TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

השתלות דנטליות מונחות מחשב במרפאת כללית סמייל באשקלון


במרפאות כללית סמייל. צילום שאטרסטוק
טכנולוגיה המאפשרת השתלת שיניים בהתאמה מדוייקת לפה המטופל, עמידה יותר, חזקה יותר ועם פחות סיכויים לסיכונים וסיבוכים

כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל, מציעה טיפול חדשני של השתלות דנטליות מונחות מחשב.


הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לרופאי השיניים המומחים של כללית סמייל לדייק עד מאוד את תהליך ההשתלה ולהימנע מסיכונים וסיבוכים, תוך הענקת ביטחון למטופלים ותוצאות מיטביות.


השירות ייכנס בשלב ראשון לשתיים מתוך 107 מרפאות הרשת הגדולה בישראל –כללית סמייל הוד-השרון וכללית סמייל אשקלון ברנע.

השתלים הדנטליים משמשים במסגרת טיפולי השיניים המשקמים לשחזור השיניים שאבדו ומעגנים את שחזורי השן שמעליהם - כתרים, גשרים או תותבות.


עד לכניסת התוכנה המנחה את ההשתלה, רופאי השיניים היו ממקמים את השתלים באופן ידני, על סמך צילומי הCT הרנטגני של פי המטופלים.


המיקום הידני היה עלול להוביל לסטייה מהמיקום המדויק, פגיעה בעצבים מרכזיים או בסינוסים ועוד.

הליך ההשתלה הממוחשבת כולל תוכנית טיפולים בהתאמה אישית לכל מטופל, בה מגדירים מבעוד מועד – לפני ההליך הניתוחי, את מיקום השתלים, רוחבם, אורכם וזווית ההכנסה המדויקת ובכך לצפות את התוצאה הסופית מראש – הן מהבחינה השיקומית-פונקצינלית והן מהבחינה האסתטית.

הרופאים מסבירים, כי הטיפול מורכב משלושה שלבים עיקריים:

שלב ראשון: אבחון מדויק - סריקה והדמיה של המשנן (קבוצת כל השיניים בפה) לפני תחילת הטיפולים. לרוב מדובר בצילום סי.טי. (CBCT) או צילומי הדמיה שונים.

שלב שני: תכנון ההשתלה – טרם הניתוח, הרופא או הרופאה המטפלים מתכננים היטב את מיקום השתל, הסוג שלו וכן את גודלו. זאת הם מבצעים באמצעות תוכנת תלת ממד שיודעת לתת תמונה על המשנן לפני ואחרי הטיפול.


התכנון הממוחשב מגדיל את רמת הדיוק בהחדרת השתל, מקטין את הסיכון בפגיעה ברקמות הרכות ובכלי הדם באזור, מקצר את זמן ההשתלה ואת תהליך הריפוי ומסייע בקביעת ההליך באופן שיבטיח שיקום תקין ואסתטי.

שלב שלישי: הליך ההשתלה – יכול להתבצע ב-2 אופנים: השתלה סטטית באמצעות סד רפואי אשר מוכן מראש על פי ההדמיה של פי המטופל.


הסד מורכב על הלסת של המטופל ומגדיר לרופא בדיוק היכן ניתן לקדוח והיכן למקם את השתל – בזווית ובמיקום המבוקשים.

אפשרות נוספת היא לבצע השתלה דינמית מונחת מחשב, באמצעות מצלמת תלת ממד שמלווה את תהליך ההשתלה ומסתמכת על נתוני ההדמיה של פי המטופל כדי להכווין את הרופא באופן מדויק למיקום ההשתלה הסופי, לעומק הדרוש ולזווית המדויקת.


שיטה זו הופכת את ההליך ללא פולשני כיוון שאין צורך לבצע חתך נרחב, מקצרת את משך ההליך, ותהליך ההחלמה הופך למהיר וקל הרבה יותר.

דר' חגי סלוצקי, הרופא הראשי של כללית סמייל: " שתלים דנטליים הם המענה האולטימטיבי לשיניים חסרות, שכן כיום לא נמצא כל פתרון אחר המציע עמידוּת, פונקציונליות ומראה טבעי ברמה כה גבוהה.


 בשנים האחרונות, ישנה עלייה רבה במודעות האסתטית בכלל והאסתטיקה הדנטלית בפרט.


הטכנולוגיה החדשנית, המאפשרת ביצוע השתלות דנטליות מונחות מחשב, מגבירה את רמת הדיוק, הופכת אותו לבטוח יותר, קצר יותר ומסייעת בתוצאה סופית מיטבית, הן מהבחינה הפונקציונלית והן מהבחינה האסתטית"




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il