TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פורטינט ו-Wiz מכריזות על שיתוף פעולה כדי להגן על סביבות העבודה בענן הארגוני


John Maddison צילום יחצ
השותפות הטכנולוגית בין שתי החברות המובילות בתעשייה נועדה כדי לספק הגנות אבטחה מובנות בענן עבור לקוחות משותפים
פורטינט® (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה יחד עם Wiz, הספקית המובילה של פלטפורמת הגנת יישומים מובנים בענן (CNAPP), הכריזו על הצטרפותה של Wiz לתוכנית ברית שותפי הטכנולוגיה של פורטינט (Fortinet Fabric-Ready Technology Alliance Partner Program) והצטרפותה של פורטינט לתוכנית האינטגרציה של Wiz (Wiz Integration Program – WIN). שתי החברות פיתחו פתרון משולב כדי לסייע לארגונים להגן על סביבות העבודה שלהם בענן באמצעות אבטחת רשת מובילה מבית פורטינט ואבטחת ענן מובילה מבית Wiz.

שיתוף הפעולה נועד כדי לאבטח סביבות ענן

שיתוף הפעולה יסייע ללקוחות משותפים של פורטינט ו-Wiz לאבטח בצורה טובה יותר את התשתית והפעילות שלהם בענן.

שותפות זו מרחיבה את מרחב פעילות השותפים הפתוח (Open Ecosystem) של פורטינט. היכולות של פלטפורמת Wiz CNAPP מסייעות לארגונים לקבל נראות אל כל סביבת הענן שלהם, כך שהם יהיו מסוגלים לתעדף ולנהל סיכונים. הפתרון הווירטואלי FortiGate VM Next-Generation Firewall ופתרון אבטחת הרשת המובנה בענן FortiGate CNF מספקים אבטחת רשת ענן מתקדמת כדי להגן על התשתית והפעילות בענן.

"העובדה שיש לנו שותף ברמה עולמית כמו פורטינט כחלק מתוכנית WIN מעידה על הכוח שיש בגישה משותפת", אמרה רז הרצברג, סמנכ"לית אסטרטגיית המוצר ב-Wiz. "אנחנו נרגשים להצטרף ל-Open Ecosystem של פורטינט. שיתוף הפעולה מאפשר לנו לספק ערך משמעותי – להעצים צוותי אבטחה כך שהם יצליחו לענות על מגוון של צרכים במהירות, להניע ערך רב יותר ברחבי הארגון ולאמץ מודל תפעולי חדש בענן".

"ההתממשקות החדשה תוסיף ערך עבור הלקוחות הארגוניים המשותפים שלנו ותאפשר להם להגן באופן רציף על סביבות העבודה בענן באמצעות פתרונות אבטחת הרשת המובילים של פורטינט ואבטחת ענן מובילה של Wiz", אמר ג'ון מדיסון, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט. "פורטינט ממשיכה להרחיב את מרחב פעילות השותפים הפתוח יחד עם Wiz וזאת כדי לסייע לארגוני אנטרפרייז וארגונים גדולים לאבטח את כל היישומים והפעילות שלהם על כל ענן".

הפתרון המשותף של פורטינט ו-Wiz מתאים לארגונים ולקוחות מסחריים המחפשים אחר פתרון מקיף ועשיר בתכונות. פורטינט מציעה גם פתרונות נוספים מובנים בענן, המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, המשולבים גם עם מארג האבטחה של פורטינט (Fortinet Security Fabric).

התממשקות פורטינט-Wiz

חברות משתמשות בפלטפורמה של Wiz כדי לסרוק כל שכבה בתשתית הענן שלהם, לזהות ולסכל במהירות סיכונים ביישומים מבוססי-הענן שלהם. שיתוף הפעולה החדש עם פורטינט מנצל את הנראות העמוקה של Wiz אל סביבות הענן כדי לאפשר למארג האבטחה של פורטינט לעבד את התובנות הללו כדי לבצע אכיפה אוטומטית של אבטחה ולהגן בצורה רציפה על סביבות הענן עבור לקוחות משותפים. כתוצאה מכך, FortiGate VM ו-FortiGate CNF יכולים לחסום או לאפשר תעבורה מסוימת אל תוך ומחוץ למכונות הווירטואליות אשר רצות בסביבות הענן.

לקוחות יכולים להגדיר חוקי אוטומציה בתוך הממשק של Wiz, המציע יכולות של גמישות והתאמה אישית. התממשקויות ומקרי שימוש נוספים יוגדרו ויוטמעו בהמשך.

אודות Fortinet Fabric-Ready Technology Alliance Partner Program

ה-Fortinet Fabric-Ready Technology Alliance Partner Program מאחדת בין קהילה של יצרני טכנולוגיה גלובליים בעלי תחומי התמחות ספציפיים ומספקת משאבים וכלים כדי לסייע בהתממשקות עם ה-Fortinet Open Ecosystem. פורטינט עובדת יחד עם יצרנים שונים כדי לספק פתרונות אבטחה משולבים מקצה-לקצה הממנפים את מארג האבטחה המוביל בתעשייה של החברה.

אודות Wiz Integrations WIN

WIN מספקת תצוגה הוליסטית של כלים, נתונים ותהליכים כדי להבטיח כי כולם, החל ממפתחים ועד לצוותי האבטחה, מקבלים את התמונה המלאה. היקף התממשקויות שותפי הטכנולוגיה הרציף של החברה חולש על קטגוריות שונות של אבטחת ענן ומציע דרך יעילה לשתף ללא מאמץ את הממצאים של Wiz כדי לאפשר לצוותי אבטחת מידע לשתף פעולה, להבין ולשלוט בקלות בסיכוני האבטחה על פני ה-CI/CD שלהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il