TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הילסטון נטוורקס הוכרה בדו"ח של Frost Radar™ לשנת 2023 כמובילה


Hillstone
בתחום הזיהוי והתגובה המורחבים
חברת הילסטון נטוורקס זכתה להכרה מ-Frost & Sullivan על אסטרטגיית ה-XDR שלה
סנטה קלרה, קליפורניה, 13 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת הילסטון נטוורקס (Hillstone Networks), ספקית מובילה בתחום פתרונות אבטחת הסייבר, קיבלה הכרה בדו"ח הזיהוי והתגובה המורחבים שלFrost Radar™ לשנת 2023.
דו"ח Frost Radar™ לשנת 2023 הוא דו"ח ניתוח שוק של חברת פרוסט אנד סאליבן המעריך חברות בתעשייה על בסיס אסטרטגיית הצמיחה שלהן, החדשנות, חוויית הלקוח שהן מספקות ונתח השוק שלהן. הדוח נועד לעזור לארגונים לבחור בצורה מושכלת את ספקית השירות שתציע להם את פתרון ה-XDR המהימן ביותר.
"ההכללה שלנו כחברה מובילה בדוח Frost Radar™ לשנת 2023 נותנת משנה תוקף למחויבות שלנו לספק פתרונות מתקדמים שיתגברו בצורה יעילה על האיומים הדיגיטליים ההולכים ומתפתחים", אמר טים לו, המנהל הטכנולוגי הראשי והמייסד השותף של הילסטון נטוורקס. "הפתרון שאנו מספקים משלב בפלטפורמה אחת יכולות פורנזיות עם זיהוי ותגובה מתקדמים של איומים, ומעצים עסקים להגן בצורה פרואקטיבית על הנכסים הדיגיטליים שלהם".
חברת פרוסט אנד סאליבן מעריכה כי פתרונות ה-XDR חדרו עד היום באופן נרחב לאזורים, ענפים וחברות מכל הגדלים בזכות היכולת שלהם לספק נראות, אינטגרציה, כלי ניתוח, גמישות והמיכון הדרושים ללקוחות בסביבות ה-IT המורכבות של היום. חברת פרוסט גורסת כי תחום ה-XDR טומן בחובו שלוש הבטחות עיקריות: אספקת זיהוי ותגובה מסוג cross-layered, מיכון משמעותי, ואינטגרציה עם מערך האבטחה.
" Hillstone Networks מוכיחה את מחויבותה לגישת ה- XDRהפתוחה בכך שהיא משקיעה חלק נכבד מתקציב המחקר והפיתוח שלה בהגדלת יכולת השילוב עם גורמי צד שלישי ובאספקת ערכות פיתוח תוכנה (SDKs) המקלות על שילוב עם הפלטפורמה שלה", אמר לוקאס פררה, אחד מהאנליסטים התעשייתיים בפרוסט אנד סאליבן. ״ Hillstone Networks פיתחה אסטרטגיית צמיחה אטרקטיבית הממנפת את הרלוונטיות ההולכת וגדלה של אבטחה מנוהלת כדי לאפשר לספקי שירותי אבטחה להשתמש בפתרון ה-XDR שלה תוך הרחבת השפעתה והתמקדותה במגזרים המתאפיינים בשיעורי צמיחה גבוהים, כגון משרדי ממשלה, שירותי בריאות, המגזר החינוכי ותעשיית ייצור. הבנה כזו של השוק תאפשר להילסטון נטוורקס ליצור הזדמנויות צמיחה נוספות בשוק ה-XDR התחרותי במיוחד".
המחויבות של Hillstone Networks לחדשנות מתמדת ולפריסות לקוח מוצלחות תורמת להיותה מובילה בתחום ה-XDR וכן ליכולתה לעמוד בהבטחות הליבה של תחום הזיהוי והתגובה המורחבים.
*יכולות זיהוי האיומים והתגובה מבוססות הבינה המלאכותית של הילסטון מאפשרות איתור ומיתון של התקפות לפני שהן מצליחות לנצל את הנכס החיוני ביותר של הארגון – הנתונים. פתרון ה-XDR של הילסטון משתמש באלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה דרך זיהוי תוכנות זדוניות לא ידועות והתנהגויות חריגות, ניתוח מתקדם של קורלציית איומים ומיתון איומים אוטומטי.
*פתרון ה-XDR של הילסטון אף כולל תזמור ותגובה אוטומטיים. אם הוגדרה אסטרטגיית שיקום, אזי לאחר זיהוי האיום, Hillstone XDR מבצע אוטומטית את פעולות המיתון המתאימות בכפוף להנחיות מוגדרות מראש.
*הוא כולל שילוב של מגוון רחב של נתונים, לרוחב הרשת כולה – מנקודות קצה ועד לענן. נתונים אלה יכולים לכלול את NetFlow, Sysmon, Syslogs, מטה-נתונים, מידע אודות איומים ויומני צד שלישי, וכל אלה עוברים סטנדרטיזציה, קורלציה וניתוח כדי לספק נראות מלאה ופירוט של מאגרי המידע של האבטחה. הפתרון אינו רק מספק נראות מלאה של האבטחה שיש בה הרבה פחות נקודות מתות, הוא גם הופך את הזיהוי למדויק יותר בכך שהוא ממזער תוצאות חיוביות שגויות.

ניתן לבקר כאן כדי לקבל מידע נוסף אודות פתרון Hillstone XDR.

אודות הילסטון נטוורקס
Hillstone Networks היא חברה מובילה בתחום אבטחת הסייבר, המספקת הגנה לעומק ולרוחב לחברות בכל הגדלים, מקצה לענן, ולרוחב כל עומסי הפעילות. גישת אבטחת סייבר המשולבת של הילסטון מספקת כיסוי, בקרה ואיחוד ליותר מ-26,000 ארגונים ברחבי העולם. www.hillstonenet.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il