TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

The Kitchen Hub חממת הפודטק של שטראוס, משיקה מרכז חדשנות ייחודי לסטרטאפים ישראלים ברחובות


שטראוס
מעבדות שיתופיות מתקדמות שיסייעו בקידום חברות בשלבי המחקר ופיתוח, משלב הוכחת ההיתכנות ועד פיתוח אב טיפוס מסחרי, בשיתוף שטראוס ורשות החדשנות
חממת הפודטק של שטראוס, The Kitchen Hub, השיקה אתמול (יום שני, 4/9), מרכז חדשנות עבור חברות פודטק ישראליות ובתמיכת ויוזמה של רשות החדשנות. מדובר במרכז ייחודי וראשון מסוגו בישראל, הממוקם ברחובות, וכולל מעבדות שיתופיות מתקדמות, הנועד ללוות יזמים וסטרטאפים ישראליים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומוצרים שישמשו ליצירת מקורות מזון חדשניים וחלופיים ולפתרונות מקיימים.

אלעד קומיסר, סמנכ"ל בכיר פיתוח עסקי ואסטרטגיה, קבוצת שטראוס: "המרכז החדש שהקמנו בשיתוף עם רשות החדשנות יעניק בית, ידע, כלים וטכנולוגיות זמינות לחברות הזנק ישראליות מתחומי הפודטק השונים ויסייע להן להצעיד את תעשיית המזון קדימה אל מול המגמות, הצרכים המתחדשים והאתגרים השונים. הכוחות המשולבים של התעשייה, גורמי ממשל, ארגונים והקהילה, לצד החדשנות של היזמים והסטרטאפים של החממה, מהווים אקוסיסטם עוצמתי ורחב המאפשר יצירת פתרונות טכנולוגיים חדשניים שיאיצו את צמיחת תעשיית הפודטק בארץ ובעולם ויקרבו אותה מהמעבדה לצלחת".

המתחם כולל מעבדה לתרביות תאים הכוללת תשתית מלאה לפיתוח מוצרי בשר ודגים מתורבתים, מעבדת פרמנטציה מדייקת בעלת קיבולת פרמנטציה של החל ממילילטרים בודדים ועד 20 ליטר, מעבדה ביולוגית מרכזית, חדר אחסון המכיל מערכות קירור לשימור תאים ומיקרואורגניזמים. כמו כן, המתחם כולל חדר ייעודי לתהליכי מיצוי והפרדה של מולקולות וחלבונים והפיכתם לאבקות, באמצעות מערכות ייבוש בהתזה וייבוש בהקפאה.
בנוסף לכל אלה, הוקמה מעבדה לפיתוח אפליקציות מזון, המרושתת במערכת ועידת וידאו על מנת לאפשר עבודה במשותף עם השותפים האסטרטגיים של חממת The Kitchen, ביניהם החברות הגלובליות Gea, Givaudan והאוניברסיטה העברית, ולקדם עבודה משותפת בין הסטארטאפים הישראלים לתעשיית המזון הגלובלית בשקיפות ובקנה מידה רחב.



יהונתן ברגר, מנכ"ל חממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס: " חממת The Kitchen מאמינה בקהילתיות ובתמיכה לכלל קהילת הסטרטאפים בישראל. העבודה זה לצד זה כיזמים וחוקרים המפתחים פתרונות למען בטחון מזון ואקלים, מעלה את סיכויי ההצלחה של המיזמים ע"י למידה וייעוץ הדדי, בנוסף למתן גישה למשקיעים ולבכירי תעשיית המזון העובדים עם חברות החממה היושבות במרכז החדשנות "

דרור בין, מנכ״ל רשות החדשנות: ״עם אוכלוסייה של 9.5 מיליון תושבים בלבד, ישראל הינה מובילה עולמית בכל הנוגע לטכנולוגיית מזון, הנשענת על תחומי מומחיות ישראלית – ביוטכנולוגיה, אג-טק, תוכנה ויזמות. יותר מ-100 מיליון דולר הושקעו על יד רשות החדשנות בשנים האחרונות בתחום הפודטק, אשר משכו השקעות מאסיביות של המגזר הפרטי. ישראל תופסת נתח עולמי בהובלה גם בהיקף החברות הפועלות, גם בהיקף ההשקעות וזאת בשל מידת החדשנות הטכנולוגית שמקורה במחקר ופיתוח פורצי דרך. שיתוף הפעולה שלנו עם חממת The Kitchen של שטראוס הניב למעלה מ 20 סטרטאפים מתקדמים ומבטיחים בתחומם, הנהנים מליווי מקצועי, חיבור למשקיעים ותשתיות ציוד נחוצות למחקר ופיתוח. השקת מרכז החדשנות הבוקר הינה המשך ישיר לפעילות הענפה של החממה עד היום ואבן דרך נוספת בקידום מחקר ופיתוח של טכנולוגיות ואפליקציות מזון, המקדמות את התבגרות תעשיית הפודטק הישראלית״.

The Kitchen Labs: משלב ה poc ועד פיתוח פרוטוטייפ

ד"ר דורית רוזנר, סמנכ"ל טכנולוגיות של The Kitchen: "מיזם The Kitchen Labs נולד מתוך צורך של חברות סטארט לפיתוח מזון העתיד , באמצעות טכנולוגיות מתקדמות הדורשות גישה למכשור יקר בשלבים מוקדמים של החברה לפני גיוס הון מתקדם. המעבדות יעניקו כלים ויסייעו בקידום חברות בשלבי מחקר ופיתוח, משלב הוכחת ההיתכנות ועד פיתוח אב טיפוס מסחרי במעבדת אפליקציות המזון, ללא צורך בהשקעות ברכישת ציוד".

קרבה לאקדמיה ולתעשיית הביוטק
השקת המתחם בעיר רחובות, הנחשבת לעיר מדע וביוטק, בזכות מרכזי המדע והטכנולוגיה הקיימים בה, כמו הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, מכון ויצמן למדע, המרכז לביולוגיה סינטטית אלג'ין, הינה אסטרטגית ובעלת חשיבות גבוהה. רק לאחרונה, האוניברסיטה העברית הגישה מועמדות להקמת מרכז מצוינות בתחום החלבונים האלטרנטיביים במסגרת המרכז היוקרתי של קרן בזוס,. שיתוף הפעולה יאפשר סינרגיה בין The Kitchen Labs למעבדות ומרכזי המחקר של האוניברסיטה, ובכללו שיתופי פעולה עם חוקרים, שילוב סטודנטים בחברות ההזנק בחממה לטובת נקודות זכות וכן יצירת הון אנושי מקצועי בעולמות הפרמנטציה והבשר המתורבת בקורסים ייעודיים, כשההתמחות תתקיים במרכז החדשנות.


אודות חממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס
חממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס עוסקת בפתרונות חדשניים לאתגרי מזון גלובליים. החממה מפתחת ומקדמת מיזמי FoodTech מבטיחים, המציעים פתרונות ומענה לאתגרי מערכת המזון העולמית – כך שתהיה יותר פרודוקטיבית, במחיר סביר יותר, בת קיימא יותר ובריאה יותר, ובהלימה לעקרונות ה-ESG.
קבוצת שטראוס הקימה את Kitchen FoodTech Hub בשנת 2015 בשיתוף רשות החדשנות הישראלית.
23 חברות הפורטפוליו החממה של שטראוס נהנות מהרשת העצומה של שטראוס ו-The Kitchen, מקשרים של שותפויות אסטרטגיות ומשקיעים גלובליים, לרבות תאגידי מזון בינלאומיים כמו דנונה, ג'יבודאן, פפסיקו ועוד.
לחברות החממה ולפרטים נוספים - https://www.thekitchenhub.com/

בתאריכים 7-8.11, תקיים החממה את אחד מכנסי הפודטק הבולטים בעולם - 2023 FoodTechIL, בהיכל התרבות בתל אביב, בהשתתפות עשרות חברות פודטק ישראליות ועם אלפי אורחים מהארץ ומהעולם. חגיגה של קולינריה וטכנולוגיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il