TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נוטניקס דיווחה על תוצאות הרבעון הרביעי והשנה הפיסקלית 2023

צמיחה של 18% בהכנסות השנתיות ל- 1.86 מיליארד דולר
נוטניקס (נאסד"ק: NTNX), המובילה בתחום הענן ההיברידי וריבוי עננים, הציגה את התוצאות הכספיות של החברה לרבעון הרביעי ולשנה הפיסקלית 2023, אשר הסתיימה ב-31 ביולי 2023. הכנסות החברה בשנה הפיסקלית הגיעו לסך של 1.86 מיליארד דולר, עליה של 18% בהשוואה לשנה שעברה. חיובי ACV (ערך חוזים שנתי) צמחו ב- 27% ל- 956.8 מיליון דולר בהשוואה ל- 756.3 מיליון דולר. ה- ARR (היקף הכנסות מחזורי שנתי) צמח בשיעור של 30% ל- 1.56 מיליארד דולר בהשוואה ל- 1.2 מיליארד דולר בשנה שעברה. נוטניקס השיגה תזרים מזומנים של 207 מיליון דולר הפיסקלית בשנת 2023. הרווח התפעולי הנקי שלא על פי GAAP, הגיע ל- 161 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 87.2 מיליון דולר בשנה שעברה.
במהלך הרבעון הרביעי השיגה נוטניקס היקף מכירות של 494.2 מיליון בהשוואה ל- 385 מיליון דולר בשנה שעברה, עלייה של 28%. 500 מותגים חדשים הצטרפו למערך הלקוחות של החברה במהלך הרבעון הרביעי. חיובי ACV (ערך חוזים שנתי) במהלך הרבעון צמחו ב- 44% ל- 279 בהשוואה ל- 193.2 מיליון דולר בשנה שעברה. הרווח התפעולי הנקי שלא על פי GAAP ברבעון הרביעי הגיע ל- 63.6 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 37.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
נוטניקס דיווחה לאחרונה על כמה מהלכים אסטרטגיים בחברה:
• הכריזה על תוכנית רכישה חוזרת של מניות: נוטניקס הודיעה כי מועצת המנהלים שלה אישרה רכישה חוזרת של עד 350 מיליון דולר ממניותיה הרגילות מסוג A, דבר המביע את אמון החברה במגמת הצמיחה שלה.
• סיסקו ונוטניקס חתמו על שותפות אסטרטגית גלובלית במטרה לאפשר טרנספורמציה לריבוי עננים היברידי בצורה פשוטה יותר
• נוטניקס השיקה פתרון חדש: GPT-in-a-Box: הפתרון החדש מספק תשתית בינה מלאכותית ומאיץ את דרכם של הלקוחות ל-GPT ו-LLM, תוך מתן אפשרות לארגונים לשמור על הנתונים שלהם
"הרבעון הרביעי שלנו חתם את השנה הפיסיקלית שלנו שהראתה מגמת צמיחה בריאה ואיכותית משנה לשנה ושיפורים חדים משנה לשנה ברווחיות ובתזרים המזומנים החופשי", אמר ראג'יב רמאסוואמי, נשיא ומנכ"ל נוטניקס העולמית. "הביצועים העקביים שלנו במהלך השנה על רקע מאקרו לא ודאי הוא עדות ליתרונות של מודל המנויים שלנו, כמו גם לערך שהלקוחות שלנו רואים בפלטפורמת הענן של נוטניקס בזמן שהם מחפשים מודרניזציה של מערכות ה-IT שלהם ויישום היברידי של דגמי הפעלה במולטי-קלאוד."
"תוצאות שנת הכספים 2023 שלנו הוכיחו איזון טוב בין צמיחה ורווחיות וחיזקו עוד יותר את המאזן שלנו", אמר רוקמיני סיברמן, סמנכ"ל הכספים של נוטניקס העולמית. "בשילוב עם פרסום הרווחים שלנו, אנו שמחים להודיע ​​כי מועצת המנהלים שלנו אישרה רכישה חוזרת של עד 350 מיליון דולר מהמניות שלנו, שאנו רואים בה שיקוף של אמון בהזדמנות השוק ארוכת הטווח של החברה ובהשקתה פיננסית."
אודות נוטניקס
Nutanix הינה מובילה עולמית בפתרונות ענן וחלוצה בפתרונות תשתית Hyperconverged, מה שהופך עננים לשקופים ומשחרר לקוחות להתמקד בפעילויות העסקיות שלהם. ארגונים ברחבי העולם משתמשים בנוטניקס כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל יישום בכל מקום בסביבות ריבוי העננים ההיברידיות שלהם. למידע נוסף באתר www.nutanix.com או עקוב אחרינו ברשתות החברתיות @nutanix.
לפרטים נוספים- ליאור עובדיה 052-3632313 – lior@allmedia.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il