TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Cybersixgill מעלה את הרף במודיעין איומי הסייבר עם כלי חדש ליצירת דוחות חקירה

פיצ'ר חדש לבניית דוחות מספק מענה איכותי לאתגר משמעותי הגוזל זמן יקר וכרוך במאמץ רב. זאת דרך אפשרות ליצור, לערוך ולשכפל דוחות במהירות, בדרך של Drag-and-drop. הפיצ'ר מאפשר לאנליסטים ולחמ"לי סייבר לחלוק במהירות ממצאים, תובנות והמלצות לפעולה עם כלל בעלי העניין.
Cybersixgill, ספקית גלובלית של מודיעין על איומי סייבר, השיקה כלי חדש ליצירת דוחות חקירה. הכלי מהווה הרחבה לפורטל החקירות של החברה, והוא נועד להקל באופן ניכר את הנטל הכרוך בעדכונים מצד אנליסטים וחמ"לי סייבר, ציידי איומים וספקי שירותי אבטחת מידע מנוהלים (MSSP).

הפיצ'ר החדש, הזמין לשימוש מיידי, מסייע בבניית דוחות בהתאמה אישית. הוא מאפשר למשתמשים ליצור, לערוך, לשכפל או למחוק דוחות במהירות, כשהוא משפר את היעילות והאפקטיביות של אנשי אבטחת המידע בכל מה שנוגע לתקשור ממצאי חקירה, תובנות והמלצות ללקוחות ולבעלי העניין. לספקי השירותים המנוהלים הוא מסייע בתקשור מהיר של סיכונים ובהצגת ROI ללקוחות.

"יצירת דוחות וקסטומיזציה של דוחות מדורגות גבוה ברשימת האתגרים הניצבים בפני אלו שבחזית ההגנה בסייבר, כאשר מלאכת שיתוף התובנות והממצאים עם בעלי העניין החשובים היא בדרך כלל מסורבלת", אומר גבי רייש, סמנכ"ל מוצר ב-Cybersixgill. "הכלי החדש שלנו נועד לתת מענה לנקודת הכאב הזאת, כשהוא פוטר את המשתמשים משעות על גבי שעות של איסוף ידני של מידע ממגוון מקורות מודיעיניים. במקום זה, הם מקבלים כלי ליצירה מהירה של דוח חקירה מקיף ובר שיתוף. בכך אנו מגביהים שוב את הרף במודיעין האיומים, עם כלי שמעצים את מומחי אבטחת המידע ואת המובילים בצד העסקי, להבין טוב יותר כיצד איומים ספציפיים וגורמים זדוניים עלולים להשפיע על הארגון - מה שיאפשר להפחית חשיפה לסיכונים".

משכך כאבים לדיווחי מודיעין האיומים

הכלי החדש של Cybersixgill מאפשר למשתמשים ליצור בפשטות דוחות בהתאמה אישית, דרך איסוף פרטי מודיעין מפורטל החקירות וסידורם בטמפלייט ללא צורך בפעולה ידנית. לשם הגברת היעילות, הכלי מפשט את תקשור הממצאים, התובנות וההמלצות ללקוחות על ידי האנליסטים וספקי השירותים המנוהלים. הוא מאפשר הבנה רחבה יותר של החשיפה הארגונית לסיכון בקרב בעלי העניין בארגון ומחוץ לו.

באמצעות פיצ'ר עריכת הדוחות החדש ניתן ליצור מגוון רחב של מסמכי מודיעין על איומי סייבר, לרבות:


דוחות תגובה לאירועים: במהלך אירוע אבטחת מידע, אנליסטים יכולים לעבד במהירות דוחות מפורטים באמצעות הוספה של פרטים רלוונטיים, כגון אינדיקטורים למערכות שנפרצו או מושפעות מהפריצה.

דוחות כלליים: חברות ייעוץ לאבטחת מידע וספקי שירותי אבטחה מנוהלים יכולים לבנות דוחות כלליים ללקוחות עם תובנות אסטרטגיות, טרנדים והמלצות ספציפיות לשיפור החשיפה הארגונית לאיומי סייבר.

תיעוד לצורכי רגולציה: אנשי הציות והרגולציה בארגון יכולים לאסוף ביעילות ראיות וממצאים מאזורים שונים בפלטפורמה, על מנת לייצר דוחות מובנים היטב הממחישים את העמידה בכללי הרגולציה ובסטנדרטים של התעשייה.

תקשור לבכירים: אנשי אבטחת המידע יכולים לייצר במהירות סיכומי חקירה עבור בכירי הארגון, וכך לספק להנהלה תובנות ממעוף הציפור בצד המלצות אסטרטגיות לפעולה.

תדרוכים על איומים: אנליסטים יכולים להשתמש בכלי כדי לעבד דוחות המציגים טרנדים במפת האיומים וכן איומים בהתהוות, בצד ההשפעה הפוטנציאלית שלהם על הארגון.

דוחות על סיכונים הנובעים מספקים ויצרנים: אחראי השותפויות יכולים לעבד דוחות שיאירו סיכוני סייבר פוטנציאליים כתוצאה מספקי צד שלישי, ובכך להשפיע על קבלת ההחלטות בארגון.

דוחות סיכום אירוע: לאחר אירוע אבטחת מידע, הכלי מסייע לאנליסטים לעבד דוחות המסכמים מהו הלקח שנלמד, מהם השיפורים המוצעים ואסטרטגיות למניעת הישנות של אירועים דומים.

דוחות הערכת סיכון: מומחי ניהול הסיכונים יכולים להשתמש בכלי כדי לעבד דוחות להערכת סיכוני אבטחת מידע, הנזק הפוטנציאלי שלהם ואסטרטגיות להתמודדות עמם, לקראת הצגה בפני בעלי העניין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il