TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בריינסוויי ממשיכה להתרחב באסיה פסיפיק‎


בריינסווי
מרחיבה את בסיס ההתקנות של החברה ל-16 מערכות Deep TMS™, כולל חמש מערכות נוספות אשר יותקנו ברבעון הנוכחי
בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מודיעה היום על התרחבות בזמינות הטיפול בטכנולוגיית Deep TMS™ בטאיוואן. ההספקה האחרונה לגאוגרפיה חשובה זו, מרחיבה את בסיס ההתקנות של החברה ל-16 מערכות Deep TMS™, כולל חמש מערכות נוספות אשר יותקנו ברבעון הנוכחי.

"מעל 260 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים מדיכאון. מקובל להעריך כי כמחצית מהסובלים מהמחלה אינם מגיבים לטיפול התרופתי הראשון, וכי כשליש מהחולים לא מוצאים מענה קונבנציונלי לסבלם כלל. משימתה של בריינסוויי היא לשפר את בריאותם ולשנות את חייהם של אותם חולים, על ידי הרחבת הגישה לטיפול ב-Deep TMS בעולם, במיוחד עבור מטופלים שעמידים לטיפול וזקוקים בדחיפות לעזרה", מסר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. "התרחבות שלנו בטאיוואן מהווה צעד חשוב בהבטחה שלחולים הסובלים מדיכאון, ללא קשר למיקומם הגאוגרפי, תהיה גישה לטיפול אפקטיבי, לא-תרופתי, לו הם זקוקים."

בריינסוויי חברה לקבוצת Unison Healthcare בכדי לשפר אסטרטגית את הגישה והמודעות ל- Deep TMSבשוק הטאיוואני. Unison עובדים בצמידות עם בתי חולים מרכזיים, קליניקות ומובילי דעה, על מנת להבטיח שאף חולה לא יסבול שלא לצורך, ממצב בריאותי בו Deep TMS יכולה לספק אופציית טיפול מעשית ויעילה. מאמצים אלו הביאו לאימוץ מהיר של הטכנולוגיה והטיפול ברחבי המדינה.

"אנו גאים לשתף פעולה עם בריינסוויי בהבאת טיפול חשוב ולא פולשני לאזרחי טאיוואן, אשר זקוקים נואשות לאפשרויות טיפול במקרים של עמידות לדיכאון מז'ורי," מסר מר. שי ווי-לון, מנכ"ל קבוצת Unison Healthcare. "ישנם כ-1.5 מיליון מטופלים הסובלים מדיכאון בטאיוואן. עבור אלו העמידים לתרופות, הטיפול ב- Deep TMS מספק אפשרות ייחודית לא-תרופתית להקלת הסימפטומים של מצבם הנפשי הקשה."

"למרות מערכת בריאות מפותחת היטב, לחלק ניכר מחולי הדיכאון בטאיוואן עדיין אין גישה לטיפול הולם. על מנת לסייע בצמצום תופעה זו, קבוצת Unison Healthcare יזמה תוכנית צדקה לתמיכה בבריאות הנפש, בשיתוף פעולה עם אנשי רפואה מסורים, כדי לסייע לחולים הסובלים מדיכאון מז'ורי, לקבל חינם את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום, כולל Deep TMS."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il