TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נוטניקס משיקה פתרון חדש: GPT-in-a-Box


ירון כהן - צילום ניב קנטור
הפתרון החדש מספק תשתית בינה מלאכותית ומאיץ את דרכם של הלקוחות ל-GPT ו-LLM, תוך מתן אפשרות לארגונים לשמור על הנתונים שלהם
נוטניקס, מובילה עולמית בתחום מחשוב מרובי עננים היברידיים, הכריזה על Nutanix GPT-in-a-Box, פתרון ללקוחות המעוניינים להזניק יכולות בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה חדשניות (ML) תוך שמירה מלאה על הנתונים שלהם. הפתרון החדש שמציעה החברה הוא פלטפורמת בינה מלאכותית full-stack software-defined , הכוללת שירותים שיסייעו לארגונים להגדיל ולהגדיר תשתית חומרה ותוכנה המתאימה לפריסת קבוצה מאוחדת של מודלי שפה גדולה (Large Language Models -LLMs) תוך שימוש ב-AI המוביל בקוד פתוח ומסגרות MLOps בפלטפורמת הענן של נוטניקס. פתרון זה מאפשר ללקוחות החברה לרכוש בקלות תשתית AI המוכנה ולשלב בינה מלאכותית יוצרת בדאטה באתרים שלהם.
ארגונים רבים מתלבטים כיצד לנצל במהירות, ביעילות ובבטחה את היתרונות של יישומי בינה מלאכותית ולימוד מכונה, במיוחד במקרים בהם לא ניתן להריץ את ה- AI בענן ציבורי בשל דרישות לריבונות נתונים, תאימות ושמירה על הפרטיות.
מקרי מבחן חדשים צצים מדי יום כאשר ארגונים מחפשים למנף את יכולות ה AI כדי לשפר את מערך שירות הלקוחות שלהם, פרודוקטיביות המפתחים, היעילות התפעולית ועוד. מתמלול אוטומטי של מסמכים פנימיים, לחיפוש מהיר של תוכן מולטימדיה וניתוח אוטומטי, ארגונים רבים רואים את ההזדמנות ב AI אך נאבקים בחששות הולכים וגוברים בנוגע תאימות לרגולציה ודאגות לפרטיות. בנוסף, ארגונים המעוניינים לבנות תשתית/פתרון לטובת המוכנות לבינה מלאכותית, אך מתקשים לעתים קרובות בתכנון כיצד לתמוך בצורה הטובה ביותר במנהלני לימוד מכונה (ML) ובמדעני נתונים, בעוד שעלויות בהשקעה גדולות בבינה מלאכותית גורמת לארגונים לעצור באסטרטגיית ה-AI וה-ML שלהם.
פתרון GPT-in-a-Boxשל נוטניקס מספק תשתית AI מוכנה לשימוש בשליטה מלאה על ידי הארגון עבור מימוש בקצה (Edge) או בליבת מרכז הנתונים ומאפשר לארגונים להפעיל ולהתאים מודלים של AI ו-GPT תוך שמירה על שליטה על הנתונים שלהם. נוטניקס מספקת חבילה שלמה ומלאה הכוללת הגנה ושמירה על נתונים בפלטפורמות בינה מלאכותית.
"עזרה ללקוחותינו להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפניהם בתחום ה-IT היום, היא הליבה של מה שאנחנו עושים", אומר ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בחברת נוטניקס ישראל, יוון, טורקיה, וקפריסין. "נוטניקס מפתחת ומשווקת פתרונות העונים לאתגרים הקיימים כיום בסביבת ריבוי עננים, כאשר המורכבות הולכת וגוברת של סביבה מרובת עננים, ועד אתגרי הגנה על נתונים, וכעת אנו מכריזים על פתרונות AI תוך שמירה על שליטה על הגדרות פרטיות הנתונים והתאימות לדרישות הרגולציה".
לדברי כהן, "פתרון GPT-in-a-Boxשל נוטניקס הוא מערכת בינה מלאכותית עשירה ביכולות אשר מטרתה לפתור את האתגרים המרכזיים איתם מתמודד הארגון תוך שילוב כלי בינה מלאכותית באופן שיעזור לארגון להזניק חדשנות יצירתית בתחום."
אודות נוטניקס
Nutanix הינה מובילה עולמית בפתרונות ענן וחלוצה בפתרונות תשתית Hyperconverged, מה שהופך עננים לשקופים ומשחרר לקוחות להתמקד בפעילויות העסקיות שלהם. ארגונים ברחבי העולם משתמשים בנוטניקס כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל יישום בכל מקום בסביבות ריבוי העננים ההיברידיות שלהם. למידע נוסף באתר www.nutanix.com או עקוב אחרינו ברשתות החברתיות @nutanix.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il