TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דייסון תשקיע חצי מילארד ליש"ט בפיתוח והאצת מחקר מוצרי טיפוח השיער


יח"צ דייסון
מודיעה החברה על תוכניות להשקת 20 מוצרי טיפוח חדשים בארבע השנים הקרובות.

בתוך 4 שנים Dysonתפתח ותייצר 20 מוצרי טיפוח שיער חדשים ותקים מעבדות מחקר חדשות

Dyson מודיעה על השקעה של חצי מיליארד ליש"ט בהרחבת והאצת המחקר והפיתוח הטכנולוגי של קטגוריית מוצרי הטיפוח השיער. עוד מודיעה החברה על תוכניות להשקת 20 מוצרי טיפוח חדשים בארבע השנים הקרובות.


לצד השקעה זו, dyson מפרסמת גם תוצאות מחקר מקיף בתחום השיער, המעמיק את ההבנה בנושאי סוגי שיער, התנהגויות עיצוב ותפיסות של סוגי שיער ובריאות שיער ברחבי העולם.

Dyson משקיעה בעקביות בטכנולוגיה פורצת דרך. לפני שש שנים, היא חוללה מהפכה בקטגוריית טיפוח השיער עם השקת ה Dyson Supersonic™ - מייבש שיער העושה שימוש בזרימת אוויר מהירה ומבוקרת ובבקרת חום חכמה לייבוש שיער במהירות, תוך שמירה על שיער חזק ובריא.


 מאז, dyson פיתחה מגוון מכשירי עיצוב שיער שנועדו לכל סוגי השיער, תוך הקפדה על הגבלת החשיפה לנזקי חום קיצוני.


 הביצועים של מכשירי עיצוב השיער של Dyson הינם פרי מחקר של עשור– החל ממבנה השיער ועד לדינמיקה של זרימת אוויר - תוך הבנת ההשפעה של נזק תרמי, מכני וכימי.

המחקר יושב בליבת חברת dyson
על פני ארבעת הקמפוסים הטכנולוגיים של dyson, ל-6,000 מהנדסים ומדענים יש גישה למאות מעבדות. חללים אלו מאפשרים בדיקה קפדנית של רעיונות וטכנולוגיות חדשות 24 שעות ביממה.


על מנת להבין לעומק את התכונות של סוגי השיער השונים ולהמשיך ולזהות דרכים טובות ובריאות יותר לעיצוב השיער, הצוות מפתח אסדות בדיקה ומשתמש בציוד מתקדם.

Dyson מותג טכנולוגי בינלאומי המציע טכנולוגיות פורצות דרך ואיכות ללא פשרות. קטגוריית מוצרי טיפוח השיער של dyson מציעה טכנולוגיה מתקדמת, ולעיצוב מתקדם יותר, ללא שימוש בחום קיצוני ולהגנה על השיער.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il