TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

באפ טכנולוגיות משיקה כרטיס אשראי לגיימרים בשיתוף עם ישראכרט


עילי דה בר. צילום אילן ספירא
הכרטיס, יאפשר למחזיקיו לצבור נקודות בכל קנייה מזכה וליהנות מהטבות ייחודיות ברכישת מוצרי גיימינג
חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון נאמנות לגיימרים ברחבי העולם, משיקה בישראל, בשיתוף עם ישראכרט וחברת ויזה העולמית, את כרטיס האשראי הראשון מסוגו לגיימרים ומועדון לקוחות, תחת המותג Buffpay. כרטיס האשראי מלווה בתוכנית נאמנות ייעודית המאפשרת, בין היתר, להפוך רכישות לנקודות ונקודות להטבות בקניית מוצרים וגם ניתנת האפשרות לבחירת נראות הכרטיס מבין 5 עיצובים ייחודיים.

כרטיס ה-Buffpay, מתפקד ככרטיס אשראי חוץ בנקאי לכל דבר ועניין והוא מאפשר לחברי מועדון Buffpay לבצע רכישות בחנויות בארץ ובחו"ל וכן למשוך כספים מכספומטים. חברי המועדון יוכלו ליהנות מצבירת נקודות והטבות מיוחדות שאותן הם יוכלו לממש בחנות אונליין חדשה שהוקמה עבור המועדון, בין היתר במוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשבים, מוצרי גיימינג, גאדג'טים, ומוצרים דיגיטאליים הקשורים למשחקים כמו סקינים, מנוי/הנחה לשירותים כמו STEAM, XBOX GAMEPASS ועוד.

כרטיס האשראי, המיועד לגילאי 18 ומעלה, מציע הטבות מיוחדות למצטרפים, ביניהן: שנה ראשונה ללא דמי כרטיס, אפשרות להשתתף ב-TOPCASH תוכנית קאש-בק ייחודית, צבירת נקודות Buffpay על כל רכישה מזכה, מסגרת אשראי חוץ בנקאית, צבירה מואצת עד פי 5 של נקודות בעת רכישת מוצרי גיימינג, קניות חו"ל ומוצרים בחנות המועדון, ועוד. בנוסף, למצטרפים חדשים ישנן הטבות חד פעמיות כמו 150 שקל הנחה לקניית מוצרי גיימינג בחנות המועדון, חודש ראשון ללא עלות ל-PC Game Pass ו- 30 שקל הנחה לקניות באתר EXON.

בנוסף, חברי המועדון יוכלו בעתיד להנות מעולם שלם של אירועים, מפגשים עם משפיענים וגיימרים, פעילויות שונות, אופציה להתחרות ראש בראש מול הגיימרים הגדולים בארץ וחוויות בלעדיות נוספות.

לאחר הנפקת הכרטיס ושימוש ראשון, לקוחות יקבלו 10 נקודות מתנה לצבירה שישמשו לרכישה בחנות. כמו כן, צבירת הנקודות תלויה בהיקף הוצאות הלקוח, כשעל רכישות של מוצרי גיימינג ואלקטרוניקה (בחנויות שמסווגות ככה על ידי חברות הסליקה), או בחנויות מחו"ל אשר גובות במטבע חוץ (אמזון, עלי-אקספרס, וכד') צוברים יותר נקודות.

חשוב לציין, כי נקודות ה-Buffpay הן שונות מנקודות ה-Buff Points אשר נצברות בזמן משחק בהתאם לביצועים של המשתמשים (תוך שימוש בפלטפורמת החברה). ניתן יהיה להמיר נקודות Buff לנקודות Buffpay ולא הפוך.

"אנחנו שמחים ונרגשים להשיק את כרטיס האשראי הראשון בארץ לגיימרים יחד עם שותפה מובילה כישראכרט", אומר עילי דה-בר מנכ"ל באפ טכנולוגיות, "BUFF מתמחה ביצירת ערך לגיימרים, וכרטיס האשראי הוא נדבך נוסף בסל הפתרונות של BUFF המיועד בשלב זה לקהל הישראלי בלבד. אנו מזהים קהל יעד פוטנציאלי של מאות אלפי לקוחות שגיימינג הוא תחביב שלהם והתאמנו את המועדון הזה במיוחד בשבילם. אנו מאמינים כי ביחד עם ישראכרט נוכל להביא את מועדון הלקוחות הראשון בארץ הפונה לקהל הגיימרים, הצעיר ברובו, להישגים מדהימים".

אפרת לייזר, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט: "אנו שמחים להשיק עם באפ טכנולוגיות את כרטיס האשראי הראשון מסוגו לגיימרים, שיתן להם מענה ייעודי : צבירת נקודות על כל הוצאה בכרטיס, כולל על משחקי אונליין, תגמול נקודות ויצירת שיתופי פעולה עם מותגים בעלי זיקה לעולם הגיימינג. לישראכרט למעלה מ-25 מועדונים המותאמים לאופי השונה של כל קהל, ישראכרט תמשיך לייצר מוצרים ושירותים מתקדמים בעלי ערך מוסף רלוונטי״.

באפ פועלת ותפעל לשיווק המועדון באמצעות קמפיינים דיגיטליים שונים במהלך השנה, במדיות החברתיות וביוטיוב. הקמפיינים יהיו בהשתתפות משפיענים בתחום הגיימינג. הקמפיין הראשון יעלה לפני תקופת החגים עם הטבות ייחודיות ויציג את ייחודיות המועדון לציבור.

אודות חברת באפ טכנולוגיות
באפ טכנולוגיות הפועלת בתחום הגיימינג, פיתחה פלטפורמה ליצירה וניהול של מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו. הפלטפורמה, הנתמכת במובייל ובדסקטופ, פועלת ברקע ואינה מפריע למשתמשים המשחקים. בין המשחקים הנתמכים על-ידי הפלטפורמה: פורטנייט,League of Legends, Valorant, ועוד. בבסיס מועדון הלקוחות עומדת תכנית נאמנות המופעלת על-ידי החברה, שמטרתה לתגמל את משתמשי הפלטפורמה באמצעות הענקת נקודות נאמנות עבור הישגיהם ומשך השימוש במשחקי וידאו תוך שימוש בפלטפורמה.
החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עילי דה-בר (CEO), אופיר גרטנר (CRO) ואופיר שרעפי. החברה הינה חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בת"א, משרדיה בהרצליה.

אודות ישראכרט
קבוצת ישראכרט הינה קבוצת כרטיסי האשראי המובילה והגדולה בישראל ופועלת בעיקר בתחומי ההנפקה, הסליקה והמימון. ישראכרט מחזיקה בנתחי שוק גבוהים משמעותית ממתחרותיה לאורך זמן בתחומי ההנפקה והסליקה וצומחת בתחום האשראי הצרכני והמסחרי. לקבוצה כ-4.5 מיליון כרטיסי אשראי פעילים של המותגים: ישראכרט, MasterCard, Visa ו-American Express (בלעדיות בישראל). בתחום הסליקה – הקבוצה מעניקה שירותי סליקה למרבית בתי העסק הסולקים בישראל. בתחום האשראי החברה מעניקה אשראי צרכני ומסחרי בהיקף של כ-8.3 מיליארד ש"ח וכן מנהלת את מועדוני הצרכנות הגדולים והמובילים בישראל עם הצעות ערך משמעותיות ללקוחות ולשותפים. בתפקיד יו״ר מכהנת תמר יסעור ובתפקיד מנכ"ל מכהן רן עוז.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il