את המודלים בתוך הארגון. באופן זה החברה מגנה על עצמה מפני מחיקה או שינוי של הבעלים המקורי של החברה. ניהול המודלים בArtifactory מאפשר לארגונים לנהל בצורה טובה יותר את המודלים הפתוחים שטוייבו או שפותחו בתוך החברות עם בקרות גישה חזקות וניהול גרסאות בצורה שקופה יותר .
בנוסף הפתרון משולב עם פתרונות האבטחה של JFrog שמאפשרים לסרוק את סוג הרשיון של המודל וכן זיהוי וחסימה של מודלים זדוניים.

"ישנו צורך גדל והולך של ארגונים בשילוב מודלים של ML ביישומים שלהם ומאידך, תקנות ממשלתיות מחייבות כעת ספקי תוכנה לרשום בדיוק מה יש בקוד של התוכנה. לא יעבור זמן רב עד שההנחיות הללו יכללו גם רכיבי AI, " אמר יואב לנדמן, מייסד שותף ו-CTO, JFrog. "זו הסיבה שאנחנו רוצים לתת ללקוחות דרך קלה לאחסן ולנהל מודלים מהסוג הזה לצד שאר הרכיבים המרכיבים את התוכנה המודרנית, אלו יבטיחו דרישות ניהול, אבטחה ובקרה".

במהלך הכנס השנתי הודיעה JFrog גם על יכולות נוספות במוצרי JFrog Security, שנועדו לחזק את האבטחה בשרשרת אספקת התוכנה החל משלב היצירה ועד לשלב הפצת התוכנה. הפונקציות החדשות בפלטפורמת מספקות נתונים ותובנות בכל שלב במחזור החיים של פיתוח התוכנה: "עם העלייה המדאיגה של ההתקפות על שרשרת אספקת התוכנה, אבטחת כל היבט שלה היא קריטית לכל ארגון", אמר שלומי בן חיים, מייסד משותף ומנכ"ל JFrog. "על ידי אספקת פלטפורמה מקיפה עם שיטות עבודה מומלצות לאבטחה בכל שלב של שרשרת האספקה אנחנו מציידים את הלקוחות בכלים לאבטחה באופן הטוב והמקיף ביותר, מבלי להאט אותם בשום שלב של תהליך הפיתוח.

סריקות אבטחה עשויות להימשך לעיתים מספר שעות, שגם כך אינן מדויקות וכתוצאה מכך ארגונים מבזבזים זמן של מפתחים במרדף אחר תוצאות שגויות. החידושים פורצי הדרך שנוספו ל-Artifactory, פלטפורמת שרשרת האספקה של JFrog, מאפשרים לצוותי פיתוח לספק תוכנה שהיא ללא סיכוני אבטחה ומבלי להאט את תהליך הפיתוח וההפצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il