TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מניית חנן מור לקראת התאוששות?


חנן מור צילום אייל טואג
מניית חנן מור, שחוותה ירידה של 35% מתחילת השנה, מראה סימנים של עלייה מחודשת עם עלייה של 23% לאחרונה מתחילת החודש. את העלייה הזו בהיקפי המסחר ניתן לייחס לאישור התוכנית השאפתנית של חנן מור לפרויקט שדה דב שאושרה בחמישי האחרון בוועדה המקומית.
מניית חנן מור, שחוותה ירידה של 35% מתחילת השנה, מראה סימנים של עלייה מחודשת עם עלייה של 23% לאחרונה מתחילת החודש. את העלייה הזו בהיקפי המסחר ניתן לייחס לאישור התוכנית השאפתנית של חנן מור לפרויקט שדה דב שאושרה בחמישי האחרון בוועדה המקומית. הפרויקט שאפתני שיכלול בניית 458 דירות, מלון בוטיק, שטחי מסחר הפונים לרחוב ומגדל בולט בן 39 קומות.

בספטמבר האחרון פרסם לידר שוקי הון, המלצת קנייה במחיר יעד של 75 ₪ המלצת קניה אשר התבססה על המסלול החיובי של התבגרות החברה פרויקטים, שמקרבים אותה בהדרגה לרווחיות. לידר כמו כן פרסמו כי לפרויקט שדה דב תהיה השפעה על מאזנו של חנן מור בתקופה הקרובה.

האמון בסיכויים של חנן מור מתחזק עוד יותר על ידי פעולות שנעשו לאחרונה על ידי גורמים בשוק. במהלך הרבעון הרביעי של 2022 ביצעה קרן ספרה, אחת מקרנות הגידור הגדולות בישראל, ובעלת עניין בחברה, אשר הגדילה את האחזקות בהיקף של כ-12 מיליון שקל. כמו כן, גם דירקטורים ומנהלי החברה, שאינם נמנים עם בעלי השליטה, הוכיחו את אמונתם בעתידו של חנן מור ברכישת ניירות ערך בשבועות האחרונים. השקעות אלו של אנשי מפתח בתעשייה מדגישות את האמונה בפוטנציאל של חנן מור לצמיחה משמעותית והמשך הצלחה.

צירופו של דוד זבידה לצוות של חנן מור מגדיל עוד יותר את פוטנציאל ההצלחה של החברה. זבידה, שהודח לאחרונה כמנכ"ל מבנה לאחר כהונה בת שמונה שנים, מביא שפע של מומחיות וניסיון לפעילות הנדל"ן של חנן מור. מעורבותו בפרויקט שדה דב, כפי שפורסם בכלכליסט, מסמלת התפתחות משמעותית עבור חנן מור, המגבשת את מעמדו כשחקן בולט בענף.

מומחים בשוק הנדל"ן מכירים בהשפעה החיובית שתהיה לצירופו של זבידה על פעילותו של חנן מור. הם מציינים כי ניסיונו ותובנותיו האסטרטגיות יכולים לתרום משמעותית למסלול הצמיחה של החברה, להרחבת היקף הפרויקטים שלה ולחזק את התוצאות הכספיות שלה. הגעתו של זבידה מגיעה בזמן מכריע כאשר חנן מור מבקש לנצל את המומנטום של פרויקט שדה דב ולבסס עוד יותר את מעמדו בשוק הנדל"ן.

תנופת העלייה האחרונה של מניית חנן מור, יחד עם אישור פרויקט שדה דב והצטרפותו של דוד זבידה לשורות החברה, מציירת תמונה מבטיחה להחלמתו של חנן מור ולהצלחתו העתידית. עם בסיס חזק, פורטפוליו מגוון של יכולות ודמויות מפתח בתעשייה התומכים בצמיחתה.

אין באמור המלצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il