TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Code Blue הישראלית מתרחבת לאירופה ומשיקה חברה לניהול משברי סייבר

בשיתוף ענקית האחזקות הגרמנית Dussmann
Code Blue, חברת ניהול משברי הסייבר של רפאל פרנקו, לשעבר סגן ראש מערך הסייבר הלאומי, מתרחבת לאירופה ומקימה בגרמניה חברה משותפת עם ענקית האחזקות דוסמן

החברה המשותפת, Code Blue by Dussmann, תיפתח בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ותיישם בשוק האירופי את מודל המוכנות ומתודת ניהול משברי הסייבר שפיתחה בישראל. בימים אלה משיקה החברה את המטה בפרנקפורט, בו יועסקו עשרות עובדים והיא כבר החלה לפעול להרחבת מעגל לקוחותיה.

קבוצת דוסמן היא חברת אחזקות פרטית, המעסיקה למעלה מ-65,000 עובדים ב-21 מדינות ועיסוקה המרכזי הוא מתן שירותי A-Z לחברות גדולות. בין יתר השירותים שקבוצת דוסמן מציעה: אבטחה והגנה, ניהול חוות שרתים ואחזקת מבנים. שילוב יכולות Code Blue במסגרת סל השירותים שמעניקה קבוצת דוסמן ללקוחותיה הוא מרכיב ייחודי בשוק האירופי ומנוע צמיחה עתידי בעבור שתי החברות. מטרת המיזם לספק מעטפת הגנה ומוכנות לקבוצה ולמעגל לקוחותיה, ולהמשיך להרחיב את פעילותה במדינה וביבשת.

עם למעלה מ-100,000 אירועי סייבר בשנה ונזק מצרפי של למעלה מ-200 מיליארד יורו, כלכלת גרמניה היא אחת מהכלכלות הפגיעות בעולם הסייבר. על הרקע הזה, ועם התעצמות האיומים הגיאופוליטיים והאזוריים, זיהתה קבוצת דוסמן את הצורך האסטרטגי למשק הגרמני, והיא מצאה עניין בטכנולוגיה הישראלית ובמוניטין והמתודה של קוד בלו למוכנות וניהול משבר.

ל-Code Blue הישראלית, ניסיון מצטבר בניהול משברי סייבר באירופה ובישראל להגנה על תשתיות קריטיות. היא הוקמה כמיזם משותף של רפאל פרנקו, יחד עם קבוצת התקשורת גיתם בהובלת עדו הר טוב, מבעלי הקבוצה. Code Blue פיתחה מודל ייחודי למוכנות וכשירות לחברות וארגונים במשק, מודל הוליסטי לניהול משברי סייבר המשלב צוותי IR, ניהול משא ומתן, חקירה פורנזית, חיבור לגורמים רגולטוריים לצד ניהול התקשורת וניהול המוניטין.

מייסד ומנכ"ל Code Blue, רפאל פרנקו: "אנו גאים לעמוד בראש החברה הישראלית הראשונה לניהול משברים המרחיבה את פעילותה בהיקפים כאלו מחוץ לישראל. ברקע הגידול באירועי הסייבר באירופה, זיהתה קבוצת דוסמן את המודל הייחודי שפיתחנו ב-Code Blue וכך נולד שיתוף הפעולה הזה שנועד לספק חומת הגנה עבורה ועבור לקוחותיה. במציאות הנפיצה של היום הן בזירה העסקית הן הגאופוליטית - יותר ויותר ארגונים, חברות ומדינות מבינים את הצורך האסטרטגי של מוכנות וניהול מיטבי של הזירה הזו, ולכן אני משוכנע שזוהי רק ההתחלה בתהליך ההתרחבות שלנו ביבשת. מוניטין האיכות הגרמני של ענקית האחזקות דוסמן פוגש את החדשנות והיצירתיות הישראלית כדי להביא בשורה חדשה בשוק הסייבר האירופי."

וולף דיטר אדלוך, מנכ"ל קבוצת : Dussmann"אתגרי אבטחת הסייבר מעסיקים אותנו מאוד ורק ימשיכו להעסיק עוד ועוד, Code Blue by Dussmann תשלב את הידע הנרחב בשירותי האבטחה המגוונים של קבוצת דוסמן עם המומחיות הייחודית שצברה קוד בלו הישראלית בניהול משברי סייבר."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il