TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Ai-Media תשיק פתרון כתוביותמבוסס בינה מלאכותית


Ai-Media, נרגשת להכריז על נוכחותה ב- BroadcastAsia בסינגפור, שם תחשוף את פתרון הכתוביות האוטומטי פורץ הדרך LEXI 3.0 שלה לשוק האסייתי.
, המובילה בפתרונות כתוביות חיות, תמלול ותרגום מונחי טכנולוגיה, נרגשת להכריז על נוכחותה ב- BroadcastAsia בסינגפור, שם תחשוף את פתרון הכתוביות האוטומטי פורץ הדרך LEXI 3.0 שלה לשוק האסייתי.

LEXI 3.0, שהושקה בעבר לשוק בצפון אמריקה בתערוכת NAB 2023, היא הגרסה החדשה והמשופרת של פתרון הדגל של Ai-Media לכתוביות אוטומטיות. LEXI 3.0, המבוסס על ידי בינה מלאכותית, הוא פתרון הכתוביות האוטומטי המדויק והמתקדם ביותר בעולם, המספק תוצאות המתחרות בכתוביות אנושיות בשבריר מהעלות.

במהלך BroadcastAsia, Ai-Media תציג גם את המגוון המקיף שלה של טכנולוגיית כתוביות המתהדרת בשילוב חלק עם LEXI 3.0. בין המוצרים המוצגים נמצא LEXI Viewer החדש, מכשיר HD-SDI חדשני המאפשר למארגני אירועים לשפר את הנגישות ללא מאמץ על ידי הזרמת כתוביות לתצוגות במקום.

בנוסף, Ai-Media תדגיש את מגוון מקודדי הכתוביות שלה המבטיחים הפצה באיכות גבוהה של אודיו ווידאו באמצעות רשת הענן iCap שלה, רשת אספקת הכתוביות הגדולה והמאובטחת ביותר בעולם. זה כולל את iCap Alta, מקודד ה- IP המוביל בתעשיית השידור המספק זרימות עבודה וירטואליות יעילות עבור MPEG-TS ו- SMPTE-2110. Ai-Media תציג גם את iCap Encode Pro, מקודד HD-SDI המהימן על ידי רשתות טלוויזיה גדולות ברחבי העולם המציע עלות תפעול נמוכה ותצוגה בהשהיה נמוכה.

BroadcastAsia יתקיים בין ה-7 ל-9 ביוני ב-Singapore EXPO בסינגפור. המשתתפים יכולים לפגוש את צוות Ai-Media ולגלות את מגוון פתרונות כתוביות השידור מקצה לקצה בביתן 6C3-08 באולם 6.

סמנכ"ל המכירות של Ai-Media, ג'יימס וורד, אמר: "אנו נרגשים להשיק את LEXI 3.0 לשוק APAC. טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית יוצרות יעילות תפעולית וחיסכון בעלויות באינספור תעשיות, ועם Lexi 3.0 זה לא שונה. LEXI 3.0 מספק באופן עקבי דיוק של מעל 98%, עומד בכל דרישות הרגולציה העולמית, מאפשר ללקוחות להגדיל את טווח ההגעה שלהם ויש לו חיסכון בעלויות של כ -80% לעומת כתוביות אנושיות. אנו יכולים גם למנף את עשרות שנות הניסיון שלנו בשידור כדי להבטיח שפתרונות הכתוביות שלנו ניתנים לפעולה הדדית בזרימות עבודה, תקני וידאו ואזורים שונים".

אודות Ai-Media
חברת הטכנולוגיה Ai-Media, שנוסדה באוסטרליה בשנת 2003, היא מובילה עולמית באספקת פתרונות כתוביות, תמלול ותרגום חיים ומוקלטים באיכות גבוהה. החברה מסייעת לגופי השידור, הארגונים והסוכנויות הממשלתיות המובילים בעולם להבטיח כתוביות מדויקות, מאובטחות וחסכוניות באמצעות פתרון הכתוביות האוטומטי LEXI המופעל על בינה מלאכותית. כתוביות LEXI מועברות למיליוני מסכים ברחבי העולם באמצעות מגוון מקודדי הכתוביות של Ai-Media ורשת הענן iCap שלה - רשת אספקת הכתוביות הגדולה והמאובטחת ביותר בעולם. ברחבי העולם, Ai-Media מספקת 8 מיליון דקות של מדיה חיה ומוקלטת מדי חודש. Ai-Media נסחרת בבורסה האוסטרלית (AIM). למידע נוסף, אנא בקרו באתר Ai-Media.tv.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il