TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מותג הגיימינג ROG ו- ACRONYM משיקות טאבלט חדש ועוצמתי במהדורה מוגבלת


הפרויקט השני בשיתוף הפעולה המתמשך שלה עם ACRONYM® מחברות הציוד והביגוד הטכנולוגי המובילות בעולם,

נקודות מפתח
• ASUS Republic of Gamers x ACRONYM ® : ROG Flow Z13-ACRNM RMT02 ממזג טכנולוגיה מהמעלה הראשונה עם חזון ייחודי לעיצוב חומרה.

• ורסטילי במיוחד: עיצוב חזק, מפרט עוצמתי ומערכת נשיאה משולבת היוצרים מכשיר המשלב פרודוקטיביות גבוהה ויכולות גיימינג, המתאים לכל תרחיש.

• ביצועים עוצרי נשימה:: מעבד Intel® Core™ i9-13900H CPU וכרטיס המסךGeForce RTX® 4070 כוח העיבוד של המחשב הנייד מסוגל להתמודד ללא מאמץ בריבוי משימות ומשחקים.

• הגדרה מחודשת של ניידות ואינטראקציה: ניידות ונשיאה קומפקטית חסרי תקדים, עם דגש על השימוש בפועל, שלדה חזקה, אחיזה יציבה ומעמד ייחודי.

לוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב, 30 במרץ 2023 - ASUS Republic of Gamers (ROG) הכריזה היום על הפרויקט השני בשיתוף הפעולה המתמשך שלה עם ACRONYM® מחברות הציוד והביגוד הטכנולוגי המובילות בעולם, ליצירת ROG Flow Z13-ACRNM RMT02 - טאבלט עוצמתי המפגיש בין אופנה, אמנות, טכנולוגיה,Web3, וגיימינג.

המכשיר זמין למכירה ברחבי העולם החל מה- 3 באפריל 2023, והוא כולל שורה של פיצ'רים ברמה הגבוהה ביותר.

בין היתר, הוא כולל מעבד Intel® Core™ i9-13900H וכרטיס מסך NVIDIA® GeForce® RTX 4070 למחשב נייד. כל הטוב הזה נמצא בתוך שלדה בגודל של טאבלט המעוצבת במטרה לעודד ניידות, נשיאה ושימוש בפועל.

האלומיניום בטאבלט יוצר במיוחד ובהתאמה ייחודית כך שיתרום לחוסן של השלדה. בנוסף אליו, יש מערכת נשיאה משולבת עם עיצוב פורץ הכולל רצועה רב-תכליתית המאפשרת למכשיר להפוך למערכת שידור משלו ומאפשרת שימוש במספר מצבים.


המכשיר כולל גם מחזיקי גומי המספקים אחיזה בכל מצב, והפינות מחוזקות כדי לשמור על הטאבלט מפני חבטות או נפילות בטעות.

ROG x ACRONYM
המייסד השותף של ACRONYM, ארולסון יו, היה מחלוצי תעשיית ההלבשה הטכנית מאז הקמת החברה ב-1994. בעשורים שחלפו מאז, ACRONYM יצרה שורה של עיצובים המוקדשים למיזוג פונקציונליות מתקדמת עם טכנולוגיה פורצת דרך.

בין אם זה בשיתוף פעולה עם Nike ® או BE@RBRICK, כחלק מליין המשחקים Death Stranding, או תחת המותג שלה, ל-ACRONYM יש קבלות ברורות וחזון מוכח בתעשיית ההלבשה.


החברה מחויבת ללקט חומרים מהשורה הראשונה ויצירת עיצובים היפר-פונקציונליים שחורגים מהנורמה. ה- ROG Flow Z13-ACRNM RMT02 הוא המוצר השני בשיתוף הפעולה המתמשך של החברה עם Republic of Gamers.

יו חשף את התלהבותו מהשותפות, ואמר: "הקונספט העיצובי של RMTO2 מביא הצעה חדשה לשולחן. אנו מנסים לדמיין מחדש כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם העולם שסביבם, יחד עם המחשב שלהם, ועושים דברים בדרך חדשה.


החלטנו לשתף פעולה עם Republic of Gamers בעקבות הראש הפתוח של החברה. המהנדסים שלה היו מוכנים לפרוץ נתיבים לא מוכרים, והיה להם את הידע והיכולת לממש את הרעיונות האלה".

כדי לעצב את RMT02, יו הזמין מומחים בעלי ניסיון עיצובי ייחודי לשתף פעולה עם החברה, החל מהמעצב התעשייתי ואמן הקונספט בסרטים עלילתיים פיל סונדרס, הידוע בעיקר תודות לעיצוב החליפה האייקונית של איירון מן. לסונדרס היה חזון חלוצי לפרויקט, בתור מי שהעביר את הקריירה בעיצוב עתידני, הלכה למעשה.

מי שהוביל את הפרויקט היה רוד צ'ונג, המפיק הידוע שחי בלוס אנג'לס ומי שמשתף פעולה כבר שנים עם יו. יחד עם המהנדסים והצוות של ROG, הצוות של יו נכנס לתהליך עיצוב ואב-טיפוס ארוך שנים שאתגר אפילו את המומחיות יוצאת הדופן של ROG.

על העבודה עם צוות ACRONYM אמר שון ין, סגן הנשיא של היחידה העסקית למשחקים ב-:ROG "העבודה עם הצוות שלACRONYM הייתה תהליך של הבנה כיצד אנו יכולים להסתכל על דברים מזווית אחרת, ולהתייחס לחוויות לקוחות מנקודות מבט שונות. ACRONYM לוקחת את העיצוב לרמה חדשה לגמרי של חשיבה כיצד בני אדם מקיימים אינטראקציה ומשתמשים בדברים שסביבם."

גישה זו, ששמה את האדם במרכז, הפכה את ACRONYM לשותפת עיצוב טבעית עבור Republic of Gamers.ROG מחויבת לייצר חומרת גיימינג משובחת שהיא מספיק חזקה לעבודה אך גם למשחק ברמה מקצועית, תוך כדי מתן יכולת להתאמה אישית מספקת כדי שכל גיימר יוכל לבטא את עצמו.

העיצובים של ACRONYM מגלמים באופן עקבי את האמונה שלהם שעיצוב טוב הוא ביטוי לחופש. באמצעות סגנון, כל אחד יכול לשתף את הסיפור שלו בצורה שלו.

ורסטיליות יוצאת דופן
ROG Flow Z13-ACRNM RMT02 הוא חלק מסדרת 2023 Flow של ROG, שמטרתה לאפשר גיימינג רב-תכליתי עם מכשירים דקים במיוחד שיכולים להתאים לכל תרחיש.


מכשיר ה-Flow Z13 היה הפלטפורמה המושלמת עבור ACRONYM ו-ROG כדי לפרוץ את גבולות הורסטיליות הזו ולהרחיב אותה לשימושים אחרים הדורשים עיבוד המוטה לטובת מפרטים ספציפיים וגרפיקה מתקדמת כחלק ממכשיר עם שורה של תפקודים הנמצא ישירות בכף היד.

מערכת הנשיאה המשולבת וכלי האחיזה המייצבים עוזרים לשימוש תוך כדי תנועה, והמעמד המשולב הופך בקלות את RMT02 למחשב נייד מסורתי המושלם לגיימינג, יצירת תוכן או צפייה בתוכן. ניתן להשתמש במעמד גם כאשר המסך נמצא במצב פורטרט, מה שהופך אותו ל- Z13 היחיד שבו אפשר להשתמש ללא ידיים משני הכיוונים.

ביצועים מרהיבים
ROG Flow Z13-ACRNM RMT02 כולל מעבד Intel Core i9-13900H וכרטיס מסך NVIDIA GeForce RTX 4070 Laptop GPU. בנוסף ROG הוסיפה למכשיר מתג MUX ו- NVIDIA Advanced Optimus, יחד עם קיבולת תרמית כוללת של 80 ואט.

מערכתROG Intelligent Cooling תרמה ליצירת תא אדים עם כיסוי של 50% של לוח האם. מאווררים ומתכת נוזלית תורמים ליצירת סביבת קירור של0 dB .


המכשיר תומך ב- XG Mobile ומתאפיין בתצוגת ROG Nebula ביחס תצוגה של 16:10. תכונות אחרות הקשורות לתצוגה כוללות קצב רענון של 165 הרץ, בהירות של 500 ניט ופאנל מסך מגע של 100% DCI-P3 עם Corning® Gorilla® Glass DXC.

המכשיר מצוייד באפשרויות לקישוריות מסוג Type-A, Type-C® ו-microSD. כמו כן הוא מצויד ב- Thunderbolt™ 4 ו-WiFi 6E . יש לו שלדת מתכת CNC והוא תומך בטעינה מהירה של 130 ואט דרך שקע טעינה Type-C.

הדור הבא של ניידות ואינטראקציה
החל מבסיס ROG Flow Z13 ועם שילוב אלמנטים פונקציונליים ופילוסופיית העיצוב של עיצוב הביגוד שלהם,ACRONYM פרצה את גבולות הניידות הקומפקטית של Flow Z13-ACRNM RMT02.


המכשיר מסוגל לעבור ללא מאמץ בין היכולת לתפקד כמו טאבלט מתקדם, מחשב רב עוצמה למשחקים וכלי עבודה יצירתי פשוט ומהיר.

פילוסופיית העיצוב של ACRONYM דוגלת בממשק פתוח, הנותן למשתמש מספר דרכים להתממשק עם המוצר ולהשתמש בו – זו הגישה ב- RMT02.


 מה שמנחה את האלמנטים העיצוביים האלו הוא האופן שבו המכשיר מרגיש בידיו של המשתמש וכיצד הם מעודדים שימוש בתרחישים חדשים.



Flow Z13-ACRNM RMT02 מגיע עם נרתיק ACRONYM מותאם אישית שנועד לאחסן את הסוללה, כבלי החשמל והעט של המכשיר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il