TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טונדו מדווחת על המשך מימוש מוצלח של התוכנית האסטרטגית:

הכנסות למחצית ראשונה של 2023 עמדו על 9.7 מיליון שקל – מעל הערכות המקדמיות, וצמיחה של 180% בהשוואה לתקופה מקבילה
הכנסות במחצית הראשונה של 2023 הן בהיקף גבוה יותר מכל ההכנסות השנתיות של שנת 2022

הרווח הגולמי של החברה עלה פי 3 והסתכם ב-3.1 מיליון שקל ושיעורו עלה ל-32.1%

במועד התוצאות המקדמיות תחזית ההכנסות השנתית עודכנה כלפי מעלה, לסך של כ-20 מיליון שקל– החברה מאשררת תחזית זו המשקפת צמיחה של 125% בהשוואה לשנת 2022

לאחד מועד הדוח, נחתם מזכר הבנות אסטרטגי לשותפות בשוק האמריקאי תמורת השקעה הונית של 25 מיליון דולר (כ-90 מיליון ש"ח) בחברה בת, כשמתוך סכום זה 5 מיליון דולר (כ-18 מיליון שקל יועברו לטונדו מייד עם סגירת ההשקעה

במהלך המחצית הראשונה של 2023 התקבלה הזמנת רכש ראשונה בהיקף של 31 מיליון שקל בפרויקט נתיבי ישראל, במסגרתו החברה צפויה לספק פתרונות טכנולוגיים שונים בהיקף של כ-50 מיליון שקל, עם אפשרות הגדלה בהזמנות נוספות

גיא סעדי, מנכ"ל וממייסדי טונדו סמארט מסר: "מגמת הצמיחה בהיקפי הפעילות של החברה והתחזית החזקה לשנת 2023 מעידים יותר מכל על המובילות הטכנולוגית ופוטנציאל ההתפתחות האדיר של טונדו. אנו מאמינים שעם הידע והניסיון הרב שאנו מביאים, נוכל להמשיך להיות שחקן משמעותי בפרויקטי תשתיות חכמות הן בשוק המקומי והן בשווקים בינלאומיים.

לאחר מועד הדוח חתמנו על מזכר הבנות אסטרטגי לשותפות בשוק האמריקאי. במסגרת ההסכם, קרן השקעות אמריקאית, המתמחה בתשתיות חכמות ובעלת הסכם שיתוף פעולה עם אחת מחברות הסיבים האופטיים הגדולות בארה"ב, תשקיע בחברת בת, הפונה לשוק האמריקאי, כ-25 מיליון דולר, מתוכם יועברו לטונדו מייד לאחר סגירת ההשקעה כ-5 מיליון דולר. ההסכם מהווה הכרה ממשית ביכולת הטכנולוגית המתקדמת של החברה ובפוטנציאל הגדול שקיים בשוק בארה"ב לפתרונותיה. אנו רואים בו פריצת דרך מסחרית ושת"פ עם שחקן אסטרטגי בארה"ב - מימושו לא רק יתרום להיקפי הפעילות שלנו ולצמיחה מהירה, אלא יימצב אותנו כשחקן בינלאומי מוביל תוך הנחת התשתית לפעול גם בשווקים נוספים."

טונדו סמארט, העוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה ומשלבת אותם על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי, מדווחת על תוצאות למחצית הראשונה של 2023. התוצאות משקפות צמיחה חזקה בהכנסות ושיפור ברווחיות.

בתקופת הדוח החלה החברה במימוש פרויקט הדגל של החברה – פרויקט נתיבי ישראל, במסגרתו צפויה החברה לספק מעל 106 אלף בקרים לפריסה בכבישים בין-עירוניים בכל רחבי הארץ, בהיקף צפוי של מעל 50 מיליון שקל – הכנסות נוספות עשויות להתקבל כתלות בהרחבת הפרויקט.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2023 הסתכמו לכ-9.7 מיליון שקל, מעבר להערכות המקדמיות של החברה, ומשקפות עליה של 180% ביחס להכנסות של 3.45 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות במחצית הראשונה גבוהות יותר מכל הכנסות החברה בשנת 2022 שהסתכמו לכ-8.9 מיליון שקל.

במועד התוצאות המקדמיות, העלתה החברה את תחזית ההכנסות השנתית מ-18 מיליון שקל לכ- 20 מיליון שקל, צמיחה של 125% ביחס לשנת 2022 – כעת החברה מאשררת תחזית זו לאור המשך מימוש הפרויקטים השונים.

הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2023 עלה פי 3 והסתכם לכ-3.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2023 עלה ל-32.1%, בהשוואה לשיעור של 30.1% בתקופה המקבילה אשתקד.

נכון למועד הדוח החברה מממנת את עצמה ממקורותיה העצמאיים באמצעות הכנסות ממכירת מוצרים ושירותים, וכן באמצעות הלוואות ממשקיעים פרטיים, לרבות בעלי מניות/בעלי שליטה, גיוס הון פרטי שבוצע, קופת מזומנים בהיקף של כ-1.7 מיליון שקל ושיקים מעותדים בסך 4.4 מיליון שקל.


הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה בארה"ב:

לפני כחודש, דיווחה טונדו על חתימת מזכר הבנות פורץ דרך לשת"פ עם שחקן אסטרטגי בארה"ב – במסגרת ההסכם, הצפוי להיות מושלם עד סוף השנה, קרן השקעות אמריקאית המתמחה בתשתיות חכמות תקים עם טונדו מיזם משותף לצורך ייצור, שיווק ומכירה של פתרונות החברה בארה"ב.

קרן ההשקעות תשקיע בחברת הבת סכום של 25 מיליון דולר (כ-90 מיליון ש"ח) תמורת 45% בחברת הבת, וללא דילול בעלי המניות בחברה. טונדו תחזיק בחברת הבת 55% ותעניק לה, בתמורה ל-5 מיליון דולר (כ-18 מיליון ש"ח), רישיון בלעדי לשימוש בטכנולוגיה של החברה לטובת הפעילות בארה"ב. שווי חברת הבת נקבע על 55.5 מיליון דולר אחרי הכסף (כ-200 מיליון שקל).

כמו כן, ההסכם כולל אפשרות להתרחב לשווקים נוספים בדמות זכות סירוב ראשונה לקרן בכל הנוגע לשיווק מוצרי החברה בקנדה ו/או בריטניה, בכפוף להתקשרות בהסכם חדש וביצוע השקעה נוספת מצד הקרן.

יצויין כי הקרן, שכאמור מתמחה בתשתיות חכמות ומקדמת השקעות בחברות נוספות בעלות ערך סינרגטי רב לפעילות החברה, מחזיקה בהסכם שיתוף פעולה עם אחת מחברות הסיבים האופטיים הגדולות בצפון אמריקה, אשר עובדת עם מספר רב של רשויות מקומיות בארה"ב, ומשכך תוכל לסייע בשיווק פתרונות החברה לאותם לקוחות. טונדו ביצרה את מעמדה כמובילת שוק בישראל ונערכת למנף את השותפות על מנת לממש את תכניות העבודה והפיתוחים החדשניים שלה בקצב מואץ.

מהפכת הערים החכמות מצויה בראשית דרכה, הטכנולוגיה פורצת הדרך של טונדו בשילוב יכולות AI מתקדמות, תסייע ללקוחותיה להשיג שיפור תפעולי, התייעלות אנגרטית וחסכון כספי, תוך שיפור השירות שהן מעניקות לאזרח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il